Ga naar inhoud

sneak preview: food & beverage


cfQP

Aanbevolen berichten

Omdat de sneak preview om 14.00 voor ons voorbij is en er een strak schema wordt gehanteerd, stond ik met de food & beverage voor een uitdaging. Dit tijdstip is immers vlees noch vis: te laat voor een lunch en te vroeg voor een diner. Dus kwam ik op het lumineuze idee om een high tea te reserveren. In de bossen van Landgoed de Wildert ligt Auberge d'n Haard waar ze voor ongeveer 20,-- een high tea reserveren waar je zo'n beetje een week van zou kunnen eten. Gebak, zoete broodjes, zalm warm en koud, scrumbled eggs, tonijn, rijkelijk belegde sandwiches en zoveel thee als je wilt. Eigenlijk alles erop en eraan in een huiselijke ambiance. Koffie of iets anders kan uiteraard ook maar is niet bij de prijs inbegrepen. Leuke bijkomstigheid leek mij dat we na de preview een aardig ritje konden maken richting De Wildert, wat dan voor een aantal weer een prettige tussenstop zou zijn. En het is iets in het zuiden (gebeurd niet vaak), wat voor een aantal van ons ook erg prettig is.

Vorig weekend heb ik de reservering definitief gemaakt. Tot mijn spijt kreeg ik afgelopen maandag een bericht van de preview organisatie dat mijn idee niet uitvoerbaar zou zijn: het ritje na de preview bleek niet gewenst en La Baraque in Zevenhuizen was voor iedereen handiger. Jammer, maar niet getreurd. La Baraque is gebeld en de reservering ligt vast. De hele Z3 bups is welkom vanaf 15.00 uur. Omdat dit zo'n bekend fenomeen is, is het niet nodig daar verder nog woorden aan te spenderen, dus: geniet ervan!

Laat nog wel even weten wie er mee wil, want op 23 maart wordt van ons verwacht dat we doorgeven hoeveel er deelnemen aan het food & beverage spektakel.

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tot mijn spijt kreeg ik afgelopen maandag een bericht van de preview organisatie dat mijn idee niet uitvoerbaar zou zijn: het ritje na de preview bleek niet gewenst

Okay okay :blink: en nog eens :notworthy: :fiew: Sorry Frank, had eerder even alles door moeten denken.

Je mag in ieder geval Mizzz Coupe en RvE noteren voor eten in La Baraque (ik hoop dat dat wat goed maakt ;) )

Link naar reactie

Daar kunnen wij helaas niet bij zijn omdat we daarna meteen door moeten gaan naar Luxemburg (tante wordt 50, kwamen m'n tante en mams gisteren pas mee :notworthy: ), anders hadden we al dit lekkers zeker niet aan onze neus voorbij laten gaan! :fiew:

Veel plezier daar! :blink:

Link naar reactie
Wordt een romantisch tafeltje voor 2 <_< Frank, Ruud wie van jullie trekt het rokje aan :ok:
Je mag in ieder geval Mizzz Coupe en RvE noteren

Maar je hebt gelijk Roger. Het loopt helemaal storm. Ik zei al tegen Frank dat als we geen aanmeldingen krijgen er geen eten is, en we gewoon lekker high tea gaan doen in d'n Haard..met zijn drietjes :schater:

Link naar reactie

Wij gaan niet :ok: terug naar huis zonder eerst gegeten te hebben. Plaats maakt niet zoveel uit als er maar voedsel is. Vanwege de alertheid die nodig is om een Z3 te besturen dien je de hersenen te voorzien van voldoende zuurstof en brandstof. Zuurstof wil makkelijk in een roadster. Gewoon het dak open doen. <_<

Brandstof kan alleen door te eten. Met name koolhydraten hebben de voorkeur. Eiwitten met mate. Dit om te voorkomen dat het lichaam overgaat op een katabool metabolisme. Bijkomend verschijnsel bij teveel eiwitten is dat er overmatige gasvorming optreed (flatulentie). Maar dat is in een roadster makkelijk op te lossen door het dak open te houden.

Link naar reactie
Heeft het organiserend commitee van Munchen2 de dagvaarding van mijn advocaat al binnen?? <_<

volgens mij hebben de wederzijdse advocaten afgesproken dat buiten de publiciteit te houden? :ok:

Link naar reactie
Heeft het organiserend commitee van Munchen2 de dagvaarding van mijn advocaat al binnen?? :mellow:
Ja hoor, is binnen. Nou ben ik toevallig de rechter van het comité en heb het met 1 veeg van tafel geflikkerd :thumbup:

Maar wel spijtig dat jullie er niet bij deze editie kunnen zijn :ph34r:

Link naar reactie
Ja hoor, is binnen. Nou ben ik toevallig de rechter van het comité en heb het met 1 veeg van tafel geflikkerd :thumbup:

De rijdende rechter uit Dedemsvaart. Het moet niet gekker worden hier.

Maar wel spijtig dat jullie er niet bij deze editie kunnen zijn :ph34r:

Ja, jammer Jur. Gewoon je vakantie even verzetten, niks tegen je vrouw zeggen :schater: dan regelen wij de rest. :mellow:

Link naar reactie

Gezien de gigantische belangstelling hebben Frank en ik net even kortgesloten wat te doen. ;)

Besluit van ons tweetjes is om het "food & beverage" deel van de sneak preview te cancellen. :wave:

La Baraque ga ik dadelijk afbellen heb ik afgebeld, dat we niet gaan komen.

Frank gaat nog proberen om alsnog de high tea te regelen (in beginsel voor Frank, Simone en mijzelf :thumbup: ), mensen die aan willen haken zijn van harte welkom en mogen een PM naar mij of Frank sturen. Een centraal inschrijftopic gaan we niet onderhouden.

Voor Jur..

Wij gaan niet :nono: terug naar huis zonder eerst gegeten te hebben. Plaats maakt niet zoveel uit als er maar voedsel is.

Als Oudenbosch okay is, zien we je daar graag terug! :ok:

Link naar reactie
Frank gaat nog proberen om alsnog de high tea te regelen (in beginsel voor Frank, Simone en mijzelf :thumbup: ), mensen die aan willen haken zijn van harte welkom en mogen een PM naar mij of Frank sturen. Een centraal inschrijftopic gaan we niet onderhouden.

Zul je zien dat er nu 50 man komen. Heb je dit bericht al bij de Z3Club gepost? :schater::schater:

Link naar reactie
Zul je zien dat er nu 50 man komen. Heb je dit bericht al bij de Z3Club gepost? :schater::schater:

Damn, je hebt gelijk. Ik had natuurlijk met "rule 1" moeten beginnen: vermeld het maximum aantal deelnemers! :thumbup:

Link naar reactie

Dat ligt er aan waar je het is natuurlijk.

Ik ga niet vanuit tholen naar weet niet waar rijden om daar te eten.

En het hele eind terug rijden, maar omgeving steenbergen ben ik er natuurlijk bij. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.