Ga naar inhoud

Smoked achterlichten


Eryen

Aanbevolen berichten

Je kunt natuurlijk ook eerst eens even bekijken hoe het je met een lamp cover bevalt:

Ebay

Nog meer Ebay ...

Da's een stuk goedkoper dan een complete vervangende set lampen ...

Ja, idd. Alleen heb ik niet dat grijze tussenstukje tussen de kleine en de grote lichten zeg maar. Volgens mij is dat alleen bij de Amerikaanse modellen (??). Dat betekent dus dat ik met een klein ongedekt stukje blijf zitten of heb ik t mis?

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, idd. Alleen heb ik niet dat grijze tussenstukje tussen de kleine en de grote lichten zeg maar. Volgens mij is dat alleen bij de Amerikaanse modellen (??). Dat betekent dus dat ik met een klein ongedekt stukje blijf zitten of heb ik t mis?

dat lipje op de achterlichten van de pre facelift Z4's is een simpel plakstripje, voor EU en VS identiek. Alleen heeft de vorige eigenaar van jouw auto waarschijnlijk besloten dat zonder beter stond! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
dat lipje op de achterlichten van de pre facelift Z4's is een simpel plakstripje, voor EU en VS identiek. Alleen heeft de vorige eigenaar van jouw auto waarschijnlijk besloten dat zonder beter stond! :thumbup:

Idd; normaal had je het er toch af moeten halen om te kunnen "smoken" en dan eventueel weer terugplakken. Ik neem daarom aan dat de setjes "doorlopend" zijn over de hele achterlichten. Dat zie je ook wel op die tweede link ...

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Idd; normaal had je het er toch af moeten halen om te kunnen "smoken" en dan eventueel weer terugplakken. Ik neem daarom aan dat de setjes "doorlopend" zijn over de hele achterlichten. Dat zie je ook wel op die tweede link ...

Ik heb de film setjes net binnengekregen en helaas zijn het dus 4 delen en blijft het stripje onbedekt. Weet iemand waar ik zo'n plakstripje kan bemachtigen? Misschien als iemand het stripje er liever af heeft een een zwarte Z4 rijdt, kunnen we iets regelen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.