Ga naar inhoud

Z3 M Lichte ratel in blok


Gast vpatje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb zelf een Z3 M uit 1997. Hij is verder prima onderhouden en altijd als er iets is staat ie direct in de garage. Zuinig op de auto dus.

Nou hoorde ik al enige tijd een lichte ratel uit mijn blok. Met een koude motor had hij nergens last van, maar zodra hij warm werd begon de ratel.

Vooral bij het starten en het gas geven. Ik stoorde me er behoorlijk aan. Bij de garage zijn ze er achter gekomen dat de Vanos slecht is. Vernieuwing is zeer kostbaar. Het onderdeel alleen al schijnt 1700 euro te kosten. Ik moet de nota nog krijgen.

Heeft iemand dezelfde ervaringen?

Groet,

Patrick

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Patrick,

Dit klinkt vrij bekend, ik denk dat er ongetwijfeld forummers ervaring mee hebben.

Heeft je ///M al wat kilometers gelopen?

En uiteraard zijn we allen benieuwd naar wat foto's van je :m::mellow:

Link naar reactie

Helaas heb ik het al laten doen. Ze vertelde me vandaag dat ze hem aan het testen waren. Hij heeft net 150.000 gelopen.... Dan krijg je al snel wat buitensporige zaken voor je kiezen. Maar ik moet zeggen dat het elke dag weer feest is om in te stappen! Ondanks deze ellende!

Ik wil best een foto uploaden, maar ik heb echt geen idee hoe dat werkt!

Groet,

Patrick

Link naar reactie
voordat YK het alweer moet doen, hierbij de fotos.

Ja, en dan begint er vervolgens en te zeiken dat het niet educatief is als je zo iemand helpt. :schater:

Dit mag je dus niet meer doen Shrike. :thumbup:

Link naar reactie
Een beetje ondernemer heeft geen problemen maar ziet alleen kansen. :)
Ik ben benieuwd wat voor kansen jij straks op de vluchtstrook naar münchen ziet :fiew: Deze ondernemer ziet dan i.i.g. kans jouw met 250+ voorbij te razen met die pensioen prutser in het kielzeug :schater:

20070210zeugbiggen600.jpg

;) ;)

Ehhh, welkom trouwens op dit verder zeer serieuze forum. :ok:

Link naar reactie
Ik ben benieuwd wat voor kansen jij straks op de vluchtstrook naar münchen ziet :ok: Deze ondernemer ziet dan i.i.g. kans jouw met 250+ voorbij te razen met die pensioen prutser in het kielzoog :schater:

Zal ik hier ook een betoog op los laten?

Link naar reactie
Ik ben benieuwd wat voor kansen jij straks op de vluchtstrook naar münchen ziet :ok: Deze ondernemer ziet dan i.i.g. kans jouw met 250+ voorbij te razen met die pensioen prutser in het kielzoog :schater:

Zei de middenstander zonder auto. :schater::schater:

Link naar reactie
..in het kielzoog :schater:

[beavis & butthead mode AAN] heheheh...hij zei "zoog" hehehe [beavis & butthead mode UIT]

Link naar reactie
Hoezo :ok: Als ik het een beetje begrijp rij jij straks met een aanhanger achter je busje om die V10 te huisvesten ;)

Jongen, ik rijd niet in een busje maar met een sliert winkelwagentjes, fly-by-wire, maar hard, hard. Zo hard, daar kun jij met je verstand gewoon niet bij.

Link naar reactie
Een beetje ondernemer heeft geen problemen maar ziet alleen kansen. ;)

Ik ben niet een beetje ondernemer maar voor de volle 100% en dan kom je toch nog wel eens een probleempje tegen hoor. Bijvoorbeeld drukkers die niet op tijd leveren. Of drukkers die geen plakstrip leveren maar een likrand. Of drukkers die het venster aan de verkeerde kant maken. Tja Yangkie als je eenmaal het "beetje ondernemerschap" bent ontgroeid staat je nog heel wat te wachten. Nu ga ik weer verder met mijn opdracht want ik heb een fucking deadline en ik wil morgen niet werken maar in het strandpaviljoen hangen :ok:

Link naar reactie
Ik ben niet een beetje ondernemer maar voor de volle 100% en dan kom je toch nog wel eens een probleempje tegen hoor. Bijvoorbeeld drukkers die niet op tijd leveren. Of drukkers die geen plakstrip leveren maar een likrand. Of drukkers die het venster aan de verkeerde kant maken. Tja Yangkie als je eenmaal het "beetje ondernemerschap" bent ontgroeid staat je nog heel wat te wachten. Nu ga ik weer verder met mijn opdracht want ik heb een fucking deadline en ik wil morgen niet werken maar in het strandpaviljoen hangen :ok:
Ach, zolang mijn klanten de betaal termijn van 8 dagen met ruim een maand overschreiden neem ik het ook niet zo nauw ;)
Link naar reactie
de betaal termijn van 8 dagen

Ik zie dat jij je bijdrage aan de anticrisis levert want voorheen waren leveringen toch à contant. Zeker een cursusje gevolg bij Dirk ?(Scheringa) Voortaan dan wel melden in je replies dat lenen geld kost!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.