Ga naar inhoud

Wit glas knipperlicht


Steven

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ben al een tijd aan het kijken naar de wel bekende witte glaasjes voor in de koplampen. Nu wil ik dit graag laten doen en kom ik al snel op een prijs van 150 euro. Heb nu een aanbieding gevonden waarbij je voor 185 euro (ex verzendkosten) een set nieuwe koplampen hebt waar de glaasjes al van zijn vervangen. Voordat ik deze aanschaf zou ik graag willen weten of de lampen passen in een Z3 van na '99?

Rechter licht: 63 12 2 496 342.

Linker licht: 63 12 2 496 343.

Ik kon het zelf niet niet vinden via google, dus misschien weten jullie het?

Alvast bedankt,

Steven.

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je moet natuurlijk niet hebben, dat in een van de koplampen wel stadslicht zit.. en de ander niet..

Er is een verschil tussen 1.9> lampen en <2.8

Inderdaad! Goed opgemerkt :rolleyes: Wij hebben geen stadslicht in de koplampen. Hoe kan je dit zien aan de koplamp of het er wel of niet inzit?

Link naar reactie

Dat maakt toch helemaal niet uit? Dan verbind je gewoon de draad door naar de lampjes in je bumper. Komaan mensen, wees eens een beetje inventief :schater:

Link naar reactie

Of er wel of geen stadslichten in de koplamp zit zie je aan de achterkant.

Zonder

stadslicht03.jpg

Met

stadslicht04.jpg

Je hebt nu je stadslichten in de bumper,dus daar veranderd niks aan.

Zitten er stadslichten in de nieuwe koplampen hoef je die niet aan te sluiten,

ik denk zelfs dat er geen kabeltjes zijn om aan te sluiten. Of wel?

Ik zou er wel de fittingen in doen als er gaatjes zijn dan komt er geen vocht in de lampen.

Grtz Ron

Link naar reactie

Oeps, ben een beetje stout geweest! haha ;)

Zat dezelfde dag nog rond te kijken hier en kwam een draadje tegen over angel eyes. Even verder gezocht, want ik wist niet dat er kits bestonden om in bestaande verlichting te zetten! Heb dus voor de andere weg gekozen, we gaan er ook angels inzetten.. En toen kwam de vraag, maar als hij toch open moet, waarom monteren we de witte knippers ook niet zelf?

Oke dan! Set nieuwe lampen niet aangeschaft, wel een angel pakketje gekocht via ebay en een mailtje gestuurd naar de duitse man met de witte knippers. Weet iemand of deze überhaupt nog op mailtjes reageert? Laatste info op deze site over hem was al uit 2007!

Iemand enig idee? ;)

Link naar reactie

Ik weet niet of mij dat nu erg trekt.. ;) De glans die je hebt omdat er geen reflector opzit vind ik eigenlijk niet zo staan bij de rest van de verlichting, als je begrijpt wat ik bedoel want deze zzz heeft de andere glaasjes ook verwijderd zo te zien?

Weet niemand iemand (lol :schater: ) die nog een setje te koop heeft?

Link naar reactie

Best wel beetje mazzel gehad :D Vond net een nieuw woordje voor de reflector: streuscheiben! Op ebay.de 13 hits, met 1 voor de zzz! De aanbieding was net anderhalf uur geleden geplaatst en stond op bieden vanaf 1 euro en nu kopen voor 50. Ik denk, ja die laat ik niet aan me neus voorbij gaan! Nu kopen gedrukt!

Jippie :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heb nu zowel de angel eye kit als de twee witte reflectoren binnen :blink:

Ik heb nu alleen een vraagje over het erin zetten van beiden.

Ik heb gelezen dat voor de reflectoren de voorkant van de koplamp unit eraf moet en voor de angel eyes de achterkant.

Klopt dit? Of is alleen de achterkant of voorkant voldoende?

Steven

Link naar reactie

Voor de angel eyes moet alleen de achterkant eraf, voor het witte knipperlicht glasje ook de voorkant.

Mss dat je de angel eyes ook van de voorkant kunt plaatsen.

https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=...p;hl=angel+eyes

Ps de reflector/spiegel zit achter de lamp voor de lamp zit de lens.

Grtz Ron

Link naar reactie
Voor de angel eyes moet alleen de achterkant eraf, voor het witte knipperlicht glasje ook de voorkant.

Mss dat je de angel eyes ook van de voorkant kunt plaatsen.

https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=...p;hl=angel+eyes

Ps de reflector/spiegel zit achter de lamp voor de lamp zit de lens.

Grtz Ron

Oke dan, ik heb het dus over de lens van het knipperlicht :unsure: Maargoed, mijn plan is om hem in de oven te doen, zowel de voor als achterkant eraf

te halen, alles installeren en dan in een keer weer in elkaar zetten.

Bedankt voor je hulp <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.