Ga naar inhoud

Welke interface?


z4individual

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ramon had er misschien iets van gesnapt, is helaas niet meer hier. :newblush:

:schater: 'e goeke' zouden ze bij ons zeggen...

Z4individual, je kan hier alles te weten komen wat je maar wil, maar inderdaad iets specifieker zijn zal helpen.

Greets

Maikel :wave:

Link naar reactie
Wel wat ik eigenlijk zoek is een apparaat dat er eigenlijk voor zorgt dat ik eender welke bron kan aansluiten op mijn gps scherm(bv. harde schijf, ipod, ...) zodat je muziek of videos kan afspelen.

MarcelZ3 heeft dit ook in de Z4, weet niet welk merk.

Andre

Link naar reactie

Intravee of Dension wordt gebruikt voor Ipod aansluitingen (met intergratie in het systeem.)

Wat jij wil is gewoon een AV ingang op je systeem. Dietz heeft daar iets voor (maar wel duur voor wat je krijgt, en je moet eerst een TV module aanschaffen) Een los Nextbase schermpje is veel goedkoper en geeft beter beeld.

Link naar reactie

Sinds de marketing afdeling van BMW al een tijd geleden bepaald heeft dat 90% van de kopers van een BMW Z3/ Z4 /Z8/ / 5 / 7 / X5 tussen de 40 en 100 jaar oud zijn, doen ze al jaren 0,0 moeite om fatsoenlijke audio danwel audio upgrades aan te bieden voor hun autos. Tot op de dag van vandaag blijven ze CD spelers aanbieden ipv een usb aansluiting. De 1 serie heeft wat verbetering gebracht, maar het blijft een stiefkind bij de ontwikkeling van elk model en loopt altijd minstens 5 jaar achter.

Ik zal het dus altijd eerder buiten BMW zoeken. Mijn ervaring met de dealers is ook dat deze extra afzetmarkt voor hun nul interessant is. Ze weten niet wat er kan en raden het meestal af.

p.s. ik las laatst in een autoblad (weet niet meer welke) dat Lexus hun doelgroep nog ouder inschat en tot op de dag van vandaag hun autos standaard met een casetterecorder levert.

Voor de jongere kijkbuiskinderen.

oh nee, verkeerde link :schater::schater:

Link naar reactie

Hey Z4Individual,

ik werk bij een leverancier van In Car Multimedia.

voor de Z4 is er een interface waarmee je een A/V ingang kan creëren op je originele navi-scherm.

de interface die wij gebruiken voor de Z4 is van Dietz, artikelnr. 1265.

je hoeft hiervoor overigens geen af-fabriek (analoge) tv-tuner te hebben.

importeur van Dietz producten is ASN Autosound uit Enschede.

je zou ze eens moeten bellen voor de prijs van het ding.

bij 'ons' kost hij 530,- excl. BTW en ex montage. Ik ben hier niet om te verkopen en weet zeker dat ze elders voor minder te vinden zijn. :thumbup:

Wat wil je er eigenlijk op aan gaan sluiten?

DVD oid is geen probleem maar digitale tv is bij een cabrio altijd wat lastiger ivm de antennes.

bij een auto met vast dak komen deze tegen de voor- en achterruit, met een soft-top is dat een beetje lastig....

Meestal worden de antennes dan achter de bumpers geplaatst. Dit is alleen behoorlijk veel werk en dus duur.

ander puntje is dat de antennes naar verloop van tijd vies worden in de bumpers en daarmee minder gaan ontvangen.

conclusie: alles kan, maar het is niet goedkoop!!

Groetjes

Rick

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.