Ga naar inhoud

Derde remlicht


G Wagelaar

Aanbevolen berichten

  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoekje uit het derde remlicht gesprongen, zou een recall van BMW zijn, maar de dealer wil er niet aan, moet alles zelf betalen, kan iemand helpen?
Ik kan niet helpen. Maar je hebt nogal wat problemen met je Z4 zo te lezen :m: Ik hoop dat je er nog wel plezier van hebt? Neem gewoon eens contact op met Ruud (Roodkapje) ik denk dat hij een hoop voor je kan doen :blink:
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Het gaat niet direct om de kosten, alhoewel de kosten bij mijn dealer al gauw oplopen, 55 euro voor het lichtje en een half uurtje werk, 40 euro, maar het gaat vooral om het principe, BMW heeft dit licht met de verkeerde boutjes gemonteerd, zit te strak, waardoor het afbreekt, het zou BMW sieren dat kosteloos te verhelpen, maar nee, elk foutje van BMW moet door de eigenaar worden betaald, dat principe vind ik fout.

Link naar reactie
Het gaat niet direct om de kosten, alhoewel de kosten bij mijn dealer al gauw oplopen, 55 euro voor het lichtje en een half uurtje werk, 40 euro, maar het gaat vooral om het principe, BMW heeft dit licht met de verkeerde boutjes gemonteerd, zit te strak, waardoor het afbreekt, het zou BMW sieren dat kosteloos te verhelpen, maar nee, elk foutje van BMW moet door de eigenaar worden betaald, dat principe vind ik fout.
In principe zou Z3Mrunner het wel met je eens zijn. In principe moeten mijn klanten ook binnen 8 dagen betalen :thumbup:
Link naar reactie
:schater: gewoon dichtkitten, ZZZ voor facelift had ook problemen met remlicht, iedereen aan de kit !. De geschiedenis herhaalt zich. :thumbup:
Link naar reactie

Lekker makkelijk zijn sommige van jullie.

Het is geen pakje boter wat je koopt.

Ik ben alles behalve een zeikerd, maar vind inderdaad dat als de fout bij BMW ligt zij het moeten verhelpen kosteloos.

Sommige dingen begrijp ik uberhaupt niet van autofabrikanten.

Neem nou het dak van de Z4. overal wordt geklaagt dat het afvoersysteem kut is.

Gaat veels te gauw verstopt zitten waardoor de motor van het dak kapot gaat. kost klauwen om te repareren.

Waarom geven ze de z4 facelifts en andere onzin, maar verhelpen ze de kinderziektes niet??

Eindstand ben je als eigenaar weer de dupe.

Maar we mogen niet klagen. :smart:

Link naar reactie
Ik ben alles behalve een zeikerd

Weet je het zeker? Maak je niet zo druk man... wat een bizar taalgebruik voor een volwassene.

Er zijn grotere problemen in de wereld, zet je daar liever voor in.

Het gaat om een hoekje. Een hoekje.

Link naar reactie
Weet je het zeker? Maak je niet zo druk man... wat een bizar taalgebruik voor een volwassene.

Er zijn grotere problemen in de wereld, zet je daar liever voor in.

Het gaat om een hoekje. Een hoekje.

Wat is er zo bizar aan mijn taalgebruik dan???

Behoorlijk duidelijk verhaal dacht ik zo?

En hoekje of geen hoekje. het is een fout van BMW punt!!

Verder denk ik dat jij het zwaarder maakt dan dat het voor mij is.

Misschien ben jij wel te makkelijk?? :rolleyes:

Hoe dan ook doet BMW er niets aan, dus inmiddels behoorlijk tijdverspilling om er over door te blijven soebatten met iemand die het toch niet belangrijk vindt.

Link naar reactie

Mijn Z330 mist ook een hoekje uit een achterlicht. heeft me 22 euro gekost om via MP een echte OEM origininelele tweedehandsese te scoren.

Om daar nu de dealer over lastig te vallen,,, die mensen snappen er toch al zo weinig van (van service verlenen) dus dan moet je het niet moeilijker maken dan het is. Een gemiddelde dealerhersencel is al snel overbelast.

graag verder bekvechten in het juiste topic. dank u. :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.