Ga naar inhoud

Vanda(a)l(en) gezocht


Aanbevolen berichten

Het is zover wij zijn weer thuis. Prima business class vluchten gehad. Jongetje in het laadruim was lekker rustig. En dan kom je thuis... Nog zo gezegt geen versieringen bij ons huis ;) Maar goed, dorp in gereden hoekje om, straatje in en dan :smart: Wie heeft er :P een ooievaar door ons raam gekwakt. Heb de familie inmiddels gevraagt, enige wat ik heb gehoord was dat het iemand van een autoclubje was. Het is niemand van het porsche forum geweest die hebben classe. Het is dus iemand van hier geweest. Wil diegene zich melden. Ik heb hier een rekening klaar liggen van de herstel werkzaamheden aan ons huis.

cimg0403.jpg

cimg0404.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welkom thuis Beau, Nicole en Roger!! :wave:

Beau's home coming is een mooie gelegenheid om hier in Oostenrijk nog een biertje open te trekken :drank:

Link naar reactie

:schater: Briljant!! Tja met zo veel automerknamen achter je naam mag je voorlopig wel een hele zoektocht houden... nou succes ermee!

Enne, welkom thuis natuurlijk! :drank: Goeie reis gehad neem ik aan? Zal wel een drukte van jewelste worden met al die Beaufans die hem nu in het echt willen zien en knuffelen! groetjes en aai voor de honden en poessies! Ohja en ook voor Beau haha.

Link naar reactie

de kleine pieste natuurlijk gelijk in z,n broek toen die de ooievaar zag tjongejonge net thuis en meteen een trauma te pakken..de dader moet gepast gestraft worden ff alle gekheid op een stokje wekom thuis allemaal geniet ervan :drank:

ps vogelbescherming is op de hoogte en stelt een diepgaand onderzoek in :schater:

Link naar reactie

Welkom thuis met z'n drieen. :thumbup::blink::thumbup:

Volgens mij zijn er echter twee opties:

Of de ooievaar is uit koers geraakt door defecte boordapparatuur

Of iemand heeft dit, (naar ik aanneem) inmiddels overleden, gevogelte tegen het raam gekwakt. Wat een ongelofelijke klerestreek. Dat moet wel tot op de bodem worden uitgezocht.

Ik ben bereid om dit onderzoek voor een redelijk uurtarief voor jullie uit te voeren.

Link naar reactie

Welkom thuis emt de kleine Beau , Roger en Nicole. Gelukkig deed de hoogtemeter het bij jullie toestel wel. Maar dat kun je van de ooievaar niet zeggen. :thumbup:

Veel plezier en geluk met Beau en succes met alles wat daarbij komt kijken !! :blink:

Link naar reactie

Goedendag Allemaal,

Wat ben ik blij dat na een week eindelijk mijn man boven water is.

Afgelopen zondag hebben wij samen met nog een stel grootgebekten heerlijk getafeld in Dedemsvaart.

Ik had mijn man reeds gewaarschuwd dat hij volgevreten en met teveel drank niet zo laag moest vliegen, echter onderweg terug ben ik hem kwijtgeraakt.

Kunt u hem, wanneer hij uitgehangen is, vriendelijk verzoeken weer terug huiswaarts te keren?

Alvast mijn hartelijke dank hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Mw. Ooievaar

scan10001idz.jpg

Link naar reactie
Goedendag Allemaal,

Wat ben ik blij dat na een week eindelijk mijn man boven water is.

Afgelopen zondag hebben wij samen met nog een stel grootgebekten heerlijk getafeld in Dedemsvaart.

Ik had mijn man reeds gewaarschuwd dat hij volgevreten en met teveel drank niet zo laag moest vliegen, echter onderweg terug ben ik hem kwijtgeraakt.

Kunt u hem, wanneer hij uitgehangen is, vriendelijk verzoeken weer terug huiswaarts te keren?

Alvast mijn hartelijke dank hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Mw. Ooievaar

scan10001idz.jpg

Ik tel 4 pizza's :( Morgen eens een bezoekje brengen aan mijn vaste leverancier. Met een aantal foto's van de forum grootbekken :thumbup:

Ik kom hier op terug ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.