Ga naar inhoud

stuurbekrachtiging

Marco Z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Techneuten,

Heeft iemand van jullie enig idee wat er aan de hand is als er een zware brom onder de motorkap vandaan komt als ik naar rechts stuur??

Ik heb dit nu een paar keer gehad, het gebeurt eigenlijk alleen als ik net gestart heb en naar rechts stuur met weinig gas bij het uitparkeren.

Als ik gewoon rij hoor ik niks bijzonders.

Alvast bedankt voor je hulp.

Groeten,

Marco

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Hallo Techneuten,

Heeft iemand van jullie enig idee wat er aan de hand is als er een zware brom onder de motorkap vandaan komt als ik naar rechts stuur??

Ik heb dit nu een paar keer gehad, het gebeurt eigenlijk alleen als ik net gestart heb en naar rechts stuur met weinig gas bij het uitparkeren.

Als ik gewoon rij hoor ik niks bijzonders.

Alvast bedankt voor je hulp.

Groeten,

Marco

de pomp van de stuurbekrachtiging... Heb ik als ik naar BIJDE kanten stuur, en dat is normaal maar is geen zware brom zoals jij beschrijft.

Geplaatst:

Pomp vervangen of wellicht bijvullen?

Geplaatst:

Nou, ik heb het nivo in het oliereservoir gecheckt, was tussen min en max, daarna heeft hij nooit meer gebromd!! Snap jij het nog? Ik niet.

Geplaatst:
Heb ik als ik naar BIJDE kanten stuur, ...

Beste Leo,

ik heb lang nagedacht over bijen-sex (die Biene Maja was een jeugdfavo) en eventuele afgeleiden hier van, echter het lukt niet. Het blijft daarom bij een zware frons :thumbup: bij het lezen van BIJDE

Geplaatst:
Beste Leo,

ik heb lang nagedacht over bijen-sex (die Biene Maja was een jeugdfavo) en eventuele afgeleiden hier van, echter het lukt niet. Het blijft daarom bij een zware frons :thumbup: bij het lezen van BIJDE

Beste Bart,

wat heb jij het zwaar in het leven.

Groeten van Per

Geplaatst:
Beste Bart,

wat heb jij het zwaar in het leven.

Groeten van Per

Bedankt voor het getoonde empathische vermogen. Dat sterkt de mensch.

DVG The Shrike

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen