Ga naar inhoud

net op tijd.

zzztje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteravond reden we rond half 11 op de A50 richting huis.

Opeens zagen we naast ons (op de andere rijbaan) een vrachtwagen die tegen de vangrail zat,de vonken vlogen eraf.

't klonk net of er een goederetrein voorbij donderde.

Op 't moment dat we de vrachtwagen voorbij waren kwam deze door de vangrail op onze rijbaan ,net achter ons, tot stilstand.

We hadden geen seconde later moeten zijn.....

De zzz naast de snelweg gezet en maar 112 gebeld.

A50.jpg

We hebben met z'n 2en zitten bibberen als schoothondjes de rest van de rit naar huis. :schater:

We zijn ons kapot geschrokken.

EWIJK - Op de A50 bij Ewijk is dinsdagavond in beide richtingen een file ontstaan na een ongeval met een vrachtwagen met kermismateriaal. De combinatie reed in zuidwaartse richting, toen ze door onbekende oorzaak rond half elf op de vangrail botste.

Door de klap werd de railing deels op de andere rijbaan gedrukt. Daar reed een personen er vervolgens tegenaan. Volgens de politie raakte geen van de betrokkenen gewond.

Alle vier de rijbanen zijn door de politie afgesloten. Het verkeer werd tijdens de opruimwerkzaamheden over de vluchtstroken geleid. De politie verwacht dat de weg tijdens de ochtendspits weer vrij is.

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dat is even stevig schrikken! Koop maar een goeie borrel voor dat engeltje op je schouder.....

Geplaatst:

Dat is inderdaad flink schrikken! :mellow:

Zo zie je maar dat het goed is dat Willy (zoals ie zelf zegt) altijd te hard rijdt. Anders had je net een paar honderd meter gemist en was je op de kermis geklapt :rolleyes:

Geplaatst:

Dat moet zeker schrikken zijn geweest!

Gelukkig zijn jullie nog gezond en kunnen wij weer naar de volgende zmikkelmeeting komen :rolleyes:

Geplaatst:

Hallo zeg!! Dat is schrikken! Kan me voorstellen dat je bibberend naar huis gereden bent. gelukkig goed afgelopen! Sterkte.

Hans

Geplaatst:
hier een filmpje.
Geplaatst:

Heb je meteen een mooi horloge gescoord voor de schrik? Ik zag de beelden vanmorgen op RTL nieuws en ik kan me goed voorstellen dat jullie best geschrokken zijn! :rolleyes:

Geplaatst:

Fijn dat jullie er goed zijn afgekomen. :rolleyes:

Geplaatst:
:rolleyes: een nieuwe kermis atraktie. Zo hard mogelijk met je vrachtwagen over de vangrails roalercoasten :schater: Om vervolgens met je :guitar: je acceleratie even te checken :blink: Wellicht is die worm zich lam geschrokken en maakt die geen onderdeel meer van je uit Willy :mellow:
Geplaatst:
hier een filmpje.

Ik zie net het filmpje. Waarschijnlijk kunnen we Willy binnenkort terugvinden in het klokkies topic :rolleyes:

Geplaatst:

Ja hoe bizar kan het gaan... gelukkig zijn jullie nog heel en konden jullie veilig op de vluchtstrook komen (je zal maar van de schrik een rare beweging maken of zo).

:rolleyes: daar moet op gedronken worden! :blink::guitar: (hoewel het is nog een beeje vroeg.... :mellow: eerst maar koffie)

Geplaatst:
:newblush: daar moet op gedronken worden! :drank::P (hoewel het is nog een beeje vroeg.... :muur: eerst maar koffie)

Ik denk dat het voor Willy niet te vroeg is.

Overigen moet je er toch niet aan denken dat hij operatief behandeld had moeten worden.

edit RvE. minder frisse foto verwijderd. dit is beter ;)

kermit.jpg

Geplaatst:

lekker bezig Henk.

ik voel me al een stuk beter. :schater:

is idd nog geen borreltijd.

om half 11 pas. :newblush:

Geplaatst:

zoo hee das wel ffe een mazzeltje zeg dat je daar aan ontsnapt

maar ja it happens (what? shit?)yea sometimes!

Geplaatst:
OK, ik ben soms behoorlijk plat maar vind dit soort foto's echt volkomen nutteloos :newblush:

Ik moest hem toch ergens kwijt :schater:

Als je vergelijkt met mn eerste postings, wordt mn taalgebruik op dit forum ook steeds platter :muur:

Geplaatst:
Als je vergelijkt met mn eerste postings, wordt mn taalgebruik op dit forum ook steeds platter :newblush:

agreed. :muur: Heb 'm dan je post ook even opgeschoond.

Geplaatst:
agreed.

Blijkbaar heb ik me aangepast.

Overigens vond ik het een leuke foto en knap gefotoshopt

Geplaatst:
Blijkbaar heb ik me aangepast.

Wat die ene foto betreft wel Henk. Je taalgebruik vind ik niet "platter" geworden hoor :newblush: (je hebt een erg lage "loudmouth factor")

Je bent nog altijd een flink stuk af van zoiets plats :drank:

Hoe ouwer, hoe gekker :muur::P
Geplaatst:
Je bent nog altijd een flink stuk af van zoiets plats :newblush:

Ja dat is idd raar, die meneer kroket (lijkt trouwens veel op die lange van Jacobse en van Es) heeft altijd stekelige opmerkingen dat ik oud zou zijn.

Hij zou eerder wat respect kunnen hebben voor mensen die, ondanks hun gevordere leeftijd en zo weinig haar, nog met een open cabrio rijden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen