Ga naar inhoud

welke body heeft mijn zzz?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Deze Z3 heeft een normale pre-facelift smallbody, een 2.8 voorbumper met facelift koplampen en een 2.8 dashboard & nw type stuur maar een M-interieur met uitgebreid lederpakket wat weer niet op de M leverbaar was: er is nogal wat aan versleuteld dus hopelijk geen ex-schade auto!?

Link naar reactie
Deze Z3 heeft een normale pre-facelift smallbody, een 2.8 voorbumper met facelift koplampen en een 2.8 dashboard & nw type stuur maar een M-interieur met uitgebreid lederpakket wat weer niet op de M leverbaar was: er is nogal wat aan versleuteld dus hopelijk geen ex-schade auto!?

gezien de ringen in de koplampen lijkt me dit een bij knutselaar.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Deze auto heb ik bijna gekocht! Ben blij dat ik het niet gedaan heb. Schenen heel wat probleempjes mee te zijn. Vooral motorisch; auto viel uit boven 4000 toeren. Koppeling pakte ook niet goed op en het cabriodak was zo versleten als het matras van Kim Holland.

Wel grappig om hem nu weer hier te zien.

Link naar reactie
Schenen heel wat probleempjes mee te zijn. Vooral motorisch; auto viel uit boven 4000 toeren.

ik denk dat je een andere bedoeld,er is geen probleem met deze zzz (ik heb er in gereden)

en 't dakje is ook nix mis mee,hij ziet er uit als nieuw ,ik wou 'm al ruilen. :schater:

Link naar reactie

Nee is toch echt deze auto <_<

Ik herken de 'aparte' pookknop en de 'facelift-console' in de prefacelift-auto. Ik heb voor 400 Euro een Dekra keuring gedaan waar dit uitkwam...

De auto is daarna gelijk naar de garage gegaan, de verkoper wilde die mankementjes weg hebben. Maar ik wilde geen bij-elkaar-gelapte Z3. Ben toch maar naar de dealer gegaan.

:hypocritesmiley:

En even een snelle edit; het was inderdaad een schade-auto! Bleek dat het linkerachterscherm heel slecht geplamuurd was; in heel helder licht zag je de oude deuk zitten...

Link naar reactie
de 'facelift-console' in de prefacelift-auto

Is toch een M-console of ben ik nou gek :hypocritesmiley: ?

Goed, ik heb er ook geen verstand van. Maar ik zou het als nieuwe eigenaar van deze Z niet leuk vinden om bovenstaande te lezen, zeker als het mogelijk niet klopt...

Link naar reactie
Maar ik zou het als nieuwe eigenaar van deze Z niet leuk vinden om bovenstaande te lezen, zeker als het mogelijk niet klopt...
Helemaal mee eens, wat een zinloze reacties weer :hypocritesmiley: . Auto is verkocht klaar, niet nodig om hem even af te fikken. Bovendien is die toch bij de garage geweest voor de nodige reparaties.
Link naar reactie
Helemaal mee eens, wat een zinloze reacties weer :hypocritesmiley: . Auto is verkocht klaar, niet nodig om hem even af te fikken. Bovendien is die toch bij de garage geweest voor de nodige reparaties.

X2

Link naar reactie
Het is m.i. ook niet nodig om onze jonge tandarts af te fikken. Daar zijn er veel te weinig van dus heel laten!!

:hypocritesmiley:

Ik snap jullie echt niet. Echt helemaal niet. Van iedere auto die hier is wordt het hele verleden zo'n beetje doorgespit, en er ligt een heel rapport van deze auto in mijn kast, toevallig, maar dat is dan weer niet goed? Iedere nieuwe Z3-eigenaar zou zomaar hier of op het BMW-forum de geschiedenis van zijn Z3 kunnen uitvogelen. Alle motorkuchjes, elektrische failures of eventuele schadegevallen melden jullie allemaal. Zo hypocriet.

Zou je niet juist blij zijn als je wist wat eventuele zwakke puntjes van de auto zijn, in plaats van dat je daar achter komt op een moment dat je het niet kan gebruiken?

Ik meld hier even dat de nieuwe eigenaar van deze Z3, mocht hij dit lezen, dat rapport mag hebben als hij wil.

Link naar reactie
Helemaal mee eens, wat een zinloze reacties weer :ok: . Auto is verkocht klaar, niet nodig om hem even af te fikken. Bovendien is die toch bij de garage geweest voor de nodige reparaties.

3x

Link naar reactie

Enzo,ik vind 't heel knap dat je een zzz kan beoordelen op de zelfde aparte' pookknop en de 'facelift-console' in de prefacelift-auto.

de zzz is 100% in orde,anders had ik 'm ook niet gekocht.

ik heb de foto's verwijderd en niet omdat er toch iets aan de zzz mankeerd,maar omdat de nieuwe eigenaar zich niet druk hoeft te maken of de zzz wel vertrouwbaar is.

Link naar reactie

Het is betrouwbaar.

Het was ook deze auto. Klaar.

Heb ook nooit gezegd dat er nu iets met de auto mankeert, maar dat heeft het toch echt gedaan! Hoop dat de nieuwe eigenaar er heel veel plezier mee heeft. Maargoed jullie oordeel staat toch al klaar?

:ok:

Trouwens zo slapjes om '2x', '3x', neer te zetten. Goedkope reactie.

Link naar reactie

Prachtige polemiek weer dit.

Persoonlijk zou ik het erg onprettig vinden als een ander forummember mijn zojuist verkochte danwel aangekochte auto met een dergelijke stelligheid zou 'belasteren'. Ongetwijfeld heeft Enzo gezien wat hij heeft gezien maar dit kan nog altijd een andere auto zijn - chassisnummer is het enige bewijs. Anderzijds is het natuurlijk erg toevallig als er twee 1.8's rondrijden met een M-interieur (etc.etc.). Maar waar het om gaat is de uiteindelijke staat van de auto en of degeen die er nu in rijdt er tevreden mee is, toch?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.