Ga naar inhoud

Autobahnrasen met Porsche-forum


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Vandaag een leuk dagje gehad met het Porsche-forum. Via Porsche Centrum Gelderland Duitsland in om cultuur :newblush: te snuiven en daarna via de Posbank weer terug naar huis.

De weergoden waren ons goed gezind en we hebben in Dld zelfs de zon gezien. Het bleef droog in ieder geval en het gas kon er dus goed op. Voor mij de eerste kennismaking met de Panamera en weer even plaatsnemen in Porsche die voor mij als eenvoudige sterveling ;) onbereikbaar zijn......

Een kort fotoverslag:

porschecentrumgelderlan.jpg

dsc00274p.jpg

dsc00275m.jpg

dsc00280d.jpg

dsc00283v.jpg

dsc00289e.jpg

porschecentrumgelderlan.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mooie fotoreportage Ivo... :newblush:

Je hebt behoorlijk wat exclusief speelgoed beswaffelt, wow.

Is dat het Porsche forum die ons aller Rogér proberen weg te lokken hier?

Het is me opgevallen (wie niet) dat 'ie al dik twee weken niet meer hier is geweest, moeten we ons Zorgen maken?... ;)

Link naar reactie
porschecentrumgelderlan.jpg

Zie ik daar nu 'Kilabee' staan in dat jeans?jasje?

Owja, heb je in een Porsche meegereden of in je Montrealblauwe liefje?

Link naar reactie
Owja, heb je in een Porsche meegereden of in je Montrealblauwe liefje?

Nee ik ben met de Porsche meegereden. (met de Z had ik snel alleen ;) gereden) Snelheden waren redelijk hoog tenminste als je met 260km+ aan de kant moet..........

Vooral de Turbo's, GT2's en GT3's lieten van zich horen (zien kon je ze dan al niet meer :schater: )

er waren nog enkele Boxsters maar Roger heb ik niet gezien. :birthday::newblush:

Link naar reactie
Best mooie auto's die Porsches (als je niet op het geld let)

Maar die Panamera mogen ze wat mij betreft een VW logo op plakken ofzo. lellek ding man. :rolleyes:

Mooi of niet imposant is ie wel zeker in RL. Echt een bak voor de captains of industry

Mij mogen ze wakker maken voor de oranje GT3RS. (weliswaar een tweedehandsje maar toch.....)

Link naar reactie
Maar die Panamera mogen ze wat mij betreft een VW logo op plakken ofzo. lellek ding man. :thumbup:

Een knappe porsche is het ook niet inderdaad...

Ik denk dat achter die panamera een sleurhut prima zou staan :schater:

Wist niet dat ze dit bij porsche centrum gelderland organiseerden?! Leuke bijdrage!

Link naar reactie
Mooi of niet imposant is ie wel zeker in RL.

Ik lees net in Autoweek dat Porsche plannen heeft voor een Panamera Coupe (2 deuren) :wub: Dacht juist dat de Panamera een vierdeurs coupe was op basis van een 911er. Snap het niet meer. :punk:

Link naar reactie

Om geen wildgroei op een ZZZ(Z)-forum te creëren van alles wat Porsche aanbelangt, post ik het volgende hier maar even. :rolleyes:

Gisteren met de nieuwe Boxster S gereden uit de verhuur bij mij op het werk.

:thumbsup: Jeeeeeezes wat gaat dat ding hard! Dit is eigenlijk geen Boxster meer te noemen. Vooral het verschil met de vorige generatie Boxsters is enorm groot. De huidige versie spuwt er dan ook maar liefst 310pk uit. Om een voorbeeld te geven, op de autostrade een 996 Carrera losgereden...

Onze versie heeft dan ook nog eens de PDK-kopplung dewelke echt wel absurdistan snel schakelt. :lol:

Samen met de sound die de uitlaat produceert wordt dit plots toch een aantrekkelijke wagen waar ik dat voorheen niet vond... :lol:

Link naar reactie
Om geen wildgroei op een ZZZ(Z)-forum te creëren van alles wat Porsche aanbelangt, post ik het volgende hier maar even. :rolleyes:

Gisteren met de nieuwe Boxster S gereden uit de verhuur bij mij op het werk.

:thumbsup: Jeeeeeezes wat gaat dat ding hard! Dit is eigenlijk geen Boxster meer te noemen. Vooral het verschil met de vorige generatie Boxsters is enorm groot. De huidige versie spuwt er dan ook maar liefst 310pk uit. Om een voorbeeld te geven, op de autostrade een 996 Carrera losgereden...

Onze versie heeft dan ook nog eens de PDK-kopplung dewelke echt wel absurdistan snel schakelt. :lol:

Samen met de sound die de uitlaat produceert wordt dit plots toch een aantrekkelijke wagen waar ik dat voorheen niet vond... :lol:

En dan horen wij graag wat kost ie in de verhuur incl. de korting :ok:

Link naar reactie
En dan horen wij graag wat kost ie in de verhuur incl. de korting :lol:

Normaal €325 voor 1 dag, ex BTW.

Daarvoor heb je een ganse dag rijplezier en 200 km inbegrepen! :rolleyes: Extra km's worden gerekend à €0.5/km.

Voor forummembers kan ik hem laten aan €300/dag, en extra km's à €0.4/km. :thumbsup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.