Ga naar inhoud

Vergelijkend onderzoek.


Tja

Aanbevolen berichten

En jullie dachten dat ik de enige was?

Vanavond op de Belgische TV1, om 20:45 uur, het programma Volt.

Van de www.een.be website:

Af en toe stelt Kobe zich op als de nieuwsgierige reporter, maar vaker nog is hij het proefkonijn dat zélf allerlei zaken uittest. In de Volt-reclametest gaat hij bovendien na of producten echt de verwachtingen inlossen die in de reclame worden gewekt.

Meer specifiek vanavond:

In de wekelijkse reclametest gaat Kobe Ilsen voor een klassieker: Dreft. Is het vaatwasmiddel echt zo goed als het zelf beweert? Chiromeisjes proberen het middel uit na een spaghettifestijn op hun zomerkamp.

Jullie begrijpen wel dat ik me helemaal verheug op het vervolg. Ik bedoel maar: wat komt er na afwassen?

Nou? Nou?

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

En jullie dachten dat ik de enige was?

Vanavond op de Belgische TV1, om 20:45 uur, het programma Volt.

Van de www.een.be website:

Af en toe stelt Kobe zich op als de nieuwsgierige reporter, maar vaker nog is hij het proefkonijn dat zélf allerlei zaken uittest. In de Volt-reclametest gaat hij bovendien na of producten echt de verwachtingen inlossen die in de reclame worden gewekt.

Meer specifiek vanavond:

In de wekelijkse reclametest gaat Kobe Ilsen voor een klassieker: Dreft. Is het vaatwasmiddel echt zo goed als het zelf beweert? Chiromeisjes proberen het middel uit na een spaghettifestijn op hun zomerkamp.

Jullie begrijpen wel dat ik me helemaal verheug op het vervolg. Ik bedoel maar: wat komt er na afwassen?

Nou? Nou?

eeeu wat zijn chiromeisjes?? :rolleyes:

Link naar reactie

Nou Bart, een ideaal moment voor lmgtfy. Als rechtgeaarde hopman moet dat toch lukken.

p.s. koffie met borrelnoten???? Op mijn planeet doen we koffie met gebak en borrelnootjes bij het bier

p.p.s. Sander, heb je al eens van interpunctie gehoord?? Het maakt het lezen van je berichten zoveel prettiger. Nu is het zo'n brij. Daarnaast svp niet alles quoten. Het maakt de draadjes zo lang. Ruudkapje heeft daar ook al zo'n handje van. <_<

Link naar reactie

idd. :schater:

Nou Bart, een ideaal moment voor lmgtfy. Als rechtgeaarde hopman moet dat toch lukken.

p.s. koffie met borrelnoten???? Op mijn planeet doen we koffie met gebak en borrelnootjes bij het bier

p.p.s. Sander, heb je al eens van interpunctie gehoord?? Het maakt het lezen van je berichten zoveel prettiger. Nu is het zo'n brij. Daarnaast svp niet alles quoten. Het maakt de draadjes zo lang. Ruudkapje heeft daar ook al zo'n handje van. <_<

Link naar reactie
Nou Bart, een ideaal moment voor lmgtfy. Als rechtgeaarde hopman moet dat toch lukken.

p.s. koffie met borrelnoten???? Op mijn planeet doen we koffie met gebak en borrelnootjes bij het bier

p.p.s. Sander, heb je al eens van interpunctie gehoord?? Het maakt het lezen van je berichten zoveel prettiger. Nu is het zo'n brij. Daarnaast svp niet alles quoten. Het maakt de draadjes zo lang. Ruudkapje heeft daar ook al zo'n handje van. <_<

beste meneer ,"interpunctie" ik heb u dit al eerder zien uitten tegen anderen

ik moet zeggen niet altijd onterecht, maar ik voel mij zelf zeker niet schuldig aan de vergrijpen die u voorsteld.

ik weet gerust wel hoe het eigenlijk moet maar wees eerlijk

we zitten hier wat te klungelen op een forum en zolang het op een normale wijze te lezen is , en de verhalen niet te lang zijn maak ik het niet te moeilijk

vraagje:is u soms leraar nederlands ?????

Link naar reactie
Nou Bart, een ideaal moment voor lmgtfy. Als rechtgeaarde hopman moet dat toch lukken.

p.s. koffie met borrelnoten???? Op mijn planeet doen we koffie met gebak en borrelnootjes bij het bier

p.p.s. Sander, heb je al eens van interpunctie gehoord?? Het maakt het lezen van je berichten zoveel prettiger. Nu is het zo'n brij. Daarnaast svp niet alles quoten. Het maakt de draadjes zo lang. Ruudkapje heeft daar ook al zo'n handje van. <_<

Wat een geneuzel op een forumpje
beste meneer ,"interpunctie" ik heb u dit al eerder zien uitten tegen anderen

ik moet zeggen niet altijd onterecht, maar ik voel mij zelf zeker niet schuldig aan de vergrijpen die u voorsteld.

ik weet gerust wel hoe het eigenlijk moet maar wees eerlijk

we zitten hier wat te klungelen op een forum en zolang het op een normale wijze te lezen is , en de verhalen niet te lang zijn maak ik het niet te moeilijk

vraagje:is u soms leraar nederlands ?????

Dat is hij niet maar ik geloof dat hij zijn roeping heeft gemist i.p.v. met die kolenschoppen op zoek naar olie te gaan kan die beter zinnetjes ontleden les geven met een beetje geluk steek ik er dan ook wat van op is dit nog te volgen :newblush:
Link naar reactie
chiromeisjes

Ik wilde aanvankelijk niet de nadruk op de meisjes leggen, om niet te ver van het onderwerp af te dwalen, maar ik had beter moeten weten hier. :schater:

Chiro is het vlaamse alternatief op de scouts, weliswaar in minder "extreme" vorm.

Zij hakken bv geen bossen om om Wc's, totems, ed. te bouwen. :rolleyes:

Was vroeger nogal christelijk geinspireerd, zodat ieder kerkdorp in Vlaanderen nog wel een chiro afdeling heeft.

Het zorgt er tevens voor dat je nogal een druk sociaal leven leidt, want bij de chiro geweest zijn, geeft hopen feestjes en verzamelingen van oud-leiding, WE's ergens in de Ardennen, wijn-en kaasavonden om de jeugdbeweging te steunen, enz.

(geloof me maar, zowel mijn vrouw als ikzelf hebben een "chiroverleden" en we hebben elk WE wel iets te doen)

Maar begrijp de interesse in de term chiromeisjes, zo begon het voor mij ook ooit :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.