Ga naar inhoud

Nieuwe Z4 M...


RvE

Aanbevolen berichten

Er zou geen :sleepy: komen van de nieuwe Z4. Volgens Autoweek komt er iig wel een " :ok: pakket" Lijkt mij een zoethoudertje ;)

b6a4ceb1d119f051d832401fd9bc79e4.jpg

BMW M sportpakket voor Z4

BMW komt vooralsnog niet met een M-versie van de Z4 maar er staat wel een M sportpakket op stapel voor de roadster. Deze beelden vormen het bewijs.

Met 306 pk levert de krachtigste Z4, de sDrive 35i, al voldoende vermogen, hoewel er tuners zijn die daar anders over denken. Een M-versie met bijvoorbeeld de V8 van de M3 zit dan ook voorlopig niet in de pijplijn. BMW werkt echter wel aan een sportievere versie. Dit zijn beelden van een Z4 met een aangepast uiterlijk die over de Nordschleife knalt. Aangepaste bumpers moeten zorgen voor agressievere looks, en naar verwachting komt BMW ook met een opgewaardeerd interieur.

Je moet goed zoeken naar de "10 verschillen"

6c4614bc7b5709fd24d9ee147acd5e81.jpg

d4b7c9a8b6e8e3f16a92244df334401d.jpg

f2fb8bae37dfbeef66629b13f1d0e6d0.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zwarte velgen ;)

Ik ben bang dat je daarmee een trend hebt gezet, Sjonnie. Laatst van de dealer de 2009 editie van de "originele BMW accesoires" voor de 1 gekregen. En jawel hoor, er zijn al drie velgen die je in zwart kunt krijgen.

Ik zal Adriaan eens bellen... :schater:

Voor je gaat bellen Roger..

Adriaan (die rechtse :sleepy: ) :

bvt35.jpg

Adrian (misschien wat lastig te herkennen, zonder sjaaltje) :

adrianvanhooydonk.jpg

Link naar reactie
Zwarte velgen ;) Wedden dat er volgend voorjaar een uitvoering met een V10 in het vooronder is. Ik zal Adriaan eens bellen... :schater:

He Sjonnie,

Volgens mij wordt het de V8 uit de M3 met 420 pk ! Lijkt me dat die rode z4 met "zwarte sjonnie wielen" gewoon de v8 in het vooronder heeft liggen.

Maar zo'n twee zitter kan niet meer in het Friese landschap he......................, uhhh, .................., of was het overijssel.......... :schater:

zal wel een 6-serie met zwarte wielen moeten worden! :sleepy:

Groeten uit Brabant!

Maarten :ok:

Link naar reactie
Tjee, wat een :blink: sloep zeg! Echt wat voor jou Roger :unsure: :D
:ok: Die l.l wil dat ik meebied, dat heb ik toch gedaan :blink:

Frage: HALLO, FÜR 35000 WÜRDE ICH KAUFEN, ÜBERLEGEN SIE ES,ES KOMMT WINTER, NÄCHSTES JAHR KRIEGEN SIE DAS GELD NICHT MEHR, OHNE MWST IST AUCH SCHLECHT, MEIN ANGEBOT IST ERNST. DANKE ERZURUM 18.09.09

Antwort: Guten Morgen, bieten sie einfach mit! Danke. Grüsse aus Ostwestfalen.

Link naar reactie
....

Antwort: Guten Morgen, bieten sie einfach mit! Danke. Grüsse aus Ostwestfalen.

Hij heeft idd grootse verwachtingen van wat dit ding gaat opbrengen, als ik de tekst in de advertentie lees:

20" Zoll BREYTON Felgen (sind ab einem Verkaufspreis von 40.000,- Euro dabei

Ich glaub er ist total bescheuert! :D

Link naar reactie
Iets voor jouw Ruud stukje nostalgie staat er voor de tweede keer op. Geen verkeerde prijs :P
Die heeft er inderdaad al eerder gestaan, het kindje is schijnbaar nog niet geboren. Zo'n :m: etje is inderdaad wel :wave: -er dan :wub:

Daarentegen....Deze Interlagos Blau Z4 :m: neem je in Duitsland al voor 27.950 mee. (en dan mag je in NL nog eens 12K BPM aftikken :newblush: )

3425507.jpg

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

En daar is de Z4 met " :thumbup: pakket" dan!

Het is een "Z4 sDrive 35i" die er een "s" aangeplakt krijgt. Performance op niveau van de eerste Z4 :D volgens autoweek:

a72d84f9c928c000aa21a1219ee907de.jpg

ca0b3348fd7897cebe93eac6b7298e44.jpg

BMW Z4 sDrive35is: eigenlijk beter dan ’n :wave:!

Menig liefhebber reageerde teleurgesteld toen BMW bekendmaakte dat er geen M-versie van de nieuwe Z4 komt. Om de pijn wat te verzachten heeft de BMW nu wél een nieuw topmodel onthuld: de sDrive35is.

De s-behandeling omvat veel meer dan gewoon een spoilerpakketje. Allereerst krijgt de 3,0-liter turbomotor van de Z4 35i er 34 pk bij. Het totaal komt daarmee op 340 pk. Dat is bijna even veel als de 343 pk die de atmosferische 3,2-liter zes-in-lijn in de Z4 M mobiliseerde. Het maximumkoppel van de Z4 sDrive35is is daarentegen hoger: 450 Nm. Tijdelijk kan dit dankzij een overboostfunctie stijgen naar 500 Nm. De motor is gekoppeld aan een zeventrapsautomaat met dubbele koppeling.

