Ga naar inhoud

Reactie topic Uitrit


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste Saskia, Hanneke, Bas en Frank,

Bedankt voor jullie inzet en de medeforumleden voor hun gastvrijheid.

Pas bij de start realiseerde wij ons wat een werk het moet zijn om e.e.a. goed te plannen. En goed is dan een understatement, alles wat te plannen was hadden jullie ook onder controle, de grilligheid van het weer dienen we voor lief te nemen. We weten nu in ieder geval dat we ook gerust door de regen kunnen rijden.

Volgend weekeinde met de Z4 naar Luzern, ook een leuke rit....

Cock en Jacqueline

Link naar reactie

Zo, na een snelle selectie uit de 2,72GB aan foto's hier mijn bijdrage.....

Hartelijk ontvangst door het commité in Huis Den Deijl

img9383.jpg

En het commité werd hartelijk omarmd

img9376n.jpg

Bakje koffie doet altijd goed (toch Ruud?)

img9401l.jpg

Daar gaan we dan, de regen trotserend

img9421j.jpg

Link naar reactie

Parkeren bij de eerste pitstop in Dinteloord

img9427.jpg

Wachten totdat iedereen een plekje gevonden heeft

img9453u.jpg

Gelukkig, er kan nog gelachen worden ondanks het slechte weer

img9459.jpg

Bla bla, blau, blauw.... neehee dit is Velvet Blue. (Mooi bak Ralf :rolleyes: )

img9462.jpg

Gezellig Brabants bakskûh koffie

img9468.jpg

Link naar reactie

img9503.jpg

Fijne paraplu hè Aad. Het leven van een roker gaat tegenwoordig niet meer over rozen....

img9510.jpg

img9511.jpg

De fotograaf biedt zijn excuses aan voor het plaatsen van deze foto en het gedrag van de organisatie.

img9512.jpg

Het wordt al redelijk snel gekopieerd :schater:

img9513u.jpg

Link naar reactie

It is I...... le Frido

img9543.jpg

Het droge weer doet goed

img9544.jpg

De fotograaf biedt wederom zijn excuses aan voor het gedrag van de organisator

img9546.jpg

Zo... hoeveel alcohol ziet hier al in :schater:

img9560a.jpg

Respect, nog niet eens aangemeld op het forum en al aanwezig bij de rit :thumbup:

img9567p.jpg

Link naar reactie

Goedemiddag, verkoopt u ook Alpina's in het rood?

img9578g.jpg

Heerlijk, de zon!!!!

img9581p.jpg

img9582.jpg

Ehhh... oeps, wat doet die 1-serie daar :thumbup:

img9585.jpg

De fotograaf biedt wederom zijn excuses aan voor dit onaanvaardbaar gedrag van de organisator. Mea culpa, mea maxima culpa.

img9586t.jpg

Link naar reactie

BoyZZZ(Z) and GirlZZZ(Z),

Geen Zorgen, ik ben heelhuids thuisgekomen...(Sommigen gaan Zich juist nú Zorgen maken...)

06:45 uur: De iPhone begint te lawaai te maken, tijd om op te staan, maar eerst een bekende 'snooZe', nog negen minuutjes dromen van 26˚ Zon... :sleepy:

Eenmaal uit de veren nam ik heerlijke warme Zonnestralen waar, tjeemig, dat heb ik toch maar goed gedaan, die klote persenning plaatsen, we gaan open naar Breda!

Om 08:30 uur ga ik eerst nog terhoogte van Kelpen überCoupéLover Rüdi en Zijn Zimone ontmoeten om na een bak leut samen verder te rijden.

Ruuds Coupé fanatisme heeft niet geheim kunnen houden dat je je aan Zo'n dak een paar flinke hechtingen kunt stoten.

Eenmaal daar aangekomen begonnen Ze mij spontaan te complimenteren om mijn opvallende pijpen...

Ik Zei: HélaHóla...Daar Zijn andere parkings voor...Maar het bleek om mijn broek te gaan, PFfff... :thumbup:

Zegt Rüdi: Heb je dat geZien, op buienradar.nl?

En?

Nou, een grote Zwarte sluier, precies over Breda!

Ik, WHaHaaHaaa...

(Toch Zorgen Modus Aan) Je maakt toch Zeker weer een grapje hé? (Toch Zorgen Modus Uit)

Nee hoor, kijk maar...

Fuck the Duck, het Zal ons en de organisatie toch niet wéér overkomen hé?

Na wat leut, geTomTom, broodjes reden we fanatiek verder richting verZamel en vertrekpunt, ik open natuurlijk.

