Ga naar inhoud

Welke velg is mooierder


DJLeonardo

Welke velg  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke velg dus

    • Rondell 58
      1
    • BMW 187
      6


Aanbevolen berichten

Ook aan jullie even de vraag. Welke is mooierder.....

Heb even een snelle copy/paste actie gedaan. Welke is het mooist? (kleur klopt niet helemaal...)

geen commentaar graag op de kwaliteit van dit enigszins amatoise plakwerk :smart:

Rondell 58

dsc069258602.jpg

BMW 187

dsc0692187xl.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zei dus.... :ok: Was nog best ff prutsen hoor :thumbup:

je weet toch dat de forumdelegatie uit Dedemsvaart zich niet laat leiden door dergelijke suggesties...? :newblush:

maar ehm, ik vind die zogenoemde Rondell sjonnie wielen :m: wel een stuk mooier :smart:

Link naar reactie

187 = mooier

Link naar reactie

Ook hier 'one eight seven' :smart:

Alleen al omdat de velg vele malen groter toont...

Link naar reactie

Leuk jullie mening.. :smart:

Ik vond zelf de 58 tegelijk stoer en klassiek staan. Mede door het diepere bed is ie wat stoer en de kruisspaak maakt 'm wat old fashioned, wat wel bij de groene kleur past. De 187 vind ik sjiek en stijlvol maar een tikkeltje saai. ook een beetje vreemd is die draaing in de spaken.

Link naar reactie

187 niet mooi omdat,

De spaken naar buiten toe breder worden en tevens gedraaid zijn.

32 Is gewoon nette velgrand en rechte spaken.

Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar ik vind de details bij de 187 niet mooi.

Link naar reactie
1-8-7. Geen twijfel over mogelijk. Tenminste als ze voor onder je Beamer zijn bedoeld. Mocht je inmiddels Opel Manta rijden dan zeker de Rondell

Auw, dat deed pijn. :unsure:

Aangezien m'n vriending niet blond is en ik geen mat in m'n nek heb....

Ben ik bang dat de 187 het gaat worden ^_^

Was zelf toch wel erg gecharmeerd van de Rondells. Als de leverancier niet moeilijk had gedaan hadden ze d'r al onder gezeten ook. Ga vanavond de 187's ophalen :wave:

Link naar reactie

Wel grappig dat de Rondell ongemerkt een inhaalrace begonnen is... :thumbup:

Heb even een beter plaatje van de 187 ingeplakt. Ik zag n.l. vandaag een echt e93 met deze velgen staan :unsure: In het echt toch wel erg mooie velg hoor (had 'm nog nooit in 't eggie gezien)

gelijk even fotootje gemaakt.

dsc00724vbu.jpg

edit: HEEEE, de stem resultaten staan ineens op 0???? :thumbup:

Link naar reactie
edit: HEEEE, de stem resultaten staan ineens op 0???? :unsure:
Dat klopt, wij hebben besloten dat het de 187 worden. Poll niet meer nodig :schater:

Als je in je topic hebt lopen editten gaat de poll er inderdaad uit bugje in de software. Schone taak voor Ruud straks :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.