Ga naar inhoud

Record gebroken!


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Mijn KM-dagteller staat nu op 592,6 km gereden. De boordcomputer geeft nog 34 te rijden aan en de meter staat op de 0. Morgen nog even omrijden naar het tankstation om op de 600 te komen. Benieuwd hoeveel liter er in gaat, ik schat 48.

Laatste keer heb ik getankt onder de rook van Frankfurt, terugweg (met volle bepakking) rustig gereden (geen haast en ook kl***weer), meter constant op de 100 km/u. Sinds terugkomst in NL naar Arnhem gereden en weer terug naar Borne met nog ongeveer 30km stadsverkeer in Arnhem. Terugweg naar Borne nog wel paar keer achter vrachtwagen gehangen, anders had ik het w.s. niet gehaald <_<.

Overigens heb ik in Zwitserland weer gemiddeld 1:15 gereden, maar daar mag je toch veelal niet harder als 80 <_<.

In Noord-CH betaal je omgerekend trouwens 99ct de liter Shell 95 fuelsave, waarom kan dat hier in NL nou niet :blink:

Rob

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja halloooooooooooo, <_<:blink:

Als ik zuinig wil rijden dan koop ik wel een DIESEL toch?! <_<

(Er is trouwens ook een 635d cabrio, "sjonnie kroket" !!)

Lijkt me echt een deelnemer voor de "knalrit duitsland" vanuit dedemsvaart, Sjonnie!

Deze zuinigheidsrijder, het nieuwe rijden zeker!

Mijn dagteller staat altijd op ??? km als ik moet gaan tanken..................., verbruik onbelangrijk!

Greetz Maarten :wave::wave:

Link naar reactie
Ja halloooooooooooo, :blink::wave:

Als ik zuinig wil rijden dan koop ik wel een DIESEL toch?! <_<

(Er is trouwens ook een 635d cabrio, "sjonnie kroket" !!)

Lijkt me echt een deelnemer voor de "knalrit duitsland" vanuit dedemsvaart, Sjonnie!

Deze zuinigheidsrijder, het nieuwe rijden zeker!

Mijn dagteller staat altijd op ??? km als ik moet gaan tanken..................., verbruik onbelangrijk!

Greetz Maarten :wave::wave:

Jongens, jongens, jongens toch. Laat die man zuinig rijden! Ik vertrek morgen naar Spanje met de Nixan. Ik heb becijferd dat ik zonder te tanken om en nabij de 1100 km kan rijden. Dat ik dan 230 liter gas en 100 liter benzine heb verstookt, dat is toch bijzaak <_< .

O ja, en dan rijd ik ongeveer 90 (misschien iets harder) km/uur. Met de Tabbert welteverstaan.

Link naar reactie

Tja,1000+km op 1 tank brandstof in een Z3 is nog niemand gelukt denk ik.

Misschien alleen bergaf en wind mee. :schater:

Anyway een 1.8tje haalt zo bij mij 1:12,5,met ook een stukkie Zwitserland.Met 2 personen en kofferbak vol.

Op oude velgen en banden :mellow: kijken wattie doet op nieuwe?

Greets

Wout

Link naar reactie

ik heb daar nou nog nooit naar gekeken bij de Z3 ......het interesseerd mij dan ook niet. :surprise: Ik rij gewoon zoals ik het leuk vind. :mellow: En als dan een dieselstoomboot wil laten zien dat ie hard kan rijden en ook nog ver kan komen, dan kan ie mij niet ver genoeg komen :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Wat een non event. Ik rij 1 op 7 lekker belangrijk. Als je geen power hebt moet je dan maar opvallen door zuinig te rijden? :mellow:

Vergat te melden... 't gaat om een 2.8 en niet om een 1.8 :surprise:

Link naar reactie

Mooie prestatie. :mellow:

Zelf heb ik een te zware rechter voet zodat ik deze waarde niet haal.

Zelfs heb ik maar maximaal 520km gereden tenen krommend uitkijkend naar een tankstation.

Computer gaf al enkele km aan 0 km te rijden.

Het lijkt wel een seconde teller op het laast die boordcomputer zo snel tikken de te rijden km weg.

Link naar reactie
  • Administrator
ja maar jij kan wel een heleboel pakjes appelsap meenemen in die verhuiswagen van je :schater:

Je wilt niet weten hoeveel drank ik in de koffer op het rekje kan vervoeren :lol:

Getankt: 47 liter ging er met moeite in... :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
verbruik zullen we het maar niet over hebben :schater::schater:

Over de snelheidscontroles tussen Gotthard en Luzern en tussen Basel en Freiburg ook maar niet...

:schater::rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.