Ga naar inhoud

De laat je verrassen door de louthmouths rit


Sjonnie Kroket

Wie wil wel en wie niet  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wil wel en wie niet

    • Ja ik laat mij verrassen door die 2 louthmouths
      31
    • Nee, heb geen zin mijn vrije zondag op te offeren aan die grootbekken
      4


Aanbevolen berichten

Om maar weer een beetje leven in het forum te blazen en er weer een gezellige/lieve/kleffe/zoetsappige en eensgezind :sleepy: geheel van te maken hebben (S)toploss en ik besloten iets unieks te gaan organiseren. Iets unieks? Yep dat klopt. Wij weten op voorhand dat dit de meest besproken en unieke rit van het forum gaat worden daar zijn wij arrogant genoeg voor :sleepy: Wat gaan we dan doen? Nou, iets unieks. Ja, alles leuk en aardig maar wij hebben geen zin om in de zeik te worden genomen door die 2 grootbekken. Dan moet je je dus niet aanmelden....of toch juist wel? Natuurlijk moet je je aanmelden het beloofd een enorm spektakel te worden. Tipje van de sluier. Lekker touren, genietend van de omgeving, en alles wat groeit en bloeit, haartjes lekker wapperend in de wind en uiteraard je bolide :sleepy: Maar.....voordat wij ons vol overgave gaan storten op de organisatie van dit unieke evenement eerst kijken of er belangstelling is. Om iets duidelijkheid te geven de rit vind plaats in mijn omgeving. Voor diegene die niet weten waar dat is, dat is dus de eerste verrassing. :sleepy: Dus mensen laat weten of je belangstelling hebt om een vrije zondag op te offeren aan die 2 louthmouths. Of dat je liever op zondag naar het bos gaat, je schoonmoeder opzoekt of gewoon chagrijnig op de bank naar je partner gaat zitten staren :schater: Mocht er belangstelling zijn dan zal ik z.s.m. een nieuw topic openen voor de gegadigden. :sleepy: De rit gaat dit jaar nog plaats vinden

Link naar reactie
  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Roger en Frank,

Als het op een zondag kan plaatsvinden wil ik jullie wel eens in levenden lijve ontmoeten.

Ik zeg dus ja! :sleepy:

Link naar reactie

Dat willen wij niet missen... DE 2 GROOTSTE organisatoren :sleepy: :sleepy: van dit prachtige forum...ik neem zeker de TomTom mee :schater::schater: dan gaat dat alvast niet mis.

Kom maar op met die verrassing.....ik kijk nergens meer van op...

Link naar reactie

Ben ook heel nieuwsgierig... :sleepy: :sleepy:, dus mijn aanmelding heb je...2x met eten graag.. :sleepy:

Link naar reactie

Oh jee, gaan we dan ook weer overnachten in Hotel/eetcafe/hangjongerenhonk/biljart/gaarkeuken D'olde Heerd.

Website is niet veranderd in een jaar tijd, de gasten worden nog steeds geworven met...

Vrijdagavond kunt u vanaf 19.30 uur klaverjassen voor leuke vleesprijzen.

met even wervende foto's van de stamtafel...

Stamtafel.jpg

Link naar reactie

en wie gaat deze rit dan voor jullie organiseren?

Als je het echt zelf gaat doen willen wij 'm wel meemaken.

Tip aan potentiele deelnemers: zorg in ieder geval dat je navi bij je hebt om weer thuis te komen.

Link naar reactie

Zodra wij aan de 20 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's zitten gaat de organisatie de boel in werking zetten. Het wordt een op korte termijn rit. Tijd is geld (voor sommigen onder ons) dus even stemmen mensen.

Het gaat trouwens al de goeie kant op gezien het beperkte aantal deelnemers van dit exclusieve forum onderonsje :rolleyes:

@RvE boek dat hotel maar vast aangezien ze altijd vol zitten :P

Link naar reactie
Hallo Roger,

Als het me schikt, heb nogal een druk programma de komende zaterdagavonden en (dus) ook zondag(ochtenden), ben ik er zekers bij.

Ondanks dat het een klere eind rijden is naar dedemsvaart!!!!!!!!! :angry:

Greetz Maarten :rolleyes::P

je hebt de verrassing verklapt :console:

Link naar reactie

Jezus wat een loetser. Gelukkig is zijn neef wat slimmer :rolleyes:

Kleine toevoeging om het aantal deelnemers wat te beperken. De rit kost ca. 22 euro per persoon (dus als je een bijrijder hebt 44) exclusief koffie, gebak, lunch, frisdrank, diner,wijn, overnachting, call-girls, condooms, onkostenvergoeding voor de organisatie, management fee etc. etc.)

je hebt de verrassing verklapt :P
Link naar reactie

Nou lekker dan Frenk. Jij ook altijd met je goeie ideeën en grote bek. Nou moeten we nog wat gaan verzinnen en organiseren ook :P:rolleyes:

Volgende week gaat of Frenk of ik een nieuw topic openen met een datum. Hou het goed in de peiling. Helaas is het voor een beperkt aantal deelnemers. Denk aan 40 personen. Waarom vraagt iedereen zich af. Dit om de exclusiviteit van deze rit te garanderen en wij niet meer auto's aan kunnen :schater: Dus de eerste 40 man worden toegelaten. Meld je dus alleen aan als je ook daadwerkelijk kunt. Uiteraard komt er een reserve lijst :console:

Link naar reactie
Kan ik me ook alleen aanmelden voor de overnachting met Callgirls? (Neem zelf wel de condooms mee, hoef die goedkope Rutgershuis rommel van jullie niet)
Tja had je ja moeten stemmen i.p.v. nee. Het enige waar je nu recht op hebt is een SOA :rolleyes:
Link naar reactie

In principe ga ik niet meer mee met ritten als ze niet elitair zijn maar afhankelijk van deelnemersbestand, datum, route, toetje, dresscode, minimum gemiddelde snelheid, verplicht stuk autobahn, door de organisatie beschikbaar gestelde links rijdende Zaifa's of wannabee zafira's etc. is e.e.a. wel bespreekbaar.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.