Ga naar inhoud

Stalen (winter) Velgen


Mus

Aanbevolen berichten

De winter staat voor de deur en ik moet nog wintervelgen/banden hebben...

Dit betekent vaak kleinere en minder mooie velgen dan de zomervelgen.

Nu zijn er zwarte stalen bmw velgen die ik best mooi vind...

fullsize.jpg

Daar komt bij dat ze echt geen klap kosten, staan op ebay al setjes (velgen) vanaf +/- 150 euro.

Iemand ervaring mee? Roesten ze weg waar je bij staat of valt dat wel mee?

Die voor de 3-serie E90 zijn 7x16 ET34 rondom, moet spoorverbreding achter moet dit wel passen denk ik?

15 Inch zal lastig worden met de remmen?

Alvast bedankt :thumbup:!

Greetz Mus

Edit: De dealer heeft ze ook gewoon zie ik...

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=36&fg=10

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook nog een z.g.a.n. set te koop staan....
I know, zijn ook mooi maar ik zoek iets zwarts...
waarom in de winter op van dat lelijke staal rijden?????

ik heb een setje lichtmetaal met dikke winterbanden gekocht,dan hebje 1 een voordeel doordat je winterbanden hebt en 2 ziet het er ook mooi uit!

Dat realiseer ik op mijn manier dan toch ook :thumbup:...

Link naar reactie
Gewoon setje staalvelgen scoren op Ebay
Thanks, volgens realoem... zijn ze bij de stealer ook vrij goedkoop, that'll be a first :schater:...
een paar mooie lichtmetalen in zwart laten coaten kan ook nog

Zat ik eerst aan te denken, is misschien mooier maar dat kost velgen en coaten (ook zo'n 75 a 100 euro per velg) :s...

Link naar reactie
of anders een paar mooie lichtmetalen in zwart laten coaten kan ook nog :thumbup:
Wat een onzin. Ik heb winterbanden op staalvelgen met fraaie wieldoppen. Die ik niet gebruik (die wieldoppen) opdat iedereen kan zien dat je met je fraaie staalvelgen op winterbandjes rondrijd. En dat is :nono:
Link naar reactie
Kwestie van smaak Ruud. Ik denk dat je een Boston groene er behoorlijk mee kan opwaarderen :blink:

:schater:

Zonder gekheid: omdat mijn QP ook de daily drive is gaan er winterbanden onder. En vanwege de meuk waar je in de winter nog wel eens doorheen ploegen mag (pekel etc) zonde om daar een stel lichtmetalen velgen aan op te offeren. Bij mij gaan er eind volgende maand dezelfde (15") stalen velgen onder, in alukleur met een nette BMW-naafkap erop ziet dat er best ok uit....

En als het lente wordt knap ik mijn auto dan weer enorm op door de 18" velgen er weer onder te zetten.... :unsure:

Link naar reactie
Kwestie van smaak Ruud. Ik denk dat je een Boston groene er behoorlijk mee kan opwaarderen :unsure:

hmm, ik denk dat zelfs een Boston groene Chrysler Voyager niet meer te redden is met een paar kekke wieltjes :wub:

Daarbij denk ik dat Jochem, in ware "Mus style", gewoon doet waar ie zin in heeft! :blink:

Link naar reactie
hmm, ik denk dat zelfs een Boston groene Chrysler Voyager niet meer te redden is met een paar kekke wieltjes :wub:

Ruud, you of all people.... :blink: Het gaat hier niet om een Chrysler Voyager, maar om een QP. Je moet wel heel erg je best doen om die lelijk te maken! :unsure:

Link naar reactie
Het gaat hier niet om een Chrysler Voyager, maar om een QP.

Ken je Roger's wagenpark al? :blink:

Roest heb ik nog niet ervaren met mijn wintervelgen. Maar ja die zijn van Daimler/Chrysler... :schater::unsure:
Link naar reactie
haha, scherp :hmmsmiley02:!

Zomervelgen zal ik dan maar zeggen...

nee was flauw maar niet kwaad bedoeld!

anyway

ik geef toe dat heel soms simpele zwarte (saaie) velgen een soort van camp gevoel aan een auto kunnen geven ,maarrr (in mijn mening)dit past weer niet zo bij een ztje

maar bv meer bij een e30 of zo

nja zoveel mensen zoveel wensen he!

ik heb een setjee85107.jpg w694.png

met winter pneu,s op de kop getikt

Link naar reactie

I know...

Zolang het bij de dealer besteld kan worden heeft het niet echt camp-gehalte denk ik...

(behalve bijvoorbeeld de witte achterlichten bij de huidige 5-serie of de achterklep spoiler van een E46 clubsport)

Stalen winter velgen zijn duidelijk wintervelgen.

Maar eerlijk is eerlijk, een paar lichtmetalen BMW velgen is netter...

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

kleine2ca3tg.jpg

Ik vind dit eigenlijk best vet staan, beetje rally..

Als je nou nog een schroefzet hebt, zou ik hem in de winter ook wat hoger op zijn poten zetten.

En net als hij, ze wel in 17" halen, 16" staat echt weer te klein.

Wat heb je trouwens met die velgen gedaan waarop je hem kocht.. kan je die niet zwart laten spuiten en winterbanden omheen laten trekken?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.