Ga naar inhoud

Afstelling zijruiten/Stoelverwarming


CorvH

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende vraag:

Bij het laten zakken van de zijruiten, gaat de zijruit van de rechterkant zover naar beneden zodat hetr raam niet meer zichtbaar is,

maar die aan de linkerkant blijft ongeveer 2 cm boven het rubber uitsteken.

Is dit ergens af te stellen o.i.d.?

En nog even over de stoelverwarming, deze doet het weer nadat ik een schakelaar van de sloop heb gehaald!!

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja, ik heb een QP, daarbij is het normaal dat het raam boven de deur uitsteekt. Euhm.... misschien is je linkerraam uit een QP geleend? Alhoewel: dat zou je moeten merken als je 'm dichtdoet met de kap erop..... :schater:

Het is inderdaad zo dat bij een dichte kap er geen bult onstaat aan de linkerkant :schater: , maar schijnbaar heb ik een uitzonderlijk (klein) probleem die niet vaak of nooit voor komt.

Dus als er toch nog iemand is met een goed raad/advies? <_<

Link naar reactie
Ik heb de volgende vraag:

Bij het laten zakken van de zijruiten, gaat de zijruit van de rechterkant zover naar beneden zodat hetr raam niet meer zichtbaar is,

maar die aan de linkerkant blijft ongeveer 2 cm boven het rubber uitsteken.

Is dit ergens af te stellen o.i.d.?

En nog even over de stoelverwarming, deze doet het weer nadat ik een schakelaar van de sloop heb gehaald!!

Hoi,

Bij het plaatsen van mijn hardtop heb ik gezien dat ze uit de onderkant van de portier een dopje wipten.En daarna met een schroevendraaier in dat gat de ruiten iets hoger afstelden (een zaklamp is ook handig bij deze klus). Misschien kun je hier iets mee ? Maar als je ruiten vanzelf een andere afstelling hebben aangenomen zou ik hiermee oppassen.

groet

Link naar reactie

Ik heb inmiddels contact gehad met Roodkapje ;) en deze adviseerde om de binnenbekleding van de deur te verwijderen en dan de zaak te controleren.

Dit wordt dus een klus(je) voor volgend voorjaar, het is niet zo storend dat ik het direkt wil oplossen. Als het op een simpele manier was op te lossen, dan had ik het direkt opgepakt, maar dat is dus niet zo. In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken en geven van tips. :birthday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.