Ga naar inhoud

'speedsterkit' ?


wesp

Aanbevolen berichten

In het Engelse tijdschrift CLASSIC & SPORTS CAR van december 2008 staat een artikel gewijd aan de BMW Z3.

Daar staat een foto in van een 1999 facelift met een in optie te verkrijgen 'speedsterkit'.

Heeft iemand van de forumleden zulke kit of is dit bij iemand bekend ?

Link naar reactie
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

oh jee, ik wist niet dat dat bestond.

Is dit OEM? En wat je dan moet doen als het gaat regenen? :mellow:

Het is OEM BMW, en plooit dus samen als je het dak wil dichtdoen.

76101118.png

Link naar reactie
  • Administrator
oh jee, ik wist niet dat dat bestond.

Zit je ons nou in de maling te nemen? <_<

Is dit OEM?
Yup, stonden destijds alle accessoires folders mee vol. Braat heeft ze volgens mij ook nog wel in de verkoop.
En wat je dan moet doen als het gaat regenen? :unsure:

Gas intrappen en doorrijden, net als iedere andere Z3/4 rijder die niet van suiker is :rolleyes:

Edit: Braat heeft ze inderdaad nog... http://www.autobarthobraat.nl/index.php?pa...=17〈=nl

Link naar reactie
  • Administrator
76101118.png

Als je niet rijdt, kun je inderdaad zo'n kapotje eroverheen spannen.

Ik vind het overigens helemaal niets, maar dat geheel terzijde... :rolleyes:

Link naar reactie
Zit je ons nou in de maling te nemen? <_<

uh nee. Misschien een verrassing voor jullie, maar ik heb me niet/nooit diepgaand verdiept in wat je zoal op een roadster kan krijgen. Alle opties die op een coupe verkrijgbaar zijn, ken ik dan weer wel auswendig :rolleyes: Ik heb ook pas op 14 juni j.l. voor het eerst een "persenning" in levende lijve gezien. :unsure:

Link naar reactie
Ehm...da's hetzelfde ding, maar dan zonder kameel, toch?

Ja zoiets, maar deze kon Frido snel in de kofferbak opbergen, nadat iedereen hem op de ring van Eindhoven meewarig aan had gekeken waarom die gekke gast in de stromende regen reed met de kap naar beneden. Dat lukt je met die speedster blobjes niet. :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik heb ook pas op 14 juni j.l. voor het eerst een "persenning" in levende lijve gezien. :rolleyes:

Dan heb je sinds kort daarvoor vast een nieuwe bril, want vorig jaar...

IMG_1682.JPG

...ik zie er minstens 3... :schater:

<_<

Link naar reactie
Ik heb ook pas op 14 juni j.l. voor het eerst een "persenning" in levende lijve gezien. :rolleyes:

IK OOK! Haha. Wist niet eens hoe je het uit moest spreken: pers-penning? per-spenning? persen-ding? :schater:

Klinkt een beetje als een heel dikke Duitser die net in zijn stoeltje past :schater:

Dus.... <_<

Link naar reactie
Ik krijg nu zo langzamerhand toch echt het idee dat Coupe-rijders wereldvreemd zijn... :rolleyes:

:schater:

Kalm blijven hé maat... het was wel een QP rijder (nou ja, ex-roadsterer) die dat wist van die Speedster kit, en.... bovendien zelf een 'persenning' had (nadien bijgekocht)..

zie hier: netjes opgevouwen in de 'koffer'

dsc0629.jpg

Link naar reactie

Wie durft???!!! :sick:

Alleen de speedsterkit lijkt me persoonlijk niet mooi, maar icm wat spoilers of een bodykit

en een paar goeie velgen zou het best nog wel eens kunnen staan.

Origineel is het in ieder geval...

Link naar reactie
Wie durft???!!! :sick:

Alleen de speedsterkit lijkt me persoonlijk niet mooi, maar icm wat spoilers of een bodykit

en een paar goeie velgen zou het best nog wel eens kunnen staan.

Origineel is het in ieder geval...

Ja, of monteren op een Hyundai sCoupe.... :schater:

Link naar reactie

Overigens wel grappig dat het allemaal QP-rijders lijken te zijn die hier een mening over hebben; ik heb al een tijd geen roadster-rijder meer gehoord... :sick:

Zijn we bang dat er opeens een nog lelijker versie van de ZZZ te vinden is dan de QP...? :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.