Ga naar inhoud

koplampsproeiers

Roy

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo!

Als ik de ruitenwisservloeistof gebruik om mijn zicht wat te verbeteren, dan gaat de eerste keer per rit automatisch de koplampsproeier ook sproeien. leuk allemaal, maar ik vind het eigenlijk niet zo prettig dat mijn hele motorkap dan nat wordt van dit goedje. Meer mensen die dit vervelend vinden? Maar vooral wat is de oplossing, beter afstellen, of de leiding afknijpen ofzo. Van mij hoeven die krengen helemaal nooit te sproeien!

• Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Maar vooral wat is de oplossing, beter afstellen, of de leiding afknijpen ofzo.
:notworthy: nieuwe motorkap kopen...of even een speld van je vrouw lenen en de gaatjes van de sproeiers afstellen...
Geplaatst:

Afstellen is bijna niet te doen.

Met een naald helemaal niet.

Kleine schroevendraaierheb ik gebruikt kijk uit als je de dopjes er niet uit draait.

Bij mij staan ze een kleinbeetje achterover maar als je sproeit komt er water over de motorkap.

Omdat de rijwind deze er over blaast.

En afsluiten kan natuurlijk altijd.

Geplaatst:

misschien een tie-rib of slangenklem om het slangetje en net zolang aantrekken todat er geen of weinig vloeistof uitkomt?

Geplaatst:

Gewoon niet sproeien en de ruit voor vertrek even met een doekje afdoen? Als de ruit vies is door het rijden is de rest ook vuil, dus wat maakt het dan nog uit?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen