Ga naar inhoud

Porsche 993 2S


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

maar let even op de km stand. Zie je niet veel!!! Vond bijzonder genoeg om even te melden.

Porsche 993 2S

Site heeft verder ook leuke karretjes staan...............

Ja die mannen van H.A.I die ken ik wel.

Mijn ex zwagertje werkt er, die neemt af en toe nog wel eens wat leuk speelgoed mee naar huis.. :unsure::nono:

Zo heb ik een keertje het genot mogen smaken om in een Dodge Viper mee te mogen rijden...

Link naar reactie
Een 993 met 2 ton op de klok zat je 5 jaar geleden al onder de 20k dus deze begrijp ik niet helemaal.
Dat was 5 jaar terug. Nu vind je ze niet meer onder de 20k :nono: KM stand lijkt mij onjuist ik denk een nulletje teveel. En dan klopt de prijs weer wel :unsure:
Link naar reactie
voor 30k???? die zijn niet goed bij hun hoofd.

Een 993 met 2 ton op de klok zat je 5 jaar geleden al onder de 20k dus deze begrijp ik niet helemaal. Misschien hebben ze een typfoutje gemaakt met de km stand

Als ze een fout hebben gemaakt bij de km stand en hij zou minder dan een (of 2) ton hebben gelopen dan is 30k voor een 993 2S juist weer verdacht goedkoop.

En 5 jaar geleden een (goede) 993 kopen voor minder dan 20K? Vergeet het maar. Heel misschien een 964, maar of je dan een goede koopt. De 3.2 Carrera's deden in die tijd al tussen de 15-20K.

Link naar reactie
Als ze een fout hebben gemaakt bij de km stand en hij zou minder dan een (of 2) ton hebben gelopen dan is 30k voor een 993 2S juist weer verdacht goedkoop.

En 5 jaar geleden een (goede) 993 kopen voor minder dan 20K? Vergeet het maar. Heel misschien een 964, maar of je dan een goede koopt. De 3.2 Carrera's deden in die tijd al tussen de 15-20K.

Jouw verhaal klopt tenminste <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.