Ga naar inhoud

Z4 Hartge


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

BMW-tuner Hartge heeft zijn werk goed gedaan. Tenminste, als je niet wilt dat de nieuwe Z4 teveel wordt bijgeschaafd met spoilers, skirts en groots lichtmetaal.

Het team van Hartge zodoende subtiele accessoires in de aanbieding om de looks van de nieuwe roadster op te leuken en sportiever 'neer te zetten'. Ook het interieur maakt onderdeel uit van de range, met onder meer een voetsteun met sportpedalen, diverse emblemen en een aangepast instrumentarium met een snelheidsmeter die tot 300km/u reikt. Voor de koets zijn er nu nieuwe 20 inch wielen en een dubbele uitlaat, maar daar zal later nog verandering in komen.

newsitem_3487_13900.jpg

newsitem_3487_13901.jpg

newsitem_3487_13902.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vind het eerlijk gezegd niet zo... Vooral op de eerste foto lijkt die achterkant op een of andere manier vreemd/onnatuurlijk hoog, komt waarschijnlijk door die 20" sloffen... En het is ook net of de velgen uitsteken achter, ook niet echt mijn smaak...

Link naar reactie

Idd, de nieuwe ZZZZ doet het naar mijn smaak wat beter met iets minder grote velgen, en aan de achterkant lijken deze gewoon te groot en te breed. Dat moeten ze beter kunnen daar bij Hartge!

Link naar reactie
Zo te zien, hebben ze bij Hartge ook nog niets voor die zendmast kunnen bedenken.

Ruud heeft een ruime voorraad mini zendmastjes

Link naar reactie

Vind 'm wel geslaagd. Hoe heet deze? "The One" ?

Link naar reactie
:thumbup: meneer is ie er ook in het zwart

Ja lekker spectaculair... zie je nog minder vaak dan zilver!

Link naar reactie
Vind 'm wel geslaagd. Hoe heet deze? "The One" ?

Zat ik ook al aan te denken :schater:

Het is slechts een kwestie van tijd voordat weer iemand zich aanmeld met een soortgelijk verhaal. :thumbup:

Overigens vind ik het ding spuuglelijk op de foto. In het echt zal het wel meevallen zoals gewoonlijk.

Link naar reactie
Vind 'm wel geslaagd. Hoe heet deze? "The One" ?
Die andere "The One" is wel net flink afgeprijsd, nog maar 68K :thumbup: .

Voor 68K zou ik een mooie Z4 :angry: coupe en een Mini Cooper S uit Duitsland halen, plus nog een mooie dubbele garage achterom laten bouwen! :thumbup:

On topic: die Z4 Hartge is wel mooi, maar blijft een roadster :newblush:

Link naar reactie
Same here, maar dat is onze QP-afwijking, denk ik :schater:

wij houden wel van gevulde dingen :newblush: ,beurzen, provisiekasten,BH's enz

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.