Ga naar inhoud

lpg tank in de koffer !


dragon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik rijd inmiddels al 30000km op LPG, en ook roodkapje heeft geen nadelige gevolgen kunnen ontdekken bij de laatste beurt. Werkt als een zonnetje, alleen de topsnelheid ligt net even iets lager als je LPG rijdt (maar terugschakelen naar benzine levert dan toch altijd weer dat extra vermogen op...). Het voornaamste verschil is dat de kosten aan de pomp nogal lager zijn...;-)

Link naar reactie
Femme heeft een LPG installatie in zijn Alpina B10 laten zetten. Werkt zover ik weet prima. Heb ermee gereden (op LPG en benzine) en heb geen verschil gemerkt.

Kijk daar heb je tenminste iets aan. :smart: Weet jij wie dat gedaan heeft?

Link naar reactie
En waarom zou ie er niet tegen kunnen? Omdat de bmw dealert het zegt?

Precies. Ik mocht van hen ook geen gewone ruitenwisservloeistof kopen want dat was bla bla bla etc.

En als je er drie BMW's in service hebt en ze gaan ook nog eens fouten maken en hoge rekeningen sturen dan houdt dus gewoon op een dag op.

Van roodkapje mag ik gelukkig wel gewone ruitenwisservloeistof kopen. :smart: :schater:

Link naar reactie

ook rij nu inmiddels ruim 10000km op LPG en de instalatie zat er al in toen ik hem kocht. Weet uit mijn hoofd niet meer hoelang.

Rijd prima, merk wel dat er ietsje minder vermogen beschikbaar is maar voor dagelijks gebruik een uitkomst. En inderdaad als je net dat laatste beetje vermogen wil gebruiken schakel je even naar benzine.

Ik rij er 1:8 ongeveer mee. Ik weet niet wat normaal is met een 2,8 coupe....

groet, Bart

Link naar reactie
Kijk daar heb je tenminste iets aan. :drank: Weet jij wie dat gedaan heeft?

Quote:

De lpg-installatie van Prins zit er nu een jaar in en tot nu toe draait het eigenlijk probleemloos. Met een koude motor reageert hij alleen soms wat schokkerig op gas terugnemen en ik kan op gas niet boven de 5900 toeren komen in de vijfde versnelling (dan rij je 248km/h :wave: ). Hij houdt dan in.

En volgens mij hier laten inbouwen: http://autodieker.nl/index.php?page_id=10000283

Zie ook z'n topic hier: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic...?f=3&t=5618

Link naar reactie

Top, bedankt Tom. Dat geeft weer nieuwe mogelijkheden als je veel kilometers maakt. :thumbup: Hoewel een diesl waarschijnlijk wel langer meegaat, denk ik?

Link naar reactie
Precies. Ik mocht van hen ook geen gewone ruitenwisservloeistof kopen want dat was bla bla bla etc.

Ik hoorde vandaag, dat men denkt dat een grapje van mij was maar ik kan je verzekeren dat de dealer mij dit echte heeft ontraden!!

Link naar reactie
Sambal bij :thumbup:

Misschien vervalt je fabrieksgarantie dan wel.

Oh, ja er was ook een stukje bedrading met een ijzerdraadje vastgezet en dat kon ook storingen veroorzaken.

Op een andere vraag van mij: De verf van twee velgen laten los, kan dat gespoten worden?

Was het antwoord: Mijnheer dat is echt hele dure BMW verf. U kunt beter vier nieuwe velgen bij ons bestellen. (auto was drie jaar oud)

Ik vermoed dat er een grote groep BMW dealer rijders zijn, die dit allemaal gewoon laten doen.

Link naar reactie
Op een andere vraag van mij: De verf van twee velgen laten los, kan dat gespoten worden?

Was het antwoord: Mijnheer dat is echt hele dure BMW verf. U kunt beter vier nieuwe velgen bij ons bestellen. (auto was drie jaar oud)

En zo komen ze aan de naam Stealer.

Maar je geeft het antwaard daarna gelijk zelf: geef ze eens ongelijk, er zijn er zat die daarop ingaan.

Maar ja, dan zijn er nog de "Hollanders" onder de BMW rijders, die willen graag voor een duppie in de voorste BMW zitten... Dat zijn wij dus :schater: .

:( EDIT: Nou ja bij wijze van spreken dan hè!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.