Ga naar inhoud

WA casco verzekeren Z3 coupe


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om Z3 coupe aan te kopen van het bouwjaar 99 .

Ik wil deze graag wa casco verzekeren (all risk).

In diverse offertes wordt gesproken over dagwaarde is mijn inziens heel wat anders dan marktwaarde.

In geval schade of diefstal een behoorlijk een behoorlijk verschil .

Het is niet mogelijk om bij de reguliere verzekerings maatschapijen een Z wa casco te verzekeren met een taxatierapport ?

Wie heeft er ervaringen /oplossingen met het bovenstaande.

Heeft er iemand van hier zijn /haar Z verzekerd bij BMW Z3 verzekering (ANAC Eindhoven)

Vr gr

William

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody
Ik ben van plan om Z3 coupe aan te kopen van het bouwjaar 99 .

Ik wil deze graag wa casco verzekeren (all risk).

In diverse offertes wordt gesproken over dagwaarde is mijn inziens heel wat anders dan marktwaarde.

In geval schade of diefstal een behoorlijk een behoorlijk verschil .

Het is niet mogelijk om bij de reguliere verzekerings maatschapijen een Z wa casco te verzekeren met een taxatierapport ?

Wie heeft er ervaringen /oplossingen met het bovenstaande.

Heeft er iemand van hier zijn /haar Z verzekerd bij BMW Z3 verzekering (ANAC Eindhoven)

Vr gr

William

Ik had een zelfde iets.. maar ze werken nou eenmaal met vaste afschrijvings tabellen.. tenminste dat zeiden ze tegen mij..

Ik heb vervolgens,(op aanraden van mijn contactpersoon) bij elke grote reparatie(nieuwe diff. nieuwe dak etc..), de verzekeringsmaatschappij hiervan op de hoogte gesteld..

Zo weten ze tenminste dat mijn auto in perfecte staat is en dat ze niet zomaar de dagwaarde kunnen uittikken, mocht het nodig zijn..

succes..

Link naar reactie

Laatste keer dat mijn auto totaallos gereden werdt, keek de schade expert op internet naar vergelijkbare auto en werd zo de dagwaarde bepaalt.

Wel werd er gekeken naar de onderhoudsgeschiedenis, en of er grote stukken onlangs vervangen waren ( dus bewaar rekeningen).

Grtz Ron.

Link naar reactie

Wanneer je denkt een bijzondere auto te hebben is het mogelijk om deze te laten taxeren door een erkende taxateur.

Als er dan schade ontstaat sta je een stuk sterker in je recht in geval van een schadeuitkering.

Natuurlijk moet deze taxatie wel bv jaarlijks gebeuren om een goed verhaal te hebben.

Misschien dat je bij je verzekeringsmaatschappij hier meer info kunt krijgen.

Bij klassiekers wordt het ook op deze manier gedaan.

Link naar reactie

Ik heb mijn Z3 all risk verzekerd (zelfs de linnen kap is 100% verzekerd) geen eigen risico en de eerste 3 jaar na aanschaf krijg ik de volledige aankoopsom terug bij diefstal of total loss.

Link naar reactie
In diverse offertes wordt gesproken over dagwaarde is mijn inziens heel wat anders dan marktwaarde.

In geval schade of diefstal een behoorlijk een behoorlijk verschil .

Het is niet mogelijk om bij de reguliere verzekerings maatschapijen een Z wa casco te verzekeren met een taxatierapport ?

Wat bedoel je precies met dagwaarde vs marktwaarde? Denk je dat de marktwaarde hoger is dan de dagwaarde volgens de afschrijftabellen?

Ik heb zelf de QP allrisk verzekerd via ASR. Geen idee of ze met taxaties werken, bij allrisk betaal je voor zover ik weet normaliter op basis van de nieuwprijs en krijg je uiteindelijk dagwaarde uitgekeerd...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.