Ga naar inhoud

Vraagje


Gast Z3-Widebody

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody

Aangezien het de afgelopen weken best redelijk weer is geweest en je dus vanzelfsprekend veel met het open dak rijdt..

zit ik met het volgende probleem..

Als ik mijn zonnebril afzet, loop ik nog steeds met een "zonnebril" op rond.. :schater: zijn er hier nou meer cabrio rijders met het zelfde "probleem"..

En is hier eigenlijk iets tegen te doen? :kisstogether:

gr.

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Roadster inruilen, QP kopen.... :schater:

Hier kon je jezelf aan verwachten natuurlijk :rolleyes:

Petje opzetten helpt ook :thumbup:

Link naar reactie
Roadster inruilen, QP kopen.... :schater:

Dit soort reacties die steevast van QP rijders komen doet mij denken aan donkergekleurde landgenoten die om het minste of geringste in het geweer komen als zij denken te worden gediscrimineerd.

De QP rijder is hetzelfde soort. Als er ook maar de kleinste aanleiding is om de Roadster aan te vallen of de QP te promoten dan kunnen zij het niet laten. Misschien moeten jullie een actiegroep beginnen die van de Bayerische regering excuses vraagt omdat zij het hebben toegestaan dat BMW Roadsters heeft ontwikkeld. :rolleyes:

Link naar reactie
Dit soort reacties die steevast van QP rijders komen doet mij denken aan donkergekleurde landgenoten die om het minste of geringste in het geweer komen als zij denken te worden gediscrimineerd.

De QP rijder is hetzelfde soort. Als er ook maar de kleinste aanleiding is om de Roadster aan te vallen of de QP te promoten dan kunnen zij het niet laten. Misschien moeten jullie een actiegroep beginnen die van de Bayerische regering excuses vraagt omdat zij het hebben toegestaan dat BMW Roadsters heeft ontwikkeld. :rolleyes:

:thumbup: De QP rijder is natuurlijk niet donkergekleurd, want het dak kan niet open. Wel een minderheid, en een trotse minderheid wat dat betreft. De actiegroep bestaat, maar van de QP-talibaan mag ik daarover verder geen mededelingen doen. Wel gaan we binnenkort de daken van alle roadsters dichtplakken.... :schater:

Link naar reactie

koepeerijders mij een schuifdak niet vergeten bij het aftapen, dat zijn de allerergste, die willen voor een kwartje op de eerste rang zitten.

Link naar reactie
koepeerijders met een schuifdak niet vergeten bij het aftapen, dat zijn de allerergste

Eens. Eigenlijk zijn dat ook geen echte couperijders (meer een splinter-groepering binnen de coupe-rijders ;) ). Glazen dakje = cheating = :thumbup:

Coupe rijders mogen zich onderdeel van "een selecte club fijnproevers" voelen. Geen underdog. By nature zijn er tien keer meer roadsters dan coupe's, dus het zal altijd een minderheid blijven. Is ook niet erg.

Toch hebben we gisteren weer gezien dat het prima samen gaat roadster & coupe en Z3 & Z4 :rolleyes:

Link naar reactie
Toch hebben we gisteren weer gezien dat het prima samen gaat roadster & coupe en Z3 & Z4 :rolleyes:

Ik zal zelfs meer zeggen.

Mijn (betaalbaar) droomstel is een Z3 Roadster én Coupé voor de deur hebben staan :thumbup:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Dit soort reacties die steevast van QP rijders komen doet mij denken aan donkergekleurde landgenoten die om het minste of geringste in het geweer komen als zij denken te worden gediscrimineerd.

Het was natuurlijk een inkoppertje om te zeggen dat je dan je roadster moet omruilen voor een QP.. maar daar ging het hem nou ook direct om.

Je koopt geen roadster om met het dak dicht te rijden..

Link naar reactie
De QP rijder is hetzelfde soort. Als er ook maar de kleinste aanleiding is om de Roadster aan te vallen of de QP te promoten dan kunnen zij het niet laten. Misschien moeten jullie een actiegroep beginnen die van de Bayerische regering excuses vraagt omdat zij het hebben toegestaan dat BMW Roadsters heeft ontwikkeld. :thumbup:

dat doen we juist niet, als de roadster niet bestond, wisten we immers ook niet hoe mooi de QP in verhouding is :rolleyes:

Link naar reactie
dat doen we juist niet, als de roadster niet bestond, wisten we immers ook niet hoe mooi de QP in verhouding is :rolleyes:

als de roadster niet bestond, was de qp zowiezo nooit gemaakt.

Link naar reactie
de mooiste qp is toch de z4 qp, stiekum mooier dan de z4 roadster ;)

Dat de ZZZZ QP mooier is dan de ZZZZ Roadster: eens! Of het dan ook de mooiste QP is..... :thumbup:

Maar stiekum staat die ook nog op mijn wensenlijstje.... :rolleyes:

Link naar reactie

Degenen die eerder vandaag dit draadje gelezen hebben missen wat fragmenten. Die heb ik nl net gewist.

Hou het netjes, geen discriminerende opmerkingen. Mij lijkt dat duidelijk is waar de lijn ligt, stay on the right side of it, okay?

Gegroet, Ruud :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.