Ga naar inhoud

10 daagse "Ring"vakantie


Aanbevolen berichten

Was weer een leuk tripje zo te lezen. Mooie Pics, B) Die laatste paar heb ik niet gezien :newblush:

Die 8C is trouwens top, de nieuwe spider is nog mooier ;)

Heb vanaf maandag vakantie, zal ook wel een paar snelle rondjes worden...............maar dan in een of andere achtbaan met de kids.

als je in een echt snelle achtbaan wilt, dan moet je naar ringwerk gaan die gaat in 2,5 sec. naar de 217 km/h

wij hebben er helaas nog niet in kunnen zitten want de achtbaan was nog niet Tüv gekeurd, maar nu zou hij welopen zijn, er iszowiezo een hoop te beleven in Ringwerk.

@ Zedri en RvE: zover ik weet is er nog geen junior in aantocht <_< , we zijn wel aan het oefenen. :newblush: dus wie weet......

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

als je in een echt snelle achtbaan wilt, dan moet je naar ringwerk gaan die gaat in 2,5 sec. naar de 217 km/h

Dat is inderdaad wel een heftig ding

ead5b02270.jpg

<_<:m: :lmao:

Hoeveel G is dat wel niet, zo'n versnelling? ;)

@ Zedri en RvE: zover ik weet is er nog geen junior in aantocht B) , we zijn wel aan het oefenen. :newblush: dus wie weet......

Wat die Frido dan gerookt heeft toen ie zijn post plaatste gisteren weet ik niet. We wachten geduldig af, tot we op Zettie-kraamvisite kunnen komen :newblush:

Link naar reactie

Oh ja, mochten we volgend jaar weer een weekendje Z3forum.nl meets Nürburgring gaan doen, ik ben erachter gekomen dat als je de B258 blijft volgen richting Mayen, je nog heel wat mooie hairpins tegenkomt, echt super!!!

dan zouden we eventueel daar wat kunnen lunchen, en vervolgens de B258 weer terug richting Nürburging, om weer die mooie hairpins te pakken :thumbup:

maar weet nu nog steeds niemand wat voor auto het was die ik als laatste gepost had??? :ok:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.