Ga naar inhoud

ramen dicht laten.

blackz4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn z4 heeft er problemen mee als ik de ramen laat zakken, hij maakt een hard klagend geluid geluid bij het omhoog gaan en zakken .

Volgens mij zijn het de rubbers ofzo.

Ik wil niet gaan knoeien met een of ander smeermiddel, maar misschien heeft iemand hier nog een tip, zodat niet het hele terras zich omdraait en naar mij kijkt als ik het dak open doe. :D

• Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

je eerst moet de ramen helemaal tot beneden laten zakken, de plopdans doen, een snotbel uit uw neus peuteren, vijf minuten wachten, de snotbel op de ruit uitsmeren en dan recht in de geleider van het glas pissen (opgelet met vlekken op je stoelen)... als dat niet lukt, moet je even de zoekfunctie gebruiken :D

Geplaatst:

Ik denk dat je toch echt de deurpanelen er even af moet halen om het mechanisme te smeren en ook vast te zetten.

Als het lawaai maakt, is er een goede kans dat het raam in een keer naar binnen glijdt aangezien het mechanisme los geraakt is. Is een vrij bekend probleem.

Geplaatst:

Ramen en bekleding loshalen,mechanisme smeren, echt nog een gevalletje garantie gelukkig.

Ik moet toch nog terug voor sticky steering, hebben ze er gelijk een klus bij. : :mellow:

Geplaatst:

Ik denk dat je kabels op knappen staan dus zou maar even goed laten controleren, er zijn er hier al een aantal die de raamgeleiders hebben vervangen (ikzelf ook beide kanten)

Andre

• 1 maand later...
Geplaatst:
Mijn z4 heeft er problemen mee als ik de ramen laat zakken, hij maakt een hard klagend geluid geluid bij het omhoog gaan en zakken .

Volgens mij zijn het de rubbers ofzo.

Ik wil niet gaan knoeien met een of ander smeermiddel, maar misschien heeft iemand hier nog een tip, zodat niet het hele terras zich omdraait en naar mij kijkt als ik het dak open doe. :ok:

De wagen moest toch terug voor stuurklachten, bovenstaande klacht is verholpen door een rubbersmeermiddel in de geleiders te spuiten.

Dit was mogelijk van buitenaf zonder alle bekleding te verwijderen. :blink:

Geplaatst:
De wagen moest toch terug voor stuurklachten, bovenstaande klacht is verholpen door een rubbersmeermiddel in de geleiders te spuiten.

Dit was mogelijk van buitenaf zonder alle bekleding te verwijderen. :blink:

nou maar hopen dat het probleem zich volgende week niet opnieuw aandient :ok:

Geplaatst:

Komt het zovaak voor dan???Moet ik een paar spuitbussen in het dashboardkastje leggen?? :wub:

Geplaatst:
nou maar hopen dat het probleem zich volgende week niet opnieuw aandient :kicking:

Hoor hem dan :schater: die van jou kraakt nog meer dan alle kerkers die we bezocht hebben!! inclusief de kofferbakklep, het was echt hilarisch, een middeleeuws kasteel was er niets bij. Vooral niets aan doen Martijn ;) :schater:

• 2 weken later...
Geplaatst:

De spuitbussen helpen niets,ze kraken weer als vanouds.

Geplaatst:
De spuitbussen helpen niets,ze kraken weer als vanouds.

Binnenkabel zal gerafeld zijn, conclusie : Raammechaniek vernieuwen.

Geplaatst:
Binnenkabel zal gerafeld zijn, conclusie : Raammechaniek vernieuwen.

Ruud,bedankt voor de tip.

Geplaatst:

En onder garantie, dus inderdaad laten vervangen voordat het mis gaat.

Geplaatst:
Hoor hem dan :schater: die van jou kraakt nog meer dan alle kerkers die we bezocht hebben!!

ja lekkere meid DUH :huh: , waarom denk je dat ik zo zeker was dat het probleem zich opnieuw aandient/ zou aandienen <_<

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen