Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten blabla


Ivo

Aanbevolen berichten

Toch wel duurder Ivo, bij (ver)brasspenning, want ik was voor de ///M 1000 euro incl montage kwijt, en dan in de speciale sound versie, de speciale 4*76 en de speciale hardverchroomde eindstukken. Speciaal, net als de prijs :D :D

dus dan is braspening toch niet duurder :lmao:

Link naar reactie
  • Reacties 297
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Z3M 3,2 (236 kW) Roadster/Coupé

ESD rond 4x ø 70 mm B5215.00700 € 1.091,56

ESD rond 4x ø 83 mm B5215.00831 € 1.126,36

Alle prijzen zijn exclusief BTW.

Da's toch fors duurder dan 1000 euro voor mijn speciale, of heb je al afgedongen :lmao: :D

Link naar reactie
Z3M 3,2 (236 kW) Roadster/Coupé

ESD rond 4x ø 70 mm B5215.00700 € 1.091,56

ESD rond 4x ø 83 mm B5215.00831 € 1.126,36

Alle prijzen zijn exclusief BTW.

Da's toch fors duurder dan 1000 euro voor mijn speciale, of heb je al afgedongen ^_^ :)

Dat zijn dezelfde prijzen als Sportwheels op dit moment. Spoprtwheels is dan wel met installatie ...

Link naar reactie

Prijzen sportwheels Z3M

Prijzen Braspenning

Z3M 3,2 (236 kW) Roadster/Coupé

ESD rond 4x ø 70 mm B5215.00700 € 1.091,56

ESD rond 4x ø 83 mm B5215.00831 € 1.126,36

Alle prijzen zijn exclusief BTW.bij Braspenning

Sportwheels nmi toch goedkoper als Braspenning????????

Groet huub

Link naar reactie

Door dit forum gaat mijn rekenen steeds beter maar door Ivo liep(reed)ik bijna een deuk op :) Snapte het ook niet helemaal maar nu wel. ^_^

Huub

Link naar reactie
ivo, ik zou zeggen, shop het laatst bij mij, met je 'goeiekòpste' {das druunes} offerte misschien dat het nog interessant wordt :lol:

ik was je niet vergeten, mijn plan was inderdaad te kijken in Essen en dan ff te shoppen bij Kendo :drank:

Link naar reactie

Heb vandaag ook met Braspenning gebeld over de Eisenmann de prijs is zoals op de website ex btw maar wel met montage,voor mij prijstechnisch niet interessant maak ik er liever een weekendje van naar Sportwheels voor dat prijsverschil.En op de terugreis de uitlaat lekker inrijden.OOOOOOFFFFFF Kendo moet met een mooi bod komen.

Prijs bij sportwheels

Groet Huub

Link naar reactie

Kendo Tuning doet geen montage mensen, maar ik heb in mijn leven wel eens vaker een uitlaatje gezet en dat stelt bar weinig voor ... :D

Maar volgende week ga ik naar Essen en daarna ff discussiëren met Dek325 :D

Link naar reactie

Als je met een mooi aanbod komt en je kan ook nog monteren mag je mij sowieso mailen en dan kom ik tussen kerst en oud en nieuw de eisenmann laten monteren.(4x76 hard verchroomd versie sound).

Groet Huub

Link naar reactie
Kendo Tuning doet geen montage mensen, maar ik heb in mijn leven wel eens vaker een uitlaatje gezet en dat stelt bar weinig voor ... :m:

Maar volgende week ga ik naar Essen en daarna ff discussiëren met Dek325 :huh:

Ivo bij de 2.8 achterbumper moet nog wel iets veranderd worden,als je de 4x76 monteerd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.