Ga naar inhoud

Ik heb geen last meer van verlegenheid


Aanbevolen berichten

Sinds ik mijn zzzz heb ben ik af van mijn onzekerheid, gelukkig is dit fenomeen onderzocht en het blijkt werkelijk te kloppen <_<

http://www.zibb.nl/10252842/Auto/Auto-nieu...oor-het-ego.htm

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Flauwekul! :huh:

Wat is bij jouw dan de werkelijke reden om te kiezen voor een cabrio?Het gaat toch niet alleen om zien en gezien worden?Er moet toch een diepere betekenis hierachter zitten ? :m::m:

Bv passie voor het merk, type ,wind door de haren,gevoel van vrijheid,gezakt voor het motorexamen,het voorjaar ruiken of midlife crisis oid.

Misschien is het een idee voor een nieuwe topic. <_<

Link naar reactie
Wat is bij jouw dan de werkelijke reden om te kiezen voor een cabrio?Het gaat toch niet alleen om zien en gezien worden?Er moet toch een diepere betekenis hierachter zitten ? :m::m:

Bv passie voor het merk, type ,wind door de haren,gevoel van vrijheid,gezakt voor het motorexamen,het voorjaar ruiken of midlife crisis oid.

Misschien is het een idee voor een nieuwe topic. <_<

punt 1 rijd ik niet in een cabrio maar in een roadster. :m:

punt 2 is er geen diepere betekenis om de Z3 te rijden dan dat het een mooie wagen is lekker rijdt en mijn vriendin er beter mee overweg kan dan de Porsche. :huh:

punt 3 de midlife crisis ligt nog heeeel ver van mij.

Link naar reactie
punt 1 rijd ik niet in een cabrio maar in een roadster. ;)

punt 2 is er geen diepere betekenis om de Z3 te rijden dan dat het een mooie wagen is lekker rijdt en mijn vriendin er beter mee overweg kan dan de Porsche. :holiday:

punt 3 de midlife crisis ligt nog heeeel ver van mij.

punt 4, hoe staat het met de wind in haren gevoel? :ok:

Link naar reactie
punt 1 rijd ik niet in een cabrio maar in een roadster. :holiday:

Wil niet heel lullig doen...maar jij rijdt wel degelijk in een cabrio aangezien de Z3 officieel gezien zeker geen roadster is ook al wordt hij in de volksmond wel zo genoend.. :ok: ;)

Link naar reactie
Wil niet heel lullig doen...maar jij rijdt wel degelijk in een cabrio aangezien de Z3 officieel gezien zeker geen roadster is ook al wordt hij in de volksmond wel zo genoend.. :holiday: :ok:

Daar heeft die David dan zo maar weer gelijk in...

undefined en undefined

verder houd ik m'n dak dicht...!

Link naar reactie
Wil niet heel lullig doen...maar jij rijdt wel degelijk in een cabrio aangezien de Z3 officieel gezien zeker geen roadster is ook al wordt hij in de volksmond wel zo genoend.. :ok: ;)

helemaal gelijk! :holiday: cabrio, cabrio, cabrio.

Link naar reactie

Die vorm van de Coupé is ook dus geen coupé. PwNED!

Een coupé is een aan de achterzijde naar beneden aflopende sportieve carrosserievorm voor een auto waarbij het bestuurdersgedeelte/passagiersgedeelte slechts door 2 of 3 deuren te betreden is: twee deuren indien de coupé gemaakt is op de basis van een sedan, drie deuren als de coupé gebaseerd is op een hatchback. Een coupé met een inklapbaar stalen dak wordt Coupé Cabriolet genoemd. Heeft auto de vorm van de coupé met 4 portieren, dan is het een 4-deurs coupé (cls).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Coupé_(auto)

Het is gewoon een two seat stationwagen! :holiday:

Link naar reactie
Volgens mij is de Z3 QP officieel een Shooting-Brake... :holiday:

http://en.wikipedia.org/wiki/Shooting_brake

Maar dat is marketingtechnisch natuurlijk wat minder; BMW Z3 Shooting Brake 2.8 :ok:

Z3 estate dan maar?

Link naar reactie
Het is gewoon een two seat stationwagen! :ok:

Altijd dat gekibbel over de naamgeving coupe/of stationwagen, het is gewoon een handige auto als je bij ikea wat lange voorwerpen heb gekocht. :holiday:

Link naar reactie
Altijd dat gekibbel over de naamgeving coupe/of stationwagen, het is gewoon een handige auto als je bij ikea wat lange voorwerpen heb gekocht. :holiday:

Bij ons noemen ze dat een bus. :ok:

Link naar reactie
Wil niet heel lullig doen...maar jij rijdt wel degelijk in een cabrio aangezien de Z3 officieel gezien zeker geen roadster is ook al wordt hij in de volksmond wel zo genoend.. :holiday: ;)
:ok: De RDW zegt:

Voertuigsoort button_info.gif personenauto

Merk button_info.gif BMW

Handelsbenaming button_info.gif Z REIHE; Z3 ROADSTER 2.8

En als die het niet weten... :schater:

Link naar reactie

kom Bart, had je hoger ingeschat :ok: BMW noemt het een Roadster, dus ook zo bij de RDW bekend. Daarmee is het nog geen Roadster.

niet alles is wat het lijkt :holiday:

Link naar reactie

wat zegt wiki?

wickie.jpg

Roadster is een Noord-Amerikaanse benaming voor een type auto met twee zitplaatsen zonder een permanent dak en oorspronkelijk ook zonder zijramen. Een cabriolet heeft daarentegen wel vaste ramen die geopend kunnen worden. De voorruit is doorgaans op de carrosserie bevestigd in plaats van erin geïntegreerd. Zelfs met een lichtgewicht dak (top) en doorzichtige plastic ramen zijn de inzittenden toch nog enigszins aan de elementen blootgesteld.
Maar....
De naam roadster beleefde een renaissance in 1990 met de introductie van de Mazda MX-5. Hoewel het geen roadster was in de oorspronkelijke zin van het woord, sloeg deze benaming snel aan.

Maareh, het onderzoek kan wel kloppen, geen van de roadster/cabrio rijders in dit topic komen op me over als verlegen muurbloempjes... :holiday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.