Ga naar inhoud

Aanlopen in wielkasten


Tom

Aanbevolen berichten

Mijn Z4 lijkt soms wat aan te lopen in de wielkasten. Vooral op de snelweg bij onregelmatig wegdek en dwarsriggels heb ik het gehad. M'n Z4 heeft een M onderstel en 19 inch eronder. Verder geen aanpassingen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? En wat kun je eraan doen?

Ik las ergens anders over een verlaging met bijv. eibach veren (achter mag ie best ietsje omlaag nog), die zouden ook iets stugger zijn. Is dat aan te raden? En hoeveel zou de Z4 nog omlaag kunnen?

Daar zullen vast wel mensen ervaring mee hebben? :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Je moet even contact opnemen met Ruud (Roodkapje) die heeft mijn ouwe verlagingsset nog liggen van de Z4. Had ook 19 inch enige probleem waren de binnenstukken van het spatbord. Maar die slijten snel genoeg weg :thumbup: Of je snijd daar een rand vanaf.

verkoopforum022aangepas.jpg

z42.jpg

Toch wel lekker in deze setting :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb ook :sleepy: onderstel en 19" inch 9J ET 46 en de bandenmaat is 255-30-19 en een spoorverbreder van 15 mm en ik moet echt hard over een hobbel wil hij aanlopen, toen ik 20 mm spoorverbreder had liep het ook teveel aan, ik denk dat jou ET waarde lager is dan de mijne, het zijn overigens alleen de binnenschermen waar hij aanloopt.

Ik weet wel dat je goed na moet denken over verdere verlaging.

Andre

Link naar reactie
Maar over het aanlopen (komt zelden voor) hoef ik mij dus niet druk te maken?

Nee hoor, alleen als je onverwachts een vluchtheuvel tegenkomt en je die eigenlijk met een te hoge snelheid neemt :sleepy:

Maar over het algemeen heb ik er geen last van, en het staat idd erg mooi zo. thanks :sleepy:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.