Ga naar inhoud

Roger's nieuwe forumnaam


RvE

Roger's nieuwe forumnaam  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Maak je keuze

    • Sonnie Kroket
      4
    • Sjonnie Kroket
      9
    • Evert Santegoeds
      2
    • Evert Geldtegoed
      3
    • Z3MRoadster
      4


Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag tijdens het ZZZmikkelen hebben we (zonder welke vorm van overleg met Roger zelf) besloten dat ons aller Roger toch eindelijk een andere forumnaam moest hebben dan Z3Mroadster.

Omdat ie eigenlijk liever in de jaren 80 in Miami had geleefd en met een witte Ferrari Testarossa achter drugsdealers aan had gezeten, lag "Sonnie Kroket" voor de hand. Extra voordeel hiervan was ook dat Nicole ooit verliefd is geworden :fiew: op een Don Johnson-look-a-like, dus met een echte Sonnie Kroket in een huis wonen is dan toch wel super.

Vandaar dat ie sinds gisteren "Sonnie Kroket" heet. Met een mooie bijpassende Avatar.

mvwallpaper1280x960crocre2.jpg

Ik heb nog geprobeerd, met mijn beperkte Photoshop skills :thumbup: , het gezicht van Roger op Don te plakken, maar dat was niet zo'n succes:

sonnie.jpg

Nu krijg ik een PM van Bart, dat "Evert Geldtegoed" ook een mooie naam zou zijn voor hem. Een variant op de eerder, in Munchen, voor Roger bedachte forumnaam "Evert Santegoeds", die verwijst naar Roger's spil in het IRL roddel&nieuwtjes-netwerk.

Dus een democratische poll: jullie zeggen het maar. Roger, je mag zelf 1 keer stemmen, dus je zult weinig invloed hebben op de uitkomst. ;)

Heb je andere ideeen, dat mag ook. Enige voorwaarde is wel dat je voorstel vergezeld wordt van een bijpassende avatar in 90x90 pixels. <_<

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik mis de illustere naam "Lange Wapper" in dit rijtje... :fiew:

RTBM :thumbup: :

Heb je andere ideeen, dat mag ook. Enige voorwaarde is wel dat je voorstel vergezeld wordt van een bijpassende avatar in 90x90 pixels. <_<
Link naar reactie

Heer Limbo, mag ik u er op wijzen dat, in ieder geval bij 3 van mijn computers, de avatar van die Dedemsvaartse doedelzak niet zichtbaar is. Misschien hosten op een ander plekje die een betere responsetijd heeft of geen leachingmode-off stand kent.

p.s. hier nog een avatar voor Evert

roger.jpg

Link naar reactie

Goed dat dit onderwerp aangesneden wordt. Ik was van plan het zelf te doen.

Ik wist niet of "hij die geen Z3M meer heeft" het zelf bedacht had, of een jolige moderator.

Met zijn bijdragen aan het forum met "knalritteen" en wat al niet meer, zijn vaak goed bedoelde pogingen om eens wat zinnigs te posten etc. is de nieuwe naam hem onwaardig.

Gewoon Z3Mroadster dus!

Link naar reactie
ook niet onbelangrijk ..... wat gebeurt er met ColZ3MRoadster?

Wordt dat dan Col Tubbs?

Nee, natuurlijk niet. Er waren ook een stel female detectives in Miami Vice. Nicole krijgt zo'n naam...dus:

Gina Calabrese

miami-vice-gina-a.jpg

..of..

Trudy Joplin

trudie01cb.jpg

Lastige namen om om te bouwen naar iets als "Sjonnie Kroket". We kunnen natuurlijk altijd kiezen voor "Col Cooper" (Aangezien de Mini Cooper de enige auto in huize Schuth is, waarvoor het Roger verboden is om 'm te verpatsen... :wave: )

Link naar reactie

Het forum heeft besloten dat de nieuwe naam "Sjonnie Kroket" (40,91% van de stemmen) is. :fiew:

Geen van de andere aangedragen namen werd vergelzeld van een Avatar in 90x90 pixels (alhoewel die "klootzakken" avatar van Bart wel een eervolle vermelding krijgt, maar "Evert" is het niet geworden), dus allemaal niet geldig volgens de regels.

Dankjulliewel voor jullie stemmen! :newblush:

Roger, met "Sjonnie" in je forumnaam is de overstap naar een 6 serie nog makkelijker :unsure:

Edit: Roger bericht me net dat zijn forumnaam beter "Sjonnie645CSi" kan zijn. Nu heeft Roger al vaker "auto's gekocht" om vervolgens gewoon met de Audi aan te komen nagelen. Dus eerst zien dan geloven.

Ik kreeg al de link naar de advertentie door, dus als die auto daadwerkelijk ook op foto's op de welbekende Dedemsvaartste oprit staat, veranderd zijn forumnaam in "Sjonnie645CSi" <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.