En jawel hoor, het werdt donkerder en donkerder en ging naar Zwart, Zwarter, Zwartst.

Pluvius begon geleidelijk te plagen, eerst een paar spatjes, toen wat meer spatjes en opeens heel veel spatjes.

Vanaf nu was het geconcentreerd rijden, tijd om het SM s'je van Ruud te leZen was er niet bij:

Ja ja, die Zimone weet van stampen.

(Rogier (Brandrover), die we auf die autobahn inhaalde en ons wilde volgen, gaf later toe het goed te vinden met 150 km/u.)

"Wil je ff stoppen om je dak dicht te doen? Knipper dan maar flink met je koplampen!"

Nou, als dat geen ultieme vernedering is dan weet ik het niet meer!

Ik was me al af aan het vragen waarom Ze Zo'n breede grijns op hun smoel hadden, maar nu is het wel duidelijk!

Iedere Roadster rijder M/V weet wel hoe dat voelt om door de regen te rijden, nog geen kans krijgend om te stoppen om je dakje dicht te kunnen doen.

Je 'voelt' gewoon iedereen kijken en Zeggen:

HAAAaaaHAAAaaa...Kijk die S-U-K-K-E-L daar eens in Zijn lening op vier wielen, wat een LooZer...

(Kleine op de achterbank: LUTSER heet dat Pá...)

Enfin, een (nood) stop op een parking was onvoorkomelijk. (Als nu maar niemand over mijn pijpen begon)

Ruud Zag Zijn kans: In een Roadster met dicht dak hou ik het wel uit dacht hij en kwam buurten, hoppakee, samen verder door de regen.

Pluvius had het beste voor het allerlaatste bewaard: Het kwam opeens met de bekende bakken uit de lucht.

Het laatste keigave bochtige landwegje naar de start was een fantastiesch dekor voor een Z3forum rally-rit:

Het water kletste aan weerskanten van de Z omhoog en tegen de struiken, waanZinnig!

Parkeren en...met onZe schoenen in het water, damn... :angry:

Er was genoeg afleiding om die regen vrijwel onmiddelijk te vergeten:

Hoogtepunt van begroeten?: Yangkie die als allereerste...jawel...míj een hand gaf...Wow, ik was er aan gewend geraakt dat hij als een sneaker langs me doorloopt Zonder me wat te Zeggen...

Binnen stond ons een hartelijke ontvangst te wachten door Saskia, Hanneke, Bas en Frank, Zoals ook hete koffie, thee en appeltaart.

Warempel, voel en Zie ik dat goed? Een openhaardvuur? JaZekers, hier met dat berenvel en die sigaretten, nu nog een vrijwilligster.

Na een tig minuten geZelligheid en een korte speech van Bas vertrokken we voor een werkelijk schitterende, landelijke, bochtige en natte toertocht door een voor ons onbekend stukje Nederland.

Zoals eerder vermeld trok het weer bij, mijn telefoontje met Venus heeft geholpen, de dakjes konden weer open en het werdt alleen maar gaver en gaver om Zó door de kletsnatte bochtjes te rijden.

De tussenstops Zijn Zoals altijd BIG FUN, het einde van Zo'n rit nadert altijd te snel.

Een grote groep Z'ters nam afscheid en vertrok wellicht moe maar voldaan naar huis.

Een tweede grote groep bleef lekker nababbelen, drinken, eten en nagenieten van een aparte, gave forumrit.

Het eten was dermate lekker dat het niet stoorde dat een jonge griet die rechts naast me Zat een hekel aan me bleek te hebben.

Oh wat deed Ze haar best om mijn smaak te bederven, garnalen garnalen nog aan toe Zeg.

Om 21:15 uur werdt het ook voor Limbo FreetZZZ tijd om de weg naar LimboKikkerland te gaan Zoeken.

Als een van de weinige, Zo niet de enige, TomTomLoos, op naar huis met alleen een megawaardevolle tip van Dah Bob:

Ik: Zeg Frank, hoe kom ik het beste op de autbaan richting Eindhoven?

Frank: Ja, dat Zou ik óók niet weten, ik heb met pijn en moeite de Mavo gehaald!

Maar weet je, als je het niet vind kun je me altijd bellen, dan leef ik met je mee...

L-U-T-S-E-R... :schater:

Uiteindelijk stopte hij toch nog om me Zeker te weten de verkeerde kant op te sturen.

Tegen 23:00 uur was Dah FreetZZZ toch thuis, waar Vonnie :wub: twee heerlijk koude pintjes voor hem uit de uiskast toverde.

