Ga naar inhoud

Velgen spuiten


Gast Z3-Widebody

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Door het zwart is de grootte zo slecht te zien. Is het nou de 16" of 17" styling 18? Ze lijken wel 16"

Ik vind de 18 een hele mooie velg en ook in het zwart vind ik ze mooi blijkt nu. Idd bandenzwart zou mooi zijn. Maar wat dacht je van een mooi zwart "smoked" zijknipplicht? :newblush:

Even iets heel geks: wel eens van whitewall tires gehoord? oftewel een witte rand op je band? Zal wel vreemd staan maar met zoiets misschien nog niet eens zo'n gekke gedachte. Wat je ook vaak ziet is een randje op de velg om de maat te laten zien. meestal rood (vind ik niks) maar een witte zou wel kunnen natuurlijk

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Bedankt voor de reacties,..

Zoals je kan zien is de hele auto nogal een beetje smerig :newblush: en moet ik hem in zijn geheel even schoonmaken..

en zo ook inderdaad even de banden.. al ben ik persoonlijk niet zo een fan van "bandenshine".. dat ziet er té showroom-achtig uit. :m:

Het zijn overigens 17" breedset velgen.. en wat ik er juist zo mooi aan vind is dat ze compleet zwart zijn, het heeft iets ruigers inplaats van sportief. :m:

(Maar dat kan ook gewoon tussen me oren zitten ;) )

Maar wat dacht je van een mooi zwart "smoked" zijknipplicht?

'n Goede, heb er zelf ook al aan zitten denken.. ik ging al van oranje naar wit, maar van wit naar smoked is nog beter..

Maar ik denk dat ik dan ook donkerdere sidemarkers moet hebben..?? zijn die er ook?

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Mede ook door het groffe profiel van de winterbanden ziet het inderdaad bruut uit. Ik zou alleen overwegen om zwarte wielbouten te monteren (mochten die te krijgen zijn in jou lengte, ik vermoed dat er spacers tussen zitten...)

Grappig heb hier ook al om gevraagd, maar die waren er niet..

heb inderdaad achter langere bouten, ivm spacers.

Naar het schijnt zijn alleen de origineel bouten zwart en die zijn te kort.

De bouten ook laten spuiten was een optie, maar dan bij elke (de)montage beschadig je de lak op die bouten.

Of dopjes, zoals audi vroeger altijd had.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Heb de dopjes van mijn vader audi geprobeerd maar die blijven niet zitten..

Hier trouwens even een paar nieuwe foto's, waarbij ik de banden even heb behandeld.

IMG_2184.jpg

IMG_2190.jpg

IMG_2191.jpg

Al zie je het op de foto's nog steeds niet echt..(ik denk door de flitser)

IRL is het wel echt een verbetering en zie je ook echt duidelijk verschil.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Gast Z3-Widebody

De winterwielen gaan er alweer bijna af..

en omdat het zwart me eigenlijk wel goed bevallen is wil ik de zomerwielen (19"bbs ch) ook zwart maken..

echter deze keer d.m.v. het laten poedercoaten..

Afbeelding057.jpg

-->naar

347f.jpg

Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik ook de zilveren rand wil..

of toch gewoon helemaal zwart..

IMG_3807Large.jpg

Iemand ervaring toevallig met:

http://www.renoblastandcoatings.nl/

of weet iemand een goede "tent" laten even weten svp..omgeving Amsterdam is zeker een pré!

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
je zou ook eens kunnen denken aan antraciet,

dit zijn die van mij zelf gespoten, zijdeglans,

Foto108.jpg

zijn wel dikke velgen,

succes met kiezen :wub:

Hoewel antraciet inderdaad ook erg mooi is, ben ik gewoon verslingerd geraakt aan zwart.. :thumbup:

En de reden voor poedercoaten is,.. dat ze affabriek ook gepoedercoat zijn..

en hoewel het spuiten van velgen ook goede resultaat geeft (kijk maar nou jouw velgen en mijn winter velgen)

wil ik ze toch gewoon gepoedercoat hebben..

Link naar reactie
Mooi he!! :thumbup:

2911845132_e8cb286a7d.jpg

357s.jpg

Al denk'k toch voor de compleet zwarte te gaan..

denk dat dat bij mijn auto toch "vetter" staat..

Mét randje inderdaad... net het verschil tussen mooie velgen en iets waar eigenlijk een wieldop overheen had gemoeten.... :wub:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Was het inderdaad vergeten, maar jij hebt het al..

IMG_0216.JPG

Dit is gewoon te bruut!!! :thumbup: ik ben der daarom ook uit,.. absoluut geen randje!

Ik wil ze laten poedercoaten, maar hoe zit het daar dan eigenlijk mee met de glans..

dacht namelijk dat poedercoaten van nature al wat "matter" is..

Voor de duidelijkheid, ik wil graag de zelfde glans alsop die rode Z4m..

Link naar reactie
Ik wil ze laten poedercoaten, maar hoe zit het daar dan eigenlijk mee met de glans..

dacht namelijk dat poedercoaten van nature al wat "matter" is..

Voor de duidelijkheid, ik wil graag de zelfde glans alsop die rode Z4m..

Wil binnenkort een andere set matzwart laten poedercoaten en de poedercoater adviseerde mij alleen matzwart te doen(wil echt het matte effect) wilde ik dit met iets meer glans dan kan het afgewerkt worden met blanke lak wat het geheel ook weer harder maakt.

Good luck!

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast Z3-Widebody

Hier ook nog maar even spammen..

Had nog 1 CH velg over, ivm schade die daar een keer is op gereden..

Om te kijken of ik zwarte CH's IRL ook vet vind heb ik die velg gewoon even zwart zijdeglans laten spuiten..

maar ben er helemaal aan verslingerd!!

DSC_0079.jpg

DSC_0080.jpg

De vier die nu onder mijn auto gemonteerd zitten, laat ik poedercoaten..met zijdeglans afwerking..

vind dat echt mooi.. precies wat ik zoek..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.