Ga naar inhoud

10 daagse "Ring"vakantie


Aanbevolen berichten

zo medeforummers

nu zullen wij jullie een lekker gaan maken met een verslag van onze vakantie, en een aantal foto's.

"s maandags 3 augustus aangekomen tassen neergepleurd, honden van water en voer voorzien, en op naar der Gröne Hölle!!!

wat een spektakel daar, en wat het is het mooi geworden, het Eiffeldorp is af, met discotheek, eettenten, fanshop, brouwerij etc.etc.

daar ff rond gelopen, en maar eens naar de overkant gegaan om een kijkje te nemen wat ze daar allemaal gemaakt hebben.

Schitterend gewoon, ze hadden er voor mij een M6 klaargezet :thumbup:

0014-8-200914-58-39.jpg

en een BMW 330i getuned door Brabbham Racing :thumbup:

0014-8-200914-42-36.jpg

0014-8-200914-43-24.jpg

verder nog veel te zien daar, ferrari winkel, aston martin winkel, subway broodjes zaak :thumbup: , fanshops, nissan winkel,

De Ring op schaal, het rode gedeelte is de Südschleife, waar niet meer op gereden wordt, daar groeit het gras al op het beton :blink:

0014-8-200915-00-24.jpg

toen zijn we maar eens richting Nordschleife gereden naar de zufahrt, en oh mijn god, wat was daar te doen, er was een BMW clubje die de baan had gehuurd voor een trackday, een hoop ZZZ M Coupé 's met bestuurders van ver in de 60 .. 70 jaar :blink::blink: (het gaat dus niet over naar mate je ouder wordt :thumbup: )

en een bosje Wiesmanns

0014-8-200915-47-26.jpg

0014-8-200915-47-38.jpg

0014-8-200915-46-01.jpg

0014-8-200915-46-38.jpg

0014-8-200915-48-14.jpg

0014-8-200915-47-50.jpg

's avonds lekker gaan eten bij Pinochio's in adenau

zo dit was dag 1 van onze vakantie

dag 2 komt eraan, eerst nog foto's uploaden :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

goedenmorgen,

'savonds zijn we ook eens een kijkje gaan nemen bij de nieuwbouw langs de GP Strecke.

006-7.jpg

001-4.jpg

008-4.jpg

De dag erna een dagje Cochem gedaan

020-3.jpg

031-1.jpg

en daar van een aardig koppel in hun oldtimer mochten plaatsnemen

030-1.jpg

Bonny en Clyde

033-4.jpg

tegen de avond 1,5 rondje gereden, een half want ik moest er bij breidscheid af, omdat ik anders stil kwam te staan, want bij de tweede ronde was ik net door de slagboom heen, en springt de :thumbup: me daar op reserve, en dat gaat ie niet redden een hele ronde. :thumbup:

maar ach, daar getankt, en tevens zelf ook ff "rustig" bij tanken met een heerlijke pommes frites met curryworst :thumbup:

"rustig" want toen we er net waren ging er in adenau een soort van lucht alarm af, dit schijnen ze te doen als er een ernstig ongeluk is gebeurd op de Nordscleife, om alle hulpverleners te waarschuwen.

en ja hoor net voor de bocht voor brunchen is een e36 over de kop gegaan, en op de vangrail geland, dit was een te erg beeld, daar heb ik geen foto's van kunnen maken.

politie, 5 brandweerwagens, ambulance, traumahelikopter, wij kwamen te plekke een half uur na het hele gebeuren, en de inzittende zaten er nog in.

zo dit was dag 3. dag 4 zijn we naar de training gaan kijken van de oldtimer Grand Prix, in 1 woord geweldig!!!! :thumbup:

Link naar reactie

Dat ziet er erg goed uit ! Mooie :thumbup: , ik bekijk ze met veel plezier.

Veel plezier nog en poets niet te veel he :schater:

Link naar reactie

zo ik ga maar ff verder waar ik gebleven was.

zondagochtend werden we wakker staat er een ferrari voor de deur, ik meteen kijken of ze de sleutel ervan in onze brievenbus hadden gedaan, maar helaas, hij stond er niet voor mij B)