Over de prestaties zullen de M-liefhebbers ook geen klachten hebben, want de sprint naar 100 kilometer per uur kost in de Z4 sDrive35is slechts 4,8 seconden. Dat is 0,2 tel minder dan de Z4 M voor dit kunstje nodig had. Het gemiddeld verbruik is 9,0 liter per 100 kilometer, -u raadt het al- stukken beter dan de 12,1 liter per 100 kilometer die de Z4 M liet noteren.

De speciale Z4 onderscheidt zich niet alleen met meer vermogen, een nieuw ontwikkeld uitlaatsysteem geeft de s ook een sportiever geluid. Verder is er een aerodynamisch M-pakket en ook een adaptief M-onderstel. Standaard krijgt de sDrive35is 18-inch lichtmetaal mee, wielen met een diameter van 19-inch staan op de optielijst. Verder bestaat het pakket onder andere uit andere bumpers, diverse M-badges en aluminium/koolstofvezel elementen in het interieur.

De BMW Z4 sDrive35is debuteert in januari op de North American International Auto Show (NAIAS) in Detroit. In de lente komt-ie bij de dealers te staan. Rond die tijd vindt het M-sportpakket ook z’n weg naar de eenvoudiger Z4’s.

Precies op tijd Frank!! :thumbup:

Link naar reactie
En daar is de Z4 met " :m: pakket" dan!

Het is een "Z4 sDrive 35i" die er een "s" aangeplakt krijgt. Performance op niveau van de eerste Z4 :m: volgens autoweek:

Het is nog vroeg, de nieuwe Z4 is er pas dus laten we hopen dat de V8 het nog gaat redden. :rolleyes:

De mensen die deze quote hebben geschreven weten dus niet waar het om gaat bij een ///M, benzineverbruik en hoog koppel zijn hier dus niet de belangrijkste criteria :angry:

Link naar reactie
De mensen die deze quote hebben geschreven weten dus niet waar het om gaat bij een ///M, benzineverbruik en hoog koppel zijn hier dus niet de belangrijkste criteria :angry:

Zijn vast dezelfde mensen die zeggen "de nieuwe Z4 is zowel een roadster als een coupe door zijn aluminium vouwdak". :rolleyes:

Link naar reactie
Zijn vast dezelfde mensen die zeggen "de nieuwe Z4 is zowel een roadster als een coupe door zijn aluminium vouwdak". :m:

Ja Ruud zullen wel dezelfde mannen van Autoweek zijn, is eigenlijk noch vlees noch vis, een soort mutatie :angry:

Desondanks vind ik hem bijzonder fraai om te zien, stond laatst een witte bij de Stealer, al met al zeer geslaagd. :rolleyes:

Link naar reactie
Hmm, vind je? Ik vind de nieuwe Z4 ook erg fraai hoor. :angry:

Of bedoelde je dat niet...?

Ik bedoelde dat ik de nieuwe Z4 een mooie auto vind, in tegenstelling tot die taxi. Dus zolang alleen de voorspoiler er op lijkt kan het nog wel.... :rolleyes:

Link naar reactie

Er staan een aantal mooie replies onder het artikel van de nieuwe Z4 " :thumbup: "

Mooi! Vergeleken met de vorige modellen is dit de eerste 'Z' voor mannen!
Vind alle Z3 Z4 niet BMW waardig te truttig dameskapper imago het weggedrag zal wel top zijn maar het ontwerp persoonlijk niet mij smaak.doe mij maardan de Boxter S of Cayman S
Tja, roadsters zijn wel vreselijk onpraktisch, met deze motor in een BMW1 cabrio of een 3 cabrio, kun je toch heel wat meer uit de voeten in de dagelijkse praktijk. Tja, die 1-cabrio ziet er zelfs nog evenwichter uit ook.

Van die Z3 en Z4 kloppen de verhoudigen niet door die relatief lange neus en erg korte achterzijde. Als roadster is dan de Z8 qua model veel mooier.

Waar is trouwens die "coupé" Z4 gebleven, die zag er best leuk uit in vergelijking met de Z3 coupé.

En natuurlijk de inkopper:

toch jammer dat er geen M op staat.
Link naar reactie
Hmm, die nieuwe M-voorbumper heeft wel iets weg van de AMG-bumper van de concurrentie...

hík... :angry:

Ik hepZ meZelv eeen ardigh stjuk ihn te kloeote gheZoooopuh mear can nohg steedZ nie schjnappu waa sje duh eeniege verggleiking Zie... :sick:

Wat ik wel eens van jullie wil weten als automaatliefhebber:

Wat vinden jullie van het gegeven dat je Zo'n prachtbak als die nieuwe Z4 met automaat dient te rijden? (Ik weet niet of een handbak op de optielijst staat!)

Kan het met de huidige stand der techniek wel of blijven de meeste liever Zelf schakelen?

Jullie kennende denk ik dat laatste.

Ik vind het i.i.g. een geslaagde upgrade en errug mooie wielen onder die nieuwe Z4 "///M"... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.