Ga naar inhoud

Wit glas knipperlicht


Steven

Aanbevolen berichten

Ziet er strak uit, die angeleyes. En helemaal niet zo "petje" als ik vreesde. Dit zou ik op mijn ZZZtje ook nog wel zien zitten.....

Overigens: Ik zie dat jij transparant glas in je mistlampen hebt zitten. Bij mij is dat van dat geribbelde spul. Is daar een wijziging in geweest of zijn ze vervangen? Dit is wel een stukkie mooier...

:thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Overigens: Ik zie dat jij transparant glas in je mistlampen hebt zitten. Bij mij is dat van dat geribbelde spul. Is daar een wijziging in geweest of zijn ze vervangen? Dit is wel een stukkie mooier...

Ik heb (zoals je had gezien toen ik je kabelboom heb ingebouwd) dezelfde mistlichten. Ik begin te denken dat jij wellicht niet-originele hebt.... :thumbup:

Groeten, Rogier :foto:

Link naar reactie
Ziet er inderdaad mooi uit, zou af fabriek zo uit hebben kunnen zien :ok:

Dankje, het was echt veel werk. Begon woensdag om half 8 's avonds tot ongeveer 12 uur. Donderdag vanaf 5 tot 12 uur en vrijdag van half 11 's ochtends tot een uur of 1 's middags. En dat samen met een maat van mij. Allebei zeer zeikerig wat precisie betreft en ik moet zeggen dat we elkaar een schouderklopje hebben gegeven bij het zien van het resultaat. Ik smul dervan :D Mochten er mensen zijn die het van plan zijn om het te gaan doen dan kan je me altijd contacteren :ok:

Ik heb (zoals je had gezien toen ik je kabelboom heb ingebouwd) dezelfde mistlichten. Ik begin te denken dat jij wellicht niet-originele hebt.... :foto:

Groeten, Rogier :ok:

Nee Omelo heeft gelijk! Heb via ebay een setje nieuwe mistlichten gekocht. Deze vind ik veel strakker, ik ben niet zo van al dat geribbeld (net als oranje) :thumbup:

Ik heb een jaartje geleden een setje aangeschaft via ebay.de, voor 30 eurie heb je een set van goede kwaliteit. Het inbouwen kost je hooguit 15 minuten en het staat zoveel mooier! (pssst)

Link naar reactie
Nee Omelo heeft gelijk! Heb via ebay een setje nieuwe mistlichten gekocht. Deze vind ik veel strakker, ik ben niet zo van al dat geribbeld (net als oranje) :newblush

Is dit dan een "geribbelde" volgens de mistlampgeleerden? :thumbup:

IMG_2089.JPG

Link naar reactie
Is dit dan een "geribbelde" volgens de mistlampgeleerden? :unsure:

Het is niet heel gemakkelijk te zien op die foto, maar ik denk dat jij dezelfde heb als wij! Geribbeld wil zeggen dat je over het glas verticale lijnen hebt lopen die het glas onderbreken. De andere mistlichten hebben strak glas zonder ribbels en kunnen gedeeltelijk zwart zijn van binnen zodat je een beetje donkere look hebt. Zie de ebay link voor betere uitleg daarover ;)

[edit] misschien is dat je nog niet opgevallen, maar ik heb ook andere stadslichten gemonteerd. Deze hebben een andere lens die het licht beter naar alle kanten reflecteert. Dit vond ik mooier omdat de originele niet echt het licht verspreiden. Vooral 's avonds is dit echt mooi, glinstert helemaal :thumbup:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Als je er een vel witte (dus niet blauwe) led achter je stadslichten/sidemarkers plaatst, zeg maar de zelfde kleur als je angel eyes..

dan vind ik dat er net even iets vetter uitzien.. als we toch de puntjes op de i aan het zetten zijn ;)

Voor de rest erg geslaagd.. :unsure:

als we toch bezig zijn, vervang die roosters in je bumper voor dit originele honing-raat exemplaar.'

Let alleen niet op mijn bumper, die was behoorlijk vertieft toen ik hem kocht, is inmiddels natuurlijk helemaal gefixed.. :thumbup:

Afbeelding080.jpg

Schuin.jpg

Link naar reactie
Is dit dan een "geribbelde" volgens de mistlampgeleerden? :thumbup:

IMG_2089.JPG

Volgens mij heb je inderdaad 'ongeribbelde' mistlampen... Die van mij lijken meer op deze

Ik vind ze in 'klarglas' veel mooier, eens kijken of ik die ergens op de kop kan tikken....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.