Ga naar inhoud

Wil je eens wat anders dan uitlaatgas snuiven


Gast floor

Aanbevolen berichten

Ik loop al een tijdje rond met het idee om wat te organiseren,Alleen wat? we hebben alles al gehad van mooie tochten tot rondsnuffelen in auto musea enz enz.

En ja nu komt het begin maar te lachen! Boerengolf !! met aansluitend een barbeque,Ik heb hiervoor twee locatie,s op het oog in Drente waar je nog tussen de koeien ,varkens en ander scharrelvee rondloopt om het spel te spelen.

De andere locatie voert ons in een zwerftocht over de hei waar nog slangen en andere wilde dieren rond hopsen , en waar we bij terugkomst op het vertrekpunt worden getrakeerd op lekker eten en drinken en een Kampvuur,En misschien komt Andre hazes dubbelganger nog langs.

Al met al een gelegenheid waar we elkaar weer eens ontmoeten en lekker bij kunnen kletsen, en niet te vergeten even lekker uitwaaien .

ik heb nog geen idee van prijzen, eerst maar eens polsen of er animo is

Ik zit te denken aan een zondag in november,Dus laat maar horen!!

O ja, Als er iemand is die mee wil denken , Graag!!!

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik steun het initiatief wel, maar vraag me af of er animo is voor zoiets hier (zeker omdat de meesten er dan een flink eind voor moeten tuffen, ik niet uiteraard... :fiew: )

Ik zou er toch ook sowieso een rit(je) aan vastplakken. Ik wil best meedenken, maar wil de verdere reacties hier even afwachten...

Link naar reactie

De meesten van ons moeten voor een rit toch wel een eind rijden ,en dat is dacht ik toch ook geen belemmering?

En je hoeft niet perse met de roadster te komen, de spruiten zijn ook welkom(Alweer die spruiten!)

Link naar reactie
Hebben jullie daar in No man's land niet iets van dwergwerpen of plopzakken B)

:schater::schater:stukje tekst..

Link naar reactie
:schater::schater:stukje tekst..

Denk aan de 10 geboden:

2- Nieuwe members zullen zich sneller bedreigd voelen in een vreemde omgeving. Het is de taak van de bestaande / bejaarde members om de nieuwkomelingen thuis te laten voelen.

3- Heb je niks zinnigs toe te voegen, doe dat dan vooral ook niet.

4- Smilie posts zijn uit den boze. Zie ook punt 3.

Daar hebbie niet van terug he? :lol: B)

Link naar reactie
4- Smilie posts zijn uit den boze.

D'r stond een "stukje tekst" bij... :lol:

Leuk dat je met een initiatief komt, maar ik vind het niks.

Je krijgt mij echt niet rondbanjerend tussen de koeienvlaaien, waarom zou ik gaan lopen als ik een Z heb B) .

Maar goed, da's mijn mening, misschien dat het overige forum er wel warm voor loopt...

Link naar reactie
D'r stond een "stukje tekst" bij... B)

Precies. Wat een drukte om niets zeg.

Diana gaf alleen aan dat ze om de opmerking van die idioot Stoploss moest lachen.

Niks bedreigends aan voor nieuwe leden. Daar hoeft ze toch niet voor gecorrigeerd te worden?

Initiatieven zijn altijd goed. Zeker van nieuwe leden. Dit concept is voor mij echter niet weg gegelegd.

Link naar reactie
Precies. Wat een drukte om niets zeg.

............... die idioot Stoploss....

Niks bedreigends aan voor nieuwe leden. Daar hoeft ze toch niet voor gecorrigeerd te worden?

Nou ik vond het heeeeeeel erg bedreigend, en ze dient hier zeker voor gecorrigeerd te worden.

Ook een gele kaart was op zn plaats geweest:smart: B) :lol: ^_^

Link naar reactie

Inderdaad allemaal drukte om niks, gewoon ja of nee zeggen volstaat. En waarom denigrerende op merkingen over het hoge noorden, waar velen van jullie tijdens de groninger land route met veel plezier hebben rondgereden .Waarmee we weer overgaan tot de orde van de dag ,het elkaar afzeiken en goed bedoelde initatieven de grond in boren.

Link naar reactie
Het elkaar afzeiken en goed bedoelde initatieven de grond in boren.

Sorry hoor Floor, maar er wordt hier (voor de verandering eens een keer B) ) niemand afgezeken en er wordt ook niks de grond in geboord.

Er zijn tot nu toe alleen nog niet zoveer mensen die staan te juichen omdat ze mogen boeren-golfen. Dat is jammer voor jou als initiatiefnemer, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Mijn mening, maar ik wilde 'm wel even kwijt. Bij voorbaat excuus als iemand zich daarmee afgezeken of de grond in geboord voelt...