001-5.jpg

ik miste mam, en had met Dave afgesproken dat als hij zou komen dat hij mam mee zou nemen, dan kon ze ook eens zien wat haar lieve zoon zoal doet daar aan de Ring :newblush:

eerst ff met ze naar Cochem (echt een mooi stadje) geweest

046-3.jpg

051-3.jpg

054-3.jpg

daarna naar het circuit gegaan, en daar Z1 gespot

014-9.jpg

mam bij de zufahrt gezet op het bankje, en ff 2 rondes gereden, ik kreeg mam er met geen mogelijkheid mee :newblush:

ze was erg blij te horen van Dave dat mijn ZZZ :m: QP als kauwgom op het asfalt plakte. geeft haar een beetje meer rust als ik weer naar de ring ga ;)

eerste ronde: 9.28 minuut

tweede ronde 9.17 minuut (Dus RvE het was idd de snelste tijd van mij tot nu toe)

beide met een stuk stapvoets rijden, want de baan was daar waar hij samenkomt met GP Strecke gehalveerd ivm oldtimer GP <_<

068-1.jpg

074-2.jpg

en daarna even naar nieuwbouw en winkeltjes geweest

012-5.jpg

Link naar reactie

's maandags veel tijd doorgebracht met de hondjes, en even wezen kijken bij diverse garages in de buurt waar ze auto's ondehouden van mensen die op de ring zijn geweest of nog gaan. ook kun je er je auto stallen voor 40 euro per maand, een een check laten doen aan je wagen voor 45 euro, de eerste keer 100 euro, dan checken ze alles zoals vloeistoffen, en draaien alles aan, echt een race check :newblush:

076-2.jpg

049-5.jpg

dinsdags naar het fan winkeltje gegaan, daar een spuitbus verf gehaald, want die 9.17 minuut moest genoteerd worden, en natuurlijk moet iedereen kunnen zien dat wij daar op vakantie zijn geweest :schater:

eerst ff gaan kijken naar de testritten, er reden 2 gecamoufleerde auto's

008-5.jpg

009-5.jpg

en verder een porsche, een P. cayenne, een audi, een VW R32, en een aantal BMW's ook de X6.

tegen de avond als de baan al een dik uur is gesloten zijn we de baan op gegaan bij Brunchen

039-3.jpg

een mooi plekje gezocht om ons te vereeuwigen en Hoppa, daar staan we dan!!

040-4.jpg

046-4.jpg

052-3.jpg

verder een hoop stukjes rubber gevonden, een kapotte zonne bril en wat stukken carbon.

maar Ik zou Emanuel niet zijn om geen souvenier van de ring mee te nemen, dus ik kon me eigen niet in houden, en heb een souvenier!!! :newblush:

Link naar reactie

Was weer een leuk tripje zo te lezen. Mooie Pics, ;) Die laatste paar heb ik niet gezien :newblush:

Die 8C is trouwens top, de nieuwe spider is nog mooier :newblush:

Heb vanaf maandag vakantie, zal ook wel een paar snelle rondjes worden...............maar dan in een of andere achtbaan met de kids.

Link naar reactie

WOW, da's overduidelijk een Zoepahgave vakantie geworden... :newblush:

Mooi dat jullie Wilma en de honden hebben laten meegenieten en Dave is ook altijd leuk geZelschap.

Het is daar klaarblijkelijk erg mooi geworden in Nürburg.

Ik snak ernaar om er nog eens naar toe te gaan maar weet niet of dat dit jaar nog gaat lukken met mijn plannen, anders haal ik het in 2010 wel in... ;)

020-3.jpg

Bovenstaande foto is/word volgens mij een bijZondere.

Cochem en de omgeving langs de moeZel is buitengewoon prachtig, weten ook Rüdi und Ivo.

Ik heb het leren kennen tijdens een motor-tourrit via het werk.

Ik ben er reeds enkele malen teruggeweest en acht het een forum-tourrit waardige plaats... B)

Ik heb me ook eens laten kieken op Zo'n beetje deZelfde plaats als waar jullie daar staan:

cocheml.jpg

Dat maakt die foto van jullie drieën daar toch wel héél bijZonder... :newblush:

Die gast met die blauwe Coupé is de eerste wat ik Zie die het F1 gedeelte van de fameuZe aufkleber heeft afgeknipt.

Wellicht is die het met deZe special volledig eens...

Link naar reactie
Cochem en de omgeving langs de moeZel is buitengewoon prachtig, weten ook Rüdi und Ivo.
Zeker!! B) Onze volgende rit naar Moezel/Eifel staat voor volgend weekend in de agenda!! <_<
Dat maakt die foto van jullie drieën daar toch wel héél bijZonder... :newblush:

uh.... :newblush: kunnen we weer bij elkaar gaan leggen voor zo eentje? ;)

Trapauto-BMW-Z4-Roadster.png

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.