Ga naar inhoud

net op tijd.


zzztje

Aanbevolen berichten

Gisteravond reden we rond half 11 op de A50 richting huis.

Opeens zagen we naast ons (op de andere rijbaan) een vrachtwagen die tegen de vangrail zat,de vonken vlogen eraf.

't klonk net of er een goederetrein voorbij donderde.

Op 't moment dat we de vrachtwagen voorbij waren kwam deze door de vangrail op onze rijbaan ,net achter ons, tot stilstand.

We hadden geen seconde later moeten zijn.....

De zzz naast de snelweg gezet en maar 112 gebeld.

A50.jpg

We hebben met z'n 2en zitten bibberen als schoothondjes de rest van de rit naar huis. :schater:

We zijn ons kapot geschrokken.

EWIJK - Op de A50 bij Ewijk is dinsdagavond in beide richtingen een file ontstaan na een ongeval met een vrachtwagen met kermismateriaal. De combinatie reed in zuidwaartse richting, toen ze door onbekende oorzaak rond half elf op de vangrail botste.

Door de klap werd de railing deels op de andere rijbaan gedrukt. Daar reed een personen er vervolgens tegenaan. Volgens de politie raakte geen van de betrokkenen gewond.

Alle vier de rijbanen zijn door de politie afgesloten. Het verkeer werd tijdens de opruimwerkzaamheden over de vluchtstroken geleid. De politie verwacht dat de weg tijdens de ochtendspits weer vrij is.

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is inderdaad flink schrikken! :mellow:

Zo zie je maar dat het goed is dat Willy (zoals ie zelf zegt) altijd te hard rijdt. Anders had je net een paar honderd meter gemist en was je op de kermis geklapt :rolleyes:

Link naar reactie
:rolleyes: een nieuwe kermis atraktie. Zo hard mogelijk met je vrachtwagen over de vangrails roalercoasten :schater: Om vervolgens met je :guitar: je acceleratie even te checken :blink: Wellicht is die worm zich lam geschrokken en maakt die geen onderdeel meer van je uit Willy :mellow:
Link naar reactie

Ja hoe bizar kan het gaan... gelukkig zijn jullie nog heel en konden jullie veilig op de vluchtstrook komen (je zal maar van de schrik een rare beweging maken of zo).

:rolleyes: daar moet op gedronken worden! :blink::guitar: (hoewel het is nog een beeje vroeg.... :mellow: eerst maar koffie)

Link naar reactie
:newblush: daar moet op gedronken worden! :drank::P (hoewel het is nog een beeje vroeg.... :muur: eerst maar koffie)

Ik denk dat het voor Willy niet te vroeg is.

Overigen moet je er toch niet aan denken dat hij operatief behandeld had moeten worden.

edit RvE. minder frisse foto verwijderd. dit is beter ;)

kermit.jpg

Link naar reactie
OK, ik ben soms behoorlijk plat maar vind dit soort foto's echt volkomen nutteloos :newblush:

Ik moest hem toch ergens kwijt :schater:

Als je vergelijkt met mn eerste postings, wordt mn taalgebruik op dit forum ook steeds platter :muur:

Link naar reactie
Als je vergelijkt met mn eerste postings, wordt mn taalgebruik op dit forum ook steeds platter :newblush:

agreed. :muur: Heb 'm dan je post ook even opgeschoond.

Link naar reactie
Blijkbaar heb ik me aangepast.

Wat die ene foto betreft wel Henk. Je taalgebruik vind ik niet "platter" geworden hoor :newblush: (je hebt een erg lage "loudmouth factor")

Je bent nog altijd een flink stuk af van zoiets plats :drank:

Hoe ouwer, hoe gekker :muur::P
Link naar reactie
Je bent nog altijd een flink stuk af van zoiets plats :newblush:

Ja dat is idd raar, die meneer kroket (lijkt trouwens veel op die lange van Jacobse en van Es) heeft altijd stekelige opmerkingen dat ik oud zou zijn.

Hij zou eerder wat respect kunnen hebben voor mensen die, ondanks hun gevordere leeftijd en zo weinig haar, nog met een open cabrio rijden

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.