Ga naar inhoud

'speedsterkit' ?


wesp

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Overigens wel grappig dat het allemaal QP-rijders lijken te zijn die hier een mening over hebben; ik heb al een tijd geen roadster-rijder meer gehoord... :sick:

Zijn we bang dat er opeens een nog lelijker versie van de ZZZ te vinden is dan de QP...? :schater:

Ach, hebben jullie ook eens een keer wat te lachen ^_^

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach, hebben jullie ook eens een keer wat te lachen ^_^

Toch sympathiek van onze roadster-broeders dat ze een extra lachwekkend attribuut hebben zodat de QP-rijders ook eens kunnen lachen... :sick:

Link naar reactie
Het Origineel is van Porsche

Ik doelde meer op 'bijzonder'...Probeerde niet te zeggen dat het ontwerp van BMW is...

Wist ook niet dat het van Porsche was dus bedankt voor de verheldering ^_^.

Om ff mijn Coupe vs. Roadster mening te geven...

Ik zou alleen een Roadster willen rijden als ik een Hamann Hardtop had :D.

Medestanders :sick:?

Link naar reactie
Om ff mijn Coupe vs. Roadster mening te geven...

Ik zou alleen een Roadster willen rijden als ik een Hamann Hardtop had ^_^.

Medestanders :sick:?

Wel, ideaal zou zijn mocht je beide hebben. Mijn Roadster werd nooit ingeschreven (hoewel ik er toch enkele keren mee reed), de QP heeft ook airco, maar bij deze (zeldzame) warme dagen is rijden in een Roadster toch wel erg fijn.

Jammer genoeg bestaat in deze beide 'neder'landen geen 'Wechselschild' zoals dat enkele jaren geleden (en misschien nu nog) in Zwitserland bestond. (Eén nr plaat voor twee voertuigen, omdat je tenslotte maar met één tegelijk kan rijden, klein supplement bij taks en verzekering....).

Als je van de ene in de andere stapt voel je echt het verschil in stabliliteit, zelfs met een veerpootbrug voelt de Roadster labieler aan dan de QP. Dus ze hebben beiden een ander karakter, en impliceren een andere rijstijl.

Link naar reactie

Al eerder gezien. In 2007 (april) tijdens de meet en greet in Reeuwijk had de plaatselijk Peugeotdealer een Z3 met een voor hem onbekende onderdelen erbij.

Later op de avond zijn we naar zijn garage getogen om daar de speedsterkap te zien. Smaken verschillen maar het mysterie was opgelost.

imgp0738largerb5.jpg

imgp0736largegl6.jpg

foto's by Edwin

Link naar reactie
Kerels met ballen

Wat moeten we dan uit voorgaande besluiten ?

- een roaster met tieten zoekt kerels met ballen en een coupé met ballen zoekt kerels met tieten ? :thumbup::blink::blink:

Hiermee krijg ik alle collega's coupé rijders op m'n dak.

Je moet dan maar denken: 't is weer een Belg. :newblush:

Link naar reactie
en Mus: eens een QPrijder altijd een QPrijder is mijn motto

Op een roadster zal je mij niet betrappen :newblush:.

Tenzij ik deze ergens voor weinig op de kop kan tikken. Oftewel gaat niet gebeuren.

http://users.telenet.be/BMW_Pics/4.jpg

For the record...

Het lijkt me sterk dat een Coupe rijder een Roadster helemaal niks zou vinden of

andersom, het gaat naar mijn mening puur om 'voorkeur'. Beide zou idd ideaal zijn.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Kalm blijven hé maat... het was wel een QP rijder (nou ja, ex-roadsterer) die dat wist van die Speedster kit, en.... bovendien zelf een 'persenning' had (nadien bijgekocht)..

zie hier: netjes opgevouwen in de 'koffer'

dsc0629.jpg

Dat is gewoon een afdekhoes, niet zo'n speedster-kamelenbult-ding. Of ben ik nou gek?

Link naar reactie
Dat is gewoon een afdekhoes, niet zo'n speedster-kamelenbult-ding. Of ben ik nou gek?

Of jij gek bent of niet kan ik niet zo meteen beoordelen :rolleyes: , maar ik beweerde ook niet dat het een kamelenbult was, maar een 'persenning', en dat is inderdaad de (schijnbaar zeldzame) afdekhoes.

Nu de kamelenbult-toestand schijnt ook samenvouwbaar te zijn (nogal wiedes, waar laat je het anders als je onderweg het 'dak' moet dichtdoen?)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.