Ga naar inhoud

En alweer geen zzz gezien

Gast floor

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo , ik zet het hier maar neer want onder "'was jij dat'' kan met deze titel natuurlijk niet.

Vandaag een kleine 600km gereden van het hoge noorden naar het zuiden , en jullie raden het al, weer geen zzz gezien.

op de terugweg van brabant lekker over de dijkjes bij tiel en nog een handvol van die kleine dorpjes rustig richting arnhem gereden ,en vandaar de snelweg richtin hoge noorden.

volgens mij staan er al veel van jullie in de winterstalling, en Ja! ik heb goed opgelet. :rolleyes:

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb echt gereden vandaag omgeving Dordrecht en open natuurlijk!! :rolleyes:

Geplaatst:
Winterstalling, wat is dat :newblush: ?

Geen idee, heb de term wel eens langs horen komen

:rolleyes:

Geplaatst:
Ik heb echt gereden vandaag omgeving Dordrecht en open natuurlijk!! :rolleyes:

Vanzelf sprekend open! vanaf vanmorgen halfacht tot 19 uur dertig vanavond

Geplaatst:

Winter-stalling... is dat iets voor grijze heren en dames die allen bij +20° in hun ZZZ/ZZZZ stappen? Bah!

Geplaatst:
Winter-stalling... is dat iets voor grijze heren en dames die allen bij +20° in hun ZZZ/ZZZZ stappen? Bah!

In de nacht van eindhoven naar stadskanaal in deze tijd van het jaar en ook open ,en ik ben net 60 plus <_<

Geplaatst:
Ik heb echt gereden vandaag omgeving Dordrecht en open natuurlijk!! <_<

In jou woonwijk rijdt ook regelmatig een wiesman-coupe rond. Is dat je buurman?

Geplaatst:
In jou woonwijk rijdt ook regelmatig een wiesman-coupe rond. Is dat je buurman?

Nog niet gezien Henk... mar nu ga ik zeker opletten!!! Wel een aantal keren een Ferrari F430 's morgens gezien. Die moet wel vroeg beginnen met zo'n auto :newblush:

Naast de Audi's R8, Porsches,(van alles wat)en ZZZtjes wordt het steeds mooier in Dordt. :P

Geplaatst:
Wel een aantal keren een Ferrari F430 's morgens gezien. Die moet wel vroeg beginnen met zo'n auto :P

Ik zou zeggen dattie met zo'n auto juist wat later kan vertrekken :newblush:

Geplaatst:

Ooit een Ferrari een drempeltje zien nemen? :schater:

Geplaatst:

:newblush:

volgens mij staan er al veel van jullie in de winterstalling, en Ja! ik heb goed opgelet. :P

Geplaatst:
:ok:

volgens mij staan er al veel van jullie in de winterstalling, en Ja! ik heb goed opgelet. :thumbup:

Nee, 17 september niet met de ZZZ op pad geweest, er moet ook nog gewerkt worden, maar zaterdag lekker open binnendoor van Den Haag naar Heiloo, en zondag via Brielle naar Hellevoetsluis en verder heel wat leuke weggetjes en dijkjes over Voorne Putten gereden. Ook maar 1 ZZZ tegengekomen. 3 Weken geleden wel veel ZZZ's tegen gekomen in Sauerland, ik heb niet gezwaaid want ik was zelf op de motor.

En natuurlijk a.s. zondag met de Z3/Z4 club Zeeland en België. Dan kom je zeker veel ZZZ(Z) tegen!!!

Dus als je een lamme arm wilt krijgen;see you sunday. ;)

Helaas Helaas, Zondag kunnen we niet verplichtingen elders ,Maar maandag nog ff naar Amstedam.

Dus allemaal opletten!!!! :nono:

Geplaatst:

Nog niet gezien Henk... mar nu ga ik zeker opletten!!! Wel een aantal keren een Ferrari F430 's morgens gezien. Die moet wel vroeg beginnen met zo'n auto :thumbup:

Hij heeft zeker een krantenwijk om te bezorgen met zijn F430

Geplaatst:

Misschien wassie op weg hiernaartoe?

23s883p.jpg

Zie hier voor wat meer fotootjes. 't Viel een beetje tegen. Maar twee groene....

Geplaatst:

Toch wel grappig dat het hier drukker wordt dan in 'was jij dat'. moeten we de naam veranderen in 'wel of niet gezien' ? :thumbup:

Geplaatst:

Gisteren van Oslo naar Huizen gereden, dus Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland. gezien: 1 Z4 en 1 Z3, welke betrokken was bij een aanrijding (tegenligger) Magere oogst !!

Hans

Geplaatst:

vandaag op weg naar huis van de snackbar achter een zzzz gereden (met het dak dicht)

ik had t dak wel open t was toch droog! :hmmsmiley02:

de besteuurder reed wel veel te hard in het 30 km gebied waar hij doorheen reed! foei!! :sick:

zoo jammer he?

Geplaatst:
Dit topic begint verdomd veel te lijken op het "was jij dat" topic :wave:

Was jij dat

Wellicht maar even verplaatsen :thumbup:

Dat heb ik toch al gezegd!! :drank:

Maar het kan natuurlijk geen kwaad om de boel weer eens wakker te schudden ;)

Geplaatst:

ik denk het ook. ;)

gaat idd hier verder

slotje dan maar.

Geplaatst:
slotje dan maar.

Als dit topic mag, mag deze onzin voor mijn part ook.

Slotje eraf, zodat iedereen kan melden als ie een keer geen Z heeft gezien!

Geplaatst:
Slotje eraf, zodat iedereen kan melden als ie een keer geen Z heeft gezien!
:unsure: ik heb vandaag geen Z gezien...en dat wil ik graag zo houden :wave:

@RvE, op dez manier wordt je nooit president. Toon eens ballen en gooi het weer op slot. Wat een onzin topic en wat mij betreft veel te elitair.

Het feit dat je geen Z hebt gezien alleen al :unsure:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen