Ga naar inhoud

M meets P, S & F


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

In navolging van onze M meets P meeting hebben we dit weekend onze traditionele knalrit naar Osnabruck gehad.

Onder het motto: laten we even een koffiebroodje halen voor het meisje thuis zijn we om 6 uur vertrokken richting Osnabruck.

De weg is dan echt helemaal leeg en dan kun je verantwoord gas geven.

Dit jaar bestond het gezelschap uit de Z3M, de Porsche Turbo, een getunede Subaru en een fraaie Ferrari.

Alle smaken waren dus vertegenwoordigd.

De bolides:

CIMG1323.jpg

Zes uur in de ochtend is de weg nog echt leeg.

CIMG1340.jpg

Subaru getuned

CIMG1331.jpg

Porsche Turbo

CIMG1327.jpg

Ferrari

CIMG1328.jpg

Techniek Subaru

CIMG1365.jpg

Techniek BMWZ3

CIMG1383.jpg

Techniek Ferrari

CIMG1348.jpg

Techniek Porsche

CIMG1363.jpg

Geintje van de mannen: Als je lang bent, pas je niet in een Ferrari :thumbup:

CIMG1362.jpg

Het was fantastisch mooi weer dus we hebben echt kunnen knallen.

De ferrari is natuurlijk wat ouder maar die knalde lekker mee. Let vooral op de klassieke bolle banden van de ferrari.

De Subaru eigenaar is gek op het "wolf in schaapskleren effect". Het lijkt een gewoon burgemans auto'tje maar hij ging als de brandweer.

De Ferrari, BMW en Subaru bleven steken rond de 250 - 260 km op de teller maar dan sta je gewoon weer stil als die idiote Porsche Turbo weer langs kwam knallen.

Al met al weer een leuke jongetjes dag. :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
De Ferrari, BMW en Subaru bleven steken rond de 250 - 260 km op de teller maar dan sta je gewoon weer stil als die idiote Porsche Turbo weer langs kwam knallen.

Ik voel de reactie uit Friesland Overijssel al weer komen...

Link naar reactie

Kijk, dat Zijn de krenten uit de pap... :nono:

Je hebt wel lef Yangkie om Zo'n smerige motorruimte op de foto te kieken en te laten Zien aan je mederacers, alhoewel die Subarurijder er niets vuils in Zag.

Past wel goed bij je interieur Zoals ik dat destijds bij CC&S heb geZien... <_<

Maar Genoten heb je weer met een hoofdletter... :thumbup:

Link naar reactie
En vandaag, zonder die vrienden, in Naarden geweest zo te zien

Komt die gast met die Porsche trouwens uit Groningen? Meen hem hier regelmatig bij het UMCG te zien staan. Zal eens opletten welk kenteken dat is...

Haha, wat grappig. Ze hebben in Naarden inderdaad hele leuke restaurantjes. Ik kom er net vandaan en sta nu al op het internet.

Neen, de Porsche komt uit Apeldoorn en wordt niet dagelijks gebruikt.

Link naar reactie
Je hebt wel lef Yangkie om Zo'n smerige motorruimte op de foto te kieken en te laten Zien aan je mederacers.

Past wel goed bij je interieur Zoals ik dat destijds bij CC&S heb geZien... :thumbup:

Idioot! :schater:

Link naar reactie
De Ferrari, BMW en Subaru bleven steken rond de 250 - 260 km op de teller maar dan sta je gewoon weer stil als die idiote Porsche Turbo weer langs kwam knallen.

Al met al weer een leuke jongetjes dag. ;)

zucht..........................wat is die 993 Turbo toch een superauto. Staat nog steeds bovenaan het lijstje.... :rolleyes: wie weet ooit??

Link naar reactie
De ferrari is natuurlijk wat ouder maar die knalde lekker mee.

De Ferrari, BMW en Subaru bleven steken rond de 250 - 260 km op de teller maar dan sta je gewoon weer stil als die idiote Porsche Turbo weer langs kwam knallen.

Dat van die P, daar heb je geen turbo voor nodig om een M te verslaan was allang bewezen ik begrijp die rit dus niet :thumbup: Enne die ferrari 250... :schater:
Link naar reactie
  • Administrator
Dat van die P, daar heb je geen turbo voor nodig om een M te verslaan was allang bewezen ik begrijp die rit dus niet :thumbup: Enne die ferrari 250... :schater:

Ik wist het... (zie boven)

:)

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Dit jaar weer broodjes voor het meisje gehaald in Osnabruck.

Zonder bergenzer gaat de Z3M als de brandweer......

Alleen die K.T Porsche Turbo ging nog weer even lekker snel naar de 310, of je gewoon stilstaat als die langs komt zeilen terwijl je zelf met twee strakke handjes aan het stuur aan het pieken bent.

Deze beauty reed ook mee:

Waarschijnlijk de eerste witte Z4QP in Nederland.

img0969b.jpg

Compilatie komt nog.

Link naar reactie
  • Administrator

Yankie, als je nou de volgende keer weer van plan bent om door mijn voortuin te jagen, geef dan ff een gil.

Of mag een 2.8 niet mee? :rolleyes:

Kun je altijd een seintje geven als je utrecht passeert, rij ik vast weg, halen jullie mij bij Osnabrück wel weer in :thumbup:

Link naar reactie

Weer een top-ritje gehad Yangkie! :rolleyes:

Op deze manier broodjes halen lijkt misschien wat kostbaar. Maar het scheelt uiteindelijk in de kosten omdat Annelies niet mee gaat en dus geen extra handtas/schoenen/ander onnodig accessoire kan kopen! :thumbup:

En die Z4 :thumbup: coupe is wel totally :thumbup:

Link naar reactie
Let ook op het commentaar van de bijrijder tegen de bestuurder zo rond de 300 km/uur:

Iets te gek he, ik film wel. :schater:

Ik versta "Let op de weg hè, ik film wel". Met andere woorden: de bestuurder zat even rustig naar z'n KM teller te kijken :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.