Ga naar inhoud

Nieuws uit het snitzer paradijs


mohikaan

Aanbevolen berichten

AC Schnitzer komt met een opvoerkit voor de BMW Z4 sDrive35i. De toch al krachtige, geblazen 3.0 zescilinder krijgt er ruim 50 pk bij.

© Autoweek

De ACS Z4 3.5i Turbo levert 360 pk en dat bezorgt de 1.485 kilo zware roadster met opvouwbare hardtop een top van 286 km/h. Van 0 naar 100 knallen gaat in 4,9 seconden. Verder belooft de tuner uit Aken een verbeterde sound dankzij een aangepast uitlaatsysteem. Ook het onderstel van de standaard 306 pk sterke BMW wordt onder handen genomen. AC Schnitzer zou AC Schnitzer niet zijn zonder bodykit, al hebben ze zich dit maal nog ingehouden. Een achterspoiler en een spoilerlip beïnvloeden de aerodynamica. Keus is er uit wielen in de maat 18, 19 of 20 inch.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dit staat op hun website met pics.

Grtz Ron

Vindt het er niet mooier op geworden. Ik ben eigenlijk benieuwd wat onze verstokte coupe rijders van de nieuwe (standaard/fabrieks) Z4vinden.

Is het een "echte coupe"? Gaan ze hem tzt kopen? Gaan ze het dakje dan ook open doen als het mooi weer is (en dan rijden tussen al die andere burgerlijke typetjes in een cabriootje?)

Link naar reactie
Vindt het er niet mooier op geworden. Ik ben eigenlijk benieuwd wat onze verstokte coupe rijders van de nieuwe (standaard/fabrieks) Z4vinden.

Is het een "echte coupe"? Gaan ze hem tzt kopen? Gaan ze het dakje dan ook open doen als het mooi weer is (en dan rijden tussen al die andere burgerlijke typetjes in een cabriootje?)

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik vind de nieuwe Z4 een mooie auto. Ik zou er ook niet over klagen als ik 'm opeens in mijn garage zou treffen, maar het is zeer beslist geen QP, en zou voor mij ook nooit een vervanging zijn voor de ZZZQP (waar een ZZZZQP dat heel eventueel nog wel zou kunnen). Als QP-liefhebber boeit het open rijden me niet echt, ook al kan ik me voorstellen dat dat zijn charme heeft. En als je dan toch een auto hebt waarvan het dak open kan zou ik het af en toe best eens willen wagen om open te rijden. Dat heeft echter helemaal niets met QP's te maken, ik denk dat ik persoonlijk eerder voor de 3-serie QP zou gaan dan voor de nieuwe Z4, als ik moest kiezen.....

Link naar reactie
Ik ben eigenlijk benieuwd wat onze verstokte coupe rijders van de nieuwe (standaard/fabrieks) Z4vinden.

Is het een "echte coupe"? Gaan ze hem tzt kopen? Gaan ze het dakje dan ook open doen als het mooi weer is (en dan rijden tussen al die andere burgerlijke typetjes in een cabriootje?)

Nee, de nieuwe Z4-met-het-alu-vouwdak-dicht is geen Z-coupe. Twee weken terug ben ik in een Z4 coupe 3.0si gaan rijden en dat geeft je wel het Coupe gevoel (rondrijden in een Batcave smiley_emoticons_batman.gif ) . De coupe in kwestie was een 3.0si automaat en had een volledig beige interieur (ook de dakhemel was beige ;) ). En dat is toch minder. Maar met handbak en een zwarte dakhemel gaat dat goed komen! :ok:

Wat een raar gezicht, die twee halve achterspoilertjes. :sleepy:

Kom d'r maar in Frenk...

IXUS_1467.JPG

Link naar reactie
Vindt het er niet mooier op geworden. Ik ben eigenlijk benieuwd wat onze verstokte coupe rijders van de nieuwe (standaard/fabrieks) Z4vinden.

Is het een "echte coupe"? Gaan ze hem tzt kopen? Gaan ze het dakje dan ook open doen als het mooi weer is (en dan rijden tussen al die andere burgerlijke typetjes in een cabriootje?)

Coupe rijder hier om 2 hoofd redenen: Ik vind hem mooier dan de roadster, maar misschien belangrijker,

een echte roadster als daily drive in Nederlands ;)?

Als tweede auto voor de 'fun' is er veel te zeggen voor een roadster.

Maar de nieuwe Z4 komt op mij te zakelijk over, meer een kleine 6-serie oftwel cruise auto.

Das een vooroordeel, heb er nooit in gereden.

Hij gaat meer richting de Mercedes SLK, wat ik eigenlijk een vrouwenauto vind.

Het is eigenlijk een compromis tussen twee soorten auto's, waardoor ik afhaak (prijs buiten beschouwing gelaten).

Just my 2 cents...

Link naar reactie
Vindt het er niet mooier op geworden. Ik ben eigenlijk benieuwd wat onze verstokte coupe rijders van de nieuwe (standaard/fabrieks) Z4vinden.

Is het een "echte coupe"? Gaan ze hem tzt kopen? Gaan ze het dakje dan ook open doen als het mooi weer is (en dan rijden tussen al die andere burgerlijke typetjes in een cabriootje?)

AIAI, sinds wanneer is een cabrio met een klapdak een coupe geworden?

Helaas is de nieuwe z4 niet meer als coupe te verkrijgen...... niet zo erg zijn voorganger de "oude" z4 coupe was wel een echte en i.d.d. ook mooier en niet te gepolijst qua uiterlijk.

De cabrio's die ik echt mooi vind zijn meestal met hardtop nog mooier: 500sl met hardtop, 911 met hardtop, de meeste bimmer cabrio's met hardtop. de nieuwe z4 cabrio met klapdak? jammer maar helaas voor de coupe rijder....tis geen echte coupe.

Greetz! G

Link naar reactie

Geen idee. Ik zie met mijn röntgen ogen wel een sleutel in de kofferbak liggen ;) Als je overigens het lef hebt om een witte Funf te rijden dan misstaan 2 van die Snitzel handgrepen op je kofferbak ook niet...en het is nog praktisch ook. Sleutel kwijt geen probleem, je pakt het apparaat op en flikkert hem in het ravijn :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.