Ga naar inhoud

Tripje Meilenwerk - 25 juli


RvE

Aanbevolen berichten

De Munchenrit II had als laatste eindstation Meilenwerk in Düsseldorf. Doordat sommigen ( :muur: ) ergens in een file terecht kwamen was er weinig tijd om daar nog eens lekker rond te neuzen en waren ook al een aantal winkels daar gesloten. Dat, gecombineerd met "de Münchenrit was veel te snel voorbij" blues, zorgde voor een idee om nog eens naar Meilenwerk te gaan, om daar eens een middagje te neuzen tussen al het moois dat daar zomaar staat.

Dus op zaterdag 25 juli gaan we lekker Autobahn 52 afknallen richting Dusseldorf/Meilenwerk!!

We verzamelen bij de McDonalds in Echt, om 12:00 uur.

Daarna de A73 op, de langste tunnel van Nederland in (dus Eisenmann-Z-tjes zijn zeeeer welkom), daarna Duitsland in over het nieuwe stuk A52 (zonder snelheidslimiet :wave: ). De route naar Meilenwerk is dan zo'n 86km.. Afhankelijk van hoe zwaar je gasvoet is :m: , is het een uurtje rijden.

Bij Meilenwerk kunnen we rustig rondkijken. Er is een restaurant waar we dan kunnen lunchen. Er is in ieder geval genoeg automobiles sehenwertes!

IMG_0296.JPGIMG_0298.JPG

IMG_0300.JPGIMG_0301.JPG

Op de terugweg is er rond 17:00/18:00 een laatste stop gepland bij de Schnellimbiß aan de Roermonderstraße in Elmpt, vlak voor de grens bij Roermond. Hier kun je de dag eindigen in ware "Münchenrit II" sfeer, met een lekkere schnitzel, currywurst of bockwurst (tegen lekker eerlijke prijzen). :nono: :ok:

Als je mee wil gaan, laat het dan even weten. Je mag natuurlijk ook je eigen route plannen en rond 13:00 in Meilenwerk aankomen (en 's morgens eerst gaan shoppen in Düsseldorf of net wat je wil). Ook is de organisatie niet picky met welke auto je komt, al is het een dieselgestookte Audi (A3 of A4 ;) ), bomvolle Saab cabrio of een LPG fakkelende Nissan-US tank, ook dan ben je welkom. Ook andere plannen op de terugweg of de route terug naar huis zijn mogelijk.

Het idee is om een leuke middag te hebben in Meilenwerk, wat Autobahn te knallen en Currywurst te gaan eten!

Jetzt geht's los:

Team Zuid:

1 - Mizzz Coupe - Simone

2 - RvE - Ruud

3 - Per Knudsen - Frank

4 - Maarten - Maarten

5 - Polowonder - Noel

Team Noord (aka team "proberen Roger te volgen")

6 - Olivier van Epscheuten - Arno

7 - Edwin - Edwin

8 - Z3MRoadster (binnenkort "Evert Santegoeds"? :rolleyes: ) - Roger

9 - SanderE39 - Sander

10 - MdV - Martijn - Smøllebrødmøbiel ;)

11 - RJ&S - Robert-Jan (ohne Saskia)

12 - The Shrike - Bart (misschien later, misschien niet, misschien wel, bla bla ;) )

13 - IvoZ3 - Ivo

Roger heeft zich "vrijwillig" opgeofferd als organisator van een tweede verzamelpunt, in de buurt van Arnhem. Dus voor de noordelijke troepen:

Om 11.30 uur verzamelen bijde Shell bij Arnhem aan de A12 dit is het laatste tankstation voor de grensovergang. Vanaf daar is ongeveer een uur rijden (met een Saab misschien een uur en een kwartier ;) ).

Voor in je tomtom:

Shell Station Bergh Autoweg Zuid:‎

Babberich, 6909 Zevenaar

+31 316 531487

Link naar reactie
  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Alleen de route zie ik vanuit mijn woonplaats niet zo heel erg zitten

haha, dat kan inderdaad handiger/sneller. Alhoewel onze route voor jou maar 18 km langer is dan de snelste/korste route :ok:

De route vanuit middenlimburg zal voor "westerlingen" idd niet ideaal zijn. Maar zoals gezegd, je bent vrij je eigen aanvliegroute aan te houden! :rolleyes:

Link naar reactie
Tuurlijk,...

Dat zie ik dan maar als een aanmelding! :ok:

Lange te D, ik mag u ook noteren? :rolleyes:

Link naar reactie

Hoi Ruud,

Uiteraard ben ik weer van de partij!

Meilenwerk is echt een aanrader!

Schnitzeltje gaat er tegen die tijd ook wel weer in, anders een lekkere curryworst!

Ik kom wel naar de Mc D. in Echt.

