Ga naar inhoud

Wil je eens wat anders dan uitlaatgas snuiven


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vond het wel leuk. Eindelijk weer eens iemand met old school forum humor. Aangezien er over auto's niets meer te melden valt moeten we maar een beetje lachen. Omelo en Prutsovic zijn aanwinsten voor het forum <_<

Laat ik even duidelijk stellen dat ik me niet beledigd voel, En het laatste stukje over je borduurclubje is flauw,Denk eens tien seconden voor je zoiets plaatst
Link naar reactie
Ik kijk veel op het forum, niet omdat ik problemen heb met mijn auto, maar omdat er vaak wel wat te lachen valt.

Mocht je ooit afgeplast worden, ga ik er vanuit dat het grappig bedoeld is en niet persoonlijk.

Die zgn grappige figuren die het nodig vinden ergens de draak mee te steken (zo als ik vaak doe) vallen vaak reuze mee als je ze IRL ontmoet op een forumrit. Hun vrouw is er dan bij en zijn ze een stuk rustiger.

Heb je helemaal gelijk in. Zou het niet beter kunnen verwoorden. Vooral de laatste zin :schater:<_<

Link naar reactie
Ik vond het wel leuk. Eindelijk weer eens iemand met old school forum humor. Aangezien er over auto's niets meer te melden valt moeten we maar een beetje lachen. Omelo en Prutsovic zijn aanwinsten voor het forum <_<

Precies, die kramen er nog grotere onzin uit dan jij. Ook als je vrouw er niet bij is. :schater:

Link naar reactie
Wordt het niet eens tijd dat jij je avatar wat meer gaat aanpassen aan het hogere doel in je leven?

:schater:

persoonlijk is voor mij de banaan meer een symbolische uiting van een dieper innerlijk gevoel. Ehmjuist...;)

Ik bedoel eigenlijk: je kunt het schaafsel weghalen of de banaan, uiteindelijk blijft er een dieper gevoel over. De banaan is zogezegd meer overdrachtelijk. Je zou het ook als voorbindbanaan kunnen zien... <_<

Link naar reactie
Wordt het niet eens tijd dat jij je avatar wat meer gaat aanpassen aan het hogere doel in je leven?

of deze..banaan-1.jpg

Link naar reactie

Laat je niet kennen: als je het leuk vindt om iets te organiseren, doe het dan gewoon.

Mijn persoonlijke ervaring (wel met die andere auto; dus een iets ander publiek) is dat als je iets met liefde organiseert omdat je het zelf leuk vindt, de deelnemers er gegarandeerd plezier aan beleven en het een hele leuke dag of weekend oplevert.

Flauwe reacties zijn niet ongebruikelijk op dit forum en soms zit er ook nog wat humor in. Humor, die niet door iedereen hetzelfde wordt ervaren. Het zij zo.

Ik kon me wel vinden in:

Mijn advies: benader een aantal forumleden waarmee je wellicht toch al wat meer contact hebt en spreek concreet iets af om te gaan ondernemen. Meld dit vervolgens op het forum en geef een deadline voor inschrijving. Wie mee wil gaat mee, wie niet mee wil niet. Moeilijker wordt het niet.

Los daarvan waardeer ik je initiatief om iets te ondernemen zeer, maar ik denk dat een 'wij gaan sowieso als je zin hebt mag je mee' - insteek meer kans van slagen heeft dan 'is er animo om eventueel iets te ondernemen'. Maar goed dat je je nek uitsteekt voor iets wat je belangrijk vindt. <_<

Het boerengolf wordt kennelijk over het algemeen niet zo gewaardeerd. Laat dat je alsjeblieft niet belemmeren om het a. gewoon toch te organiseren omdat je het zelf leuk vindt of b. iets nieuws te verzinnen. Ik was eigenlijk wel benieuwd naar een andere vorm van evenement. Vandaar mijn eerdere reactie over ideeën: laat maar komen.

Succes en veel plezier!

Link naar reactie

Wat ik al zei, Ik voel me niet beledigd ,en het plezier in iets organiseren is ook nog niet verdwenen hoor.

We gaan aanstaande zondag de zevenheuvelentocht rijden en waar nodig aanpassen ,er zitten wat fietspaden in en die moeten er natuurlijk wel uit . En nog wat leuke eet en drinkgelegenheden toevoegen, vooral dat laatste

Link naar reactie
Wat ik al zei, Ik voel me niet beledigd ,en het plezier in iets organiseren is ook nog niet verdwenen hoor.

We gaan aanstaande zondag de zevenheuvelentocht rijden en waar nodig aanpassen ,er zitten wat fietspaden in en die moeten er natuurlijk wel uit . En nog wat leuke eet en drinkgelegenheden toevoegen, vooral dat laatste

Floor!

Hoe was de Zevenheuvelentocht afgelopen zondag?

Na het debacle van de Louthmouths lijkt ons dat wel iets.

Link naar reactie
Floor!

Hoe was de Zevenheuvelentocht afgelopen zondag?

Na het debacle van de Louthmouths lijkt ons dat wel iets.

Prachtig!! Vooral de Schoppinger berg met zijn mooie vergezichten en bochten, en het Kasteel in Bentheim hebben we ook nog even bezichtigt.Totale lengte van de route is 130km. Dus leuk voor een zondag middag.

Ik kom er binnenkort nog wel op terug.

Link naar reactie

Mij maakt het allemaal niet zoveel uit wat er gebeurd.

Boerengolf, rondje rijden, et cetera.

Zolang je daarna maar met je reet in het café kan zitten, lekker slempen, aan de pomp trekken, tieten knijpen en kudt roepen.

Misschien moeten we gewoon een berg ideeën plaatsen en daarvan meten welke men het leukst vindt.

Laat ik er zelf ook een noemen;

Persoonlijk ben ik erg gesteld op de Bomzaiboompjeskwekerlarij, maar ik begrijp goed dat niet iedereen deze fantastische hobby begrijpt.

Dus iets minder controversieel: laten we met zijn allen naar een parenclub gaan. Zo leer je elkaar goed kennen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.