Ga naar inhoud

Kieuwen


joelh

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb sinds een week of 5 een prachtige Z3 voor de deur staan.

Ik heb dit model om meerdere redenen gekozen, waaronder de speciale kieuwen.

Kan iemand mij daar misschien wat meer informatie over geven, want ik zie bij zowat geen een Z3 deze kieuwen erop zitten.

Hoe komt dat ? en hoe komt het dat die van mij dat wel heeft ?

Mogelijke dingen die meespelen : Bouwjaar ? ( 2002 ) Widebody ? Sportline ?

Hier is een afbeelding :

auto8.jpeg

Ik hoop dat iemand weet of de bovengenoemde dingen er iets mee te maken heeft of dat het gewoon custom is gemaakt en of het mogelijk is de "orginele" kieuwen erop te plaatsen ( niet dat ik dat wil maar gewoon even voor het idee ! )

Bij voorbaat dank !

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zijn idd de kieuwen van een ;) roadster/coupe. Gewoon omgewisseld, wordt wel vaker gedaan.

Eerst zou je roadster zoiets gehad hebben:

IMG_3792.JPG

Hier een heel erg :wave: voorbeeld van een non- ;) met :ok: kieuwen (David, even je foto geleend uit de "pardon is dat uw coupe die over het asfalt schraapt" topic ;) )

bmwforumdag444largewi0.jpg

Link naar reactie
Hier een heel erg :wave: voorbeeld van een non- ;) met :ok: kieuwen (David, even je foto geleend uit de "pardon is dat uw coupe die over het asfalt schraapt" topic ;) )

Een van de mooiste foto;s die ik van mijn ex-coupe heb ;) ( zie je nu wel dat mijn wansmaak nog wel meevalt :guitar: )

Link naar reactie
( zie je nu wel dat mijn wansmaak nog wel meevalt :guitar: )

Volgens sommigen is de keuze voor een Z3 coupe alleen al "wansmaak". Ben ik het natuurlijk niet mee eens. :wave:

Die zwarte is gewoon ;) :ok: (had je ook niet moeten verkopen, vanaf daar is het alleen maar ;) gegaan , de ;) 3 uitgezonderd)

Link naar reactie
Volgens sommigen is de keuze voor een Z3 coupe alleen al "wansmaak". Ben ik het natuurlijk niet mee eens. :wave:

Die zwarte is gewoon ;) ;) (had je ook niet moeten verkopen, vanaf daar is het alleen maar ;) gegaan , de :guitar: 3 uitgezonderd)

Tja...toendertijd vond ik de kmstand te hoog worden vandaar dat hij het veld heeft moeten ruimen (achteraf wel klein beetje spijt van gehad).....

Gelukkig is mijn vriendin ook helemaal :ok: op de QP dus wellicht dat er in de toekomst toch nog wel een Z3QP bij gaat komen...

Link naar reactie
ikke stiekum ook soms marktplaats.nl zoekterm Z3 Coupe doen :wave:

Goed bezig! Alhoewel: het moet een beetje exclusief blijven natuurlijk..... Maar binnenkort krijg je ze voor onder de 10K geloof ik, dus dan wordt het echt interessant..... :thumbup:

Link naar reactie
ikke stiekum ook soms marktplaats.nl zoekterm Z3 Coupe doen :sick:

Haha. :schater: Rijdt ie daar in zijn schaapje. :wacko: De snelste manier om aan een heel mooie, goede, strakke, van alle goede opties voorziene 3.0 coupe, te komen.....is Maarten deze advertentie laten zien... :thumbup:

Link naar reactie
:wacko: de MdV'tjes hebben een achterbank nodig :sick:

Zucht, moet je hier alles spellen: Clio eruit, Z3 coupe erin. Dan heb je:

Vrouwtje in Schaap, Zaken-Martijn in Audietje, Bleifuß-Martijn in Z3 coupe. :sick: :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.