Groeten Maarten :thumbup:

Link naar reactie
Schnitzeltje gaat er tegen die tijd ook wel weer in, anders een lekkere curryworst!
nee, nee, neem de Gyrosplatte !

Leute toch. Voor die prijzen daar kun je een Schnitzel, een Currywurst en een Gyrosplatte nemen voor 15 euro! :thumbup:

Link naar reactie
zet mij ook maar op de lijst.

Super!! Mag Nadia ook mee? :thumbup:

route zal ik nog wel bepalen maar ik haak wel ergens aan.

Er schijnt een Audi-boot te varen vanaf Arnhem, kun je die misschien een paar keer zoek rijden voor je in Dusseldorf bent! :wave::thumbup:

Er moet toch iemand met een 4 persoons cabrio mee :thumbup:

Top Roger :muur: En je hebt gelijk, ervaring heeft ons geleerd dat je met minder lege stoeltjes terug gaat dan heen! ;)

Link naar reactie
hoezo? is het zo'n mannending?

Is allemaal very butchy daarzo. Die centrale hal ruikt gewoon naar olie, benzine en rubber. Echt iets voor haar! :thumbup:

Link naar reactie

RvE, stel dat de Z3 QP tegen die tijd nog niet is ingeschreven (moet op de platen van de huidige Touring komen), kan ik dan mee met de Touring? (Inderdaad, ook een mazoutvuur, zoals we in Vlaanderen tegen een Dieselstoker zeggen).

Kan pas volgende week beslissen, dit weekend komt de vriendin 'eindelijk' inwonen, en zoals een beroemd Nederlands liedekijn: 'er is nog zoveel te doen'

Link naar reactie
RvE, stel dat de Z3 QP tegen die tijd nog niet is ingeschreven (moet op de platen van de huidige Touring komen), kan ik dan mee met de Touring?

Ja hoor, zoals ik al aangaf maakt het niet uit waarmee je richting Meilenwerk "knalt/kachelt". Gaat om een leuke middag met Z3forum members.

Dus laat maar weten of je meegaat (of tegen de tijd dat de vriendin bij je woont "meemag" :thumbup: ) :thumbup:

Link naar reactie

Tripje Meilenwerk = mannenwerk OHYEAH wat zou ik er graag bij zijn!!!! :thumbup: lekker knallen.... :muur:

Maar helaas, deze halve kerel verricht vrijwilligerswerk op zaterdag en mag dan zo'n 80 katten eten geven en babypoessies verzorgen en knuffelen :wave: ;)

Ja wist je niet hè :thumbup: zit er toch ook nog een vrouwelijke kant aan... (duh en gelukkig maar) :thumbup:

Link naar reactie

B) had erg graag weer eens meegedaan met een ritje, maar de 25e is de laatste zaterdag voor de vakantie dat we open zijn, en dusssssss wil nog iedereen ff zijn auto gewassen hebben <_<

de 15e augustus is de enige zaterdag dat ik vrij en thuis ben....maar in ieder geval heel veel plezier die dag :wave:

Link naar reactie
Jammer Ruud, dan zitten we al in Frankrijk.

Anders graag, want dat Meilenwerk staat nu al een paar weken op mijn "to do"-lijst <_<

Na de zomervakantie wordt er nog een Meilenwerk rit georganiseerd.

Link naar reactie

eeh wat denken jullie zou ik ook mee mogen????? :newblush:

alleen wie weet hoe het nu met die millieu vignetten zit

hebben we die nodig? en zo ja hoe kom je dr an???

ik heb liever geen prenten :schater:

Link naar reactie
eeh wat denken jullie zou ik ook mee mogen????? :)

andersom: wil je met ons mee? :newblush:

hebben we die nodig? en zo ja hoe kom je dr an???

Volgens Yangkie hadden we hem niet nodig voor Meilenwerk. Als je Dusseldorf hier opzoekt, klopt dat nog steeds.

Maar je hebt er toch ooit een nodig voor je Z, dus haal er een bij TUV-Nord voor 18 euro. Binnen een weekje heb je 'm in huis.

Link naar reactie
andersom: wil je met ons mee? :newblush:

Volgens Yangkie hadden we hem niet nodig voor Meilenwerk. Als je Dusseldorf hier opzoekt, klopt dat nog steeds.

Maar je hebt er toch ooit een nodig voor je Z, dus haal er een bij TUV-Nord voor 18 euro. Binnen een weekje heb je 'm in huis.

haha ja tuurlijk wil ik mee waarom niet he

t feit dat t wel eens rookt wil niet zeggen dat er ook brand is hoor :schater:

maar ja ik wil wel vaker naar de dus zon dingetje is altijd handig denk ik

is toch eenmalig aanschaffen begreep ik?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.