Ga naar inhoud

Okeeeeeeeee maar weer een keer doen dan!!!


Aanbevolen berichten

Daar is die dan weer een keer. Na een lange tijd zonder te hebben gedaan door omstandigheden :huh: bij deze maar weer eens zo'n onverantwoorde, ordinaire geldverslindende knalrit. Aangezien ik tijdens de Münchenrit redelijk kon meekomen met het BMW geweld durf ik het wel aan met mijn dieseltje om de uitdaging wederom aan te gaan. Dus grootbekken kom maar op ik lust jullie wederom rauw. Wellicht denken jullie nu, yeh sure met je Audi dieseltje. Echter wordt het een ander dieseltje. Ik verraad alleen het koppel namelijk 530NM en het aantal Pkaatjes mag je erbij bedenken :( Dus mensen kom maar op voordat je op vakantie gaat. Even een lekker pizzatje eten als afsluiting van de vakantie. Lifes sucks :sleepy: :thumbup:

Om weer een beetje in de stemming te komen het reactie topic van november 2008 :thumbup:

Weet je het nog Frenkie :banaan: :drank::(

290kmpuurmj9.jpg

1) Z3mroadster

2) RJ&S

3) Edwin en Nadia...oh nee toch niet <_<

4) Puk

5) Z3mrunner

6) (S)toploss

7) M coupe

8) MdV's

9) Roodkapje

Link naar reactie
  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik verraad alleen het koppel namelijk 530NM en het aantal Pkaatjes mag je erbij bedenken

de mannen van Ziptuning komen niet verder dan 420 Nm.

Maar eerlijk is eerlijk, je Audi ziet er goed uit en loopt ook "lekker weg" auf'm Autobahn!! :thumbup:

Link naar reactie
Daar is die dan weer een keer. Na een lange tijd zonder te hebben gedaan door omstandigheden :drank: bij deze maar weer eens zo'n onverantwoorde, ordinaire geldverslindende knalrit. Aangezien ik tijdens de Münchenrit redelijk kon meekomen met het BMW geweld durf ik het wel aan met mijn dieseltje om de uitdaging wederom aan te gaan. Dus grootbekken kom maar op ik lust jullie wederom rauw. Wellicht denken jullie nu, yeh sure met je Audi dieseltje. Echter wordt het een ander dieseltje. Ik verraad alleen het koppel namelijk 530NM en het aantal Pkaatjes mag je erbij bedenken :( Dus mensen kom maar op voordat je op vakantie gaat. Even een lekker pizzatje eten als afsluiting van de vakantie. Lifes sucks <_<:thumbup:

Om weer een beetje in de stemming te komen het reactie topic van november 2008 :thumbup:

Weet je het nog Frenkie :sleepy: :banaan: :huh:

1) Z3mroadster

Hee Rogier, goede zet jongen. Beetje flutkoppel die 530 Nm, maar ja, zelf ben ik ook met niets begonnen!

Helaas kan ik er niet bij zijn, want dan ben ik met mijn koppel op weg naar Spanje. Maar geniet ervan en als ik terug ben in oktober zie ik je graag naar Zeeland komen knallen.

Link naar reactie
de mannen van Ziptuning komen niet verder dan 420 Nm.
Even verder googlen Ruud :thumbup:
Hee Rogier, goede zet jongen. Beetje flutkoppel die 530 Nm, maar ja, zelf ben ik ook met niets begonnen!

Helaas kan ik er niet bij zijn, want dan ben ik met mijn koppel op weg naar Spanje. Maar geniet ervan en als ik terug ben in oktober zie ik je graag naar Zeeland komen knallen.

De smoesjes zijn alweer verzonnen :thumbup::schater: Ik zie je in oktober op de dragstrip <_<
Link naar reactie

juist, sorry 'bout that :thumbup:

dan maar meteen die motor in de 6-reeks lepelen? uiteraard in cabrioversie. wederom <_<

zo ken je meteen mijn favoriete bimmers van het moment. weliswaar in benzine dan :thumbup:

Link naar reactie
Daar is die dan weer een keer. Na een lange tijd zonder te hebben gedaan door omstandigheden :huh: bij deze maar weer eens zo'n onverantwoorde, ordinaire geldverslindende knalrit. Aangezien ik tijdens de Münchenrit redelijk kon meekomen met het BMW geweld durf ik het wel aan met mijn dieseltje om de uitdaging wederom aan te gaan. Dus grootbekken kom maar op ik lust jullie wederom rauw. Wellicht denken jullie nu, yeh sure met je Audi dieseltje. Echter wordt het een ander dieseltje. Ik verraad alleen het koppel namelijk 530NM en het aantal Pkaatjes mag je erbij bedenken :( Dus mensen kom maar op voordat je op vakantie gaat. Even een lekker pizzatje eten als afsluiting van de vakantie. Lifes sucks :sleepy: :thumbup:

Om weer een beetje in de stemming te komen het reactie topic van november 2008 <_<

Weet je het nog Frenkie :banaan: :drank::(

290kmpuurmj9.jpg

1) Z3mroadster

Oke, is het weer zover...heeft die "lange" weer wat gevonden om iedereen te overtuigen dat er meer is????

Ik weet het, ik kom met mijn 2.8 bij lange na niet aan 290 km/h, maar zolang ik niet als bezem wagen of blok aan het been fungeer, lijkt het me wel een keer gaaf om mee te gaan :thumbup: , tenminste als het voor mij mogelijk is....

Aangezien ik met Sas met volle belading op vakantie niet harder mag dan 200, wordt ik toch wel nieuwschierig wat er nog meer mogelijk is... :schater:

veel???

Gr. RJ

Link naar reactie
  • Administrator
Echter wordt het een ander dieseltje. Ik verraad alleen het koppel namelijk 530NM en het aantal Pkaatjes mag je erbij bedenken

Tadaaaaa

of

deze

Link naar reactie

oke wel leuk een diesel vs benzine bitchbattle...ik zal tzt mischien het diesel front versterken want 1 vs tig is ook niet eerlijk ik dus in principe <_< +/-700nm kom maar op met die benzine slurpers haal ik voor die tijd nog even chips willen de :thumbup: rijders ketchup en mayo anders is z,n stuur niet te vreten :schater:

als ik niet op korte vakantie ben bin ich dabei :thumbup:

Link naar reactie

ik kan ook nog met een taxi komen 3000nm....alleen hang ik dan continu in de begrenser bij 89km :wub:

dscf0307.th.jpg

ps mischien toch niet onverstandig om mee te nemen kunnen al die hokken met motorschade ook weer thuiskomen...

Link naar reactie
Dan heb je aan 1 niet genoeg :wub::schater:

ik heb ook nog een groot rijbewijs, dus ik kan ook nog mee om die kabouter plofjes op te pikken.

Overigens Rogiertje, mijn waarde pisvlekje, misschien moet je toch je forumlidnummer gaan onderzoeken. Die doen niet zo vaak plof. Oh wacht, bij jou doen ook deze jongens plof ... :blink:

Link naar reactie
Als ik niet wordt uitgenodigd voor de Volvo Ocean Race, dan ben ik er bij. :wub:

Als ik wel wordt uitgenodigd voor de Volvo Ocean Race, ben ik er zeker bij. :schater:

Link naar reactie
Heb jij ook al stiekum naar de zes gekeken? Die dingen dalen ook als een gek in prijs.
Een zeer goede kennis heeft mij vorige week vrijdag overtuigt van het nut van de 6 serie :schater: Eigenlijk is de 6 serie zooooo fout maar zo lekker :wub:
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.