Link naar reactie

Zonder iemand af te willen zeiken of de grond in te willen boren wil ik toch graag vermelden dat ik geen belangstelling heb om te gaan boerengolfen. Ongeacht de locatie, en met de kanttekening dat ik het hoge noorden - hoe mooi ook - toch best wel ver weg vind. Dit als volslagen subjectief waardeoordeel in relatie tot mijn woonplaats en met inachtneming van mijn motivatie voor de aangeboden activiteit. Daarnaast wil ik graag melden dat ik - wederom zonder iemand af te willen zeiken of de grond in te willen boren - de opmerking van (s)toploss toch ook best als humoristisch kon waarderen. Ik moest er zelfs een beetje om lachen. Zonder daarbij het hoge noorden, dwergen, dwergwerpen, boerengolf, de plomp, plompzakken, figuurpoepen, palingpijpen, klompendansen, wedstrijdjodelen, broekhangen, borduurclubjes, dames, heren of andere entiteiten en iedereen die zich verder mogelijkerwijs afgezeken danwel de grond in geboord zou kunnen voelen af te willen zeiken of de grond in te willen boren.

Link naar reactie

Ik wil er nog een keer op reageren en dan is wat mij betreft dit onderwerp ook weer een gesloten boek. Als er in een van de eerste reactie,s al wordt gesproken over No-mansland, plompzakken ,dwergwerpen, en een tweede niet verder komt dan een quote van de eerste ,dan gaan bij mij de nekharen al lichtelijk overeindstaan.

Vandaar mijn reactie van afzeiken , deze is misschien wat te cru geweest waarvoor excuses, Maar ik heb deze opmerking in al de jaren dat ik in het westen van het land werkzaam was, en in deze provincie woon al zo vaak langs horen komen dat die zo langzamerhand een baard heeft die langer is dan die van de sint en de kerstman samen.

Ik heb gemeend om met mijn idee eens wat anders te organiseren dan het eeuwige achter elkaar aan te rijden , Met het 150km lange feestelijke uitzicht op de kont van je voorganger.

Maar, beste forummers leg mij eens uit wat een geslaagd evenement is , Er vanuit gaande dat je in alle gevallen tweehonderd km moet rijden om op het startpunt te komen .En of dat nou fierlejeppen is in tjiettjerksteradeel, palingtrekken in volendam of winkelen in dusseldorf. het zal me allemaal een zorg zijn als het maar leuk is.

Er werdt hier gevraagd om initatieven, Nou! laat jullie creatieve geest los, Ik ben nog steeds bereid om mee te denken.

Een eerste aanzet wil ik nog wel geven,De zeven heuvelen tocht, door de mooiste plekjes van Twente en het Graafschap Bentheim ongeveer tweehonderd kilometer met pittige bochten en heuvels en prachtige vergezichten, En niet te vergeten prima restaurantjes. <_<

Link naar reactie
Ik wil er nog een keer op reageren en dan is wat mij betreft dit onderwerp ook weer een gesloten boek. Als er in een van de eerste reactie,s al wordt gesproken over No-mansland, plompzakken ,dwergwerpen, en een tweede niet verder komt dan een quote van de eerste ,dan gaan bij mij de nekharen al lichtelijk overeindstaan.

Vandaar mijn reactie van afzeiken , deze is misschien wat te cru geweest waarvoor excuses, Maar ik heb deze opmerking in al de jaren dat ik in het westen van het land werkzaam was, en in deze provincie woon al zo vaak langs horen komen dat die zo langzamerhand een baard heeft die langer is dan die van de sint en de kerstman samen.

Ik heb gemeend om met mijn idee eens wat anders te organiseren dan het eeuwige achter elkaar aan te rijden , Met het 150km lange feestelijke uitzicht op de kont van je voorganger.

Maar, beste forummers leg mij eens uit wat een geslaagd evenement is , Er vanuit gaande dat je in alle gevallen tweehonderd km moet rijden om op het startpunt te komen .En of dat nou fierlejeppen is in tjiettjerksteradeel, palingtrekken in volendam of winkelen in dusseldorf. het zal me allemaal een zorg zijn als het maar leuk is.

Er werdt hier gevraagd om initatieven, Nou! laat jullie creatieve geest los, Ik ben nog steeds bereid om mee te denken.

Een eerste aanzet wil ik nog wel geven,De zeven heuvelen tocht, door de mooiste plekjes van Twente en het Graafschap Bentheim ongeveer tweehonderd kilometer met pittige bochten en heuvels en prachtige vergezichten, En niet te vergeten prima restaurantjes. <_<

Ik denk dat wat een geslaagd evenement is een nogal subjectieve kwestie is, en persoonlijk kan ik er aan toevoegen dat lid zijn van een internetforum voor mijzelf niet per definitie betekent dat ik me verplicht of geroepen voel aan de 'evenementen' die daaruit voortvloeien deel te nemen. Ik kan daarin alleen voor mezelf spreken, maar een beledigde houding vanuit de organisator als de opkomst of het animo blijkt tegen te vallen verlaagt voor mij die drempel niet. Mijn advies: benader een aantal forumleden waarmee je wellicht toch al wat meer contact hebt en spreek concreet iets af om te gaan ondernemen. Meld dit vervolgens op het forum en geef een deadline voor inschrijving. Wie mee wil gaat mee, wie niet mee wil niet. Moeilijker wordt het niet.

