Ga naar inhoud

voor de weekend rust


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mee eens. Ik stap over naar het Audi forum :sleepy:

Auto,s voor aannemers, foute advocaten en dubieuze figuren uit een bepaald millieu, Ga maar gauw gaan de bejaarden hier wel verder .

Nee hoor geintje,Voordat ik ook neergesabeld wordt.

Voel me trouwens nog niet bejaard

Link naar reactie
Auto,s voor aannemers, foute advocaten en dubieuze figuren uit een bepaald millieu, Ga maar gauw gaan de bejaarden hier wel verder .

Nee hoor geintje,Voordat ik ook neergesabeld wordt.

Is een auto voor echte mannen bedoel je :sleepy: . Ik weet het niet maar lees nou overal dat je bang bent neergesabeld te worden. Is dit iets waarop je kickt ofzo. Dan is dit misschien een juiste site voor je :sleepy:
Link naar reactie
Meestal zien we op vrijdagmiddag wat spannende foto's voorbijkomen ter voorbereiding op het weekend.. :sleepy: :sleepy:

Zakt af naar het nivo van een bejaardensoos op deze manier.... :schater:

zal wel komen omdat sommigen hier niet weten of ze plaatjes van mannen of vrouwen leuker vinden, dus dan krijg je dit cultureel verantwoorde softe gedoe :sleepy:

Link naar reactie
Is een auto voor echte mannen bedoel je :sleepy: . Ik weet het niet maar lees nou overal dat je bang bent neergesabeld te worden. Is dit iets waarop je kickt ofzo. Dan is dit misschien een juiste site voor je :sleepy:

Ik zal het niet meer doen,Goed?

Hahahaha!!! Heb ff gekeken, maar is toch niet mijn ding, Ik wist trouwens niet dat jij zulke kinky gedachten had, of is het een diep verlangen wat af en toe de kop op steekt ,Anyway, kan de grap wel waarderen.

Link naar reactie
zal wel komen omdat sommigen hier niet weten of ze plaatjes van mannen of vrouwen leuker vinden, dus dan krijg je dit cultureel verantwoorde softe gedoe :sleepy:

Ach, een beetje cultuur is voor een enkeling wel goed.

Link naar reactie
zal wel komen omdat sommigen hier niet weten of ze plaatjes van mannen of vrouwen leuker vinden, dus dan krijg je dit cultureel verantwoorde softe gedoe :sleepy:

Zolang het over pianospelende mannen of vrouwen gaat maakt het me niet zoveel uit.

Alhoewel: piano-woman.jpg

Link naar reactie

default.jpg

Ik krijg die dingen op een of andere manier niet gekopieerd, Ivo, mag ik nog een keer een beroep op je doen?

Deze is voor vanavond met jullie liefjes op de bank ,wijntje ,hapje, kaarsje aan.

Errol Garner Plays Misty

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.