Ik was niet in de fotostemming gisteren en heb er dan ook niet veel gemaakt.

Wil je Ze op verschillende manieren Zien en Full SiZe downloaden:

Klik hier voor een paar foto's van De Uitrit...

Link naar reactie
En uiteraard kindermenu voor onze volwassen kleuter :thumbup:

:schater: :schater: :schater: Als je eens wist hoeveel jaloerZe blikken ik heb moeten weerstaan... :angry:

Gave foto's Bassie, een perfecte sfeerimpressie... :sleepy:

Link naar reactie

Mooie foto's Bas! :angry:

Dit is toch wel categorie "Muppetlollie", wat een kop :thumbup:

Dit is 'm dan.... onze nieuwe admin RvE.

img9477r.jpg

Maareh.....roadstervrienden van me.....ik heb de hele dag met dat petje rondgelopen (ik ben normaal niet zo van de petjes, ik rijd nl Coupe :wub: ). En NIEMAND heeft gemerkt dat ik een ongeautoriseerde, one-of-a-kind, "Z3-coupe" Z3forum.nl pet op had!!

IMG_0047.JPG

Veel dank aan Simone :sleepy: die heeeeel geduldig die roadster-lijn weggeknipt heeft en er een coupe-silhouet voor in de plaats heeft gestikt!

En nee, coupe rijders, dit doet ze niet nog een keer. Deze pet is THE ONE. ;)

Link naar reactie

ziet er geweldig geslaagd uit, prima evenement.. :sleepy: altijd mooi als veel tijd en energie leidt tot een geslaagde dag voor velen, klasse voor degenen die de organisatie op zich hebben genomen (en ik heb vernomen dat sommigen daarvan zich laten trakteren op een tripje naar Wiesmann binnenkort :fiew: :lol2: ;))

Veel dank aan Simone :wub: die heeeeel geduldig die roadster-lijn weggeknipt heeft en er een coupe-silhouet voor in de plaats heeft gestikt!

:thumbup: QP rijders, helemaal gek :angry:

Link naar reactie
Bas , mooie foto impressie. (behalve mij als muppetlollieII) :thumbup:

Ach Ivo, we kunnen nog altijd "bruiloften & partijen" af als "De Muppetlollies" :sleepy:

Ben benieuwd naar de rest.

Ik ook. Vooral de foto serie..

[sASKIA KOMT BINNEN BIJ DE LUNCH]

IMG_0337.JPG

[sASKIA MAAKT EEN FLITSENDE TWEEDE ENTREE]

Link naar reactie
Mooie foto's Bas! :angry:

Maareh.....roadstervrienden van me.....ik heb de hele dag met dat petje rondgelopen (ik ben normaal niet zo van de petjes, ik rijd nl Coupe ;) ). En NIEMAND heeft gemerkt dat ik een ongeautoriseerde, one-of-a-kind, "Z3-coupe" Z3forum.nl pet op had!!

Veel dank aan Simone :sleepy: die heeeeel geduldig die roadster-lijn weggeknipt heeft en er een coupe-silhouet voor in de plaats heeft gestikt!

En nee, coupe rijders, dit doet ze niet nog een keer. Deze pet is THE ONE. :fiew:

Bekijk de foto's zonet en dat was het eerste wat me opviel :thumbup:

Waarschijnlijk moet je QP-driver zijn om dit op te merken...

Zeer geslaagd en felicitaties aan Simone voor dit knap en (zeker) tijdrovend werkje...

(altijd iets anders dan anderen willen hebben, is een goede/slechte eigenschap van een QP-driver :wub: )

Link naar reactie

Hulde aan de organisatie!!

Erg leuke dag gehad :offtopic: ondanks al het water :P

Mooie route, lekkere broodjes en een hoop mooie ZZZ(Z)'s bij elkaar!!

Ik ben blij met het mooi uitgewerkte routeboek, het was voor mij een thuiswedstrijdje dus de kans is groot dat ik mijn rondetijd nog eens ga proberen te verbeteren :sick:

@ RvE: Supergaaf zo'n QP pet, een echt Sammlerstück!!

Groet

Rick

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Er lag vandaag een briefje op de deurmat van het CJIB

ja hoor toch..... 09.00 smorgens 130 km gereden op een lege rijksweg

Deze levens gevaarlijke actie wordt beboet met het bedrag van 144 euro :thumbup:<_<

Hadden ze vandaag het lef maar om te flitsen

Met een gemiddelde van ca 15 km/h heb ik de 15 km woonwerk afgelegd :thumbup:

Goedzo BV Nederland

we zijn goed bezig

PFF snel betalen en vergeten

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.