Los daarvan waardeer ik je initiatief om iets te ondernemen zeer, maar ik denk dat een 'wij gaan sowieso als je zin hebt mag je mee' - insteek meer kans van slagen heeft dan 'is er animo om eventueel iets te ondernemen'. Maar goed dat je je nek uitsteekt voor iets wat je belangrijk vindt. ;)

Los daarvan: ik overweeg binnenkort een borduurmiddag te organiseren waar iedereen zijn eigen favoriete plaatje kan borduren op een kledingstuk naar keuze. Dit alles zonder professionele begeleiding, medicatie of verantwoordelijkheidsgevoel. Locatie vermoedelijk een weiland ergens tussen Boerenkoolstronkeradeel en Reetketelpikkemerschans. In ieder geval ver bij mij uit de buurt want ik wil niet herkend worden. Wie doet er mee?

Link naar reactie
Ik denk dat wat een geslaagd evenement is een nogal subjectieve kwestie is, en persoonlijk kan ik er aan toevoegen dat lid zijn van een internetforum voor mijzelf niet per definitie betekent dat ik me verplicht of geroepen voel aan de 'evenementen' die daaruit voortvloeien deel te nemen. Ik kan daarin alleen voor mezelf spreken, maar een beledigde houding vanuit de organisator als de opkomst of het animo blijkt tegen te vallen verlaagt voor mij die drempel niet. Mijn advies: benader een aantal forumleden waarmee je wellicht toch al wat meer contact hebt en spreek concreet iets af om te gaan ondernemen. Meld dit vervolgens op het forum en geef een deadline voor inschrijving. Wie mee wil gaat mee, wie niet mee wil niet. Moeilijker wordt het niet.

Los daarvan waardeer ik je initiatief om iets te ondernemen zeer, maar ik denk dat een 'wij gaan sowieso als je zin hebt mag je mee' - insteek meer kans van slagen heeft dan 'is er animo om eventueel iets te ondernemen'. Maar goed dat je je nek uitsteekt voor iets wat je belangrijk vindt. <_<

Los daarvan: ik overweeg binnenkort een borduurmiddag te organiseren waar iedereen zijn eigen favoriete plaatje kan borduren op een kledingstuk naar keuze. Dit alles zonder professionele begeleiding, medicatie of verantwoordelijkheidsgevoel. Locatie vermoedelijk een weiland ergens tussen Boerenkoolstronkeradeel en Reetketelpikkemerschans. In ieder geval ver bij mij uit de buurt want ik wil niet herkend worden. Wie doet er mee?

Laat ik even duidelijk stellen dat ik me niet beledigd voel, En het laatste stukje over je borduurclubje is flauw,Denk eens tien seconden voor je zoiets plaatst

Link naar reactie
Maar, beste forummers leg mij eens uit wat een geslaagd evenement is , Er vanuit gaande dat je in alle gevallen tweehonderd km moet rijden om op het startpunt te komen .

Ik kijk veel op het forum, niet omdat ik problemen heb met mijn auto, maar omdat er vaak wel wat te lachen valt.

Mocht je ooit afgeplast worden, ga ik er vanuit dat het grappig bedoeld is en niet persoonlijk.

Die zgn grappige figuren die het nodig vinden ergens de draak mee te steken (zo als ik vaak doe) vallen vaak reuze mee als je ze IRL ontmoet op een forumrit. Hun vrouw is er dan bij en zijn ze een stuk rustiger.

Geslaagd evenmemt?

Ze zijn hier zo conservatief als de pest

Altijd bijeenkomen op een groot parkeerterrein en elkaars auto begluren, koffie drinken,

ritje maken naar een parkeerterrein, elkaars autos en bijrijdsters begluren, eten, 2e ritje naar een groot parkeer terrein.

dan vaak naar een restaurantje en de figuren die een BOB hebben laten zich dan schaamteloos vollopen.

Link naar reactie
Ik kijk veel op het forum, niet omdat ik problemen heb met mijn auto, maar omdat er vaak wel wat te lachen valt.

Mocht je ooit afgeplast worden, ga ik er vanuit dat het grappig bedoeld is en niet persoonlijk.

Die zgn grappige figuren die het nodig vinden ergens de draak mee te steken (zo als ik vaak doe) vallen vaak reuze mee als je ze IRL ontmoet op een forumrit. Hun vrouw is er dan bij en zijn ze een stuk rustiger.

Geslaagd evenmemt?

Ze zijn hier zo conservatief als de pest

Altijd bijeenkomen op een groot parkeerterrein en elkaars auto begluren, koffie drinken,

ritje maken naar een parkeerterrein, elkaars autos en bijrijdsters begluren, eten, 2e ritje naar een groot parkeer terrein.

dan vaak naar een restaurantje en de figuren die een BOB hebben laten zich dan schaamteloos vollopen.

Dat was ik gemakshalve nog maar even vergeten

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.