Ga naar inhoud

BMW Z4 Schaalmodel 1/12 Kyosho


ivodl

Aanbevolen berichten

Met mijn verjaardag in het vooruitzicht -en omdat ik verder totaal niets meer te wensen heb :rolleyes:- had ik mijn zinnen gezet op het 1/12 schaalmodel van de BMW Z4 (zie: http://tinyurl.com/bslopv ) Alleen met een prijs van 330 euro vind ik 'em nogal aan de hoge kant en zoeken via marktplaats, e-bay e.d. leverde niet veel meer.

Zijn er misschien mensen die een ander adres weten wat ik -buiten de veilingsites om dus- over het hoofd zie? Of misschien ook interesse hebben?

Ik hoor het wel maar alvast bedankt!

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor het zoeken, maar die op marktplaats daar heb ik al een bod op gedaan (en mail wordt niet op gereageerd), en die andere is niet mijn kleur dus die valt sowieso af...echter, ik had nog niet echt gezocht in BE (buiten ebay om) dus je hebt me wel op een idee gebracht: Bedankt!

Link naar reactie
Met mijn verjaardag in het vooruitzicht -en omdat ik verder totaal niets meer te wensen heb :rolleyes:- had ik mijn zinnen gezet op het 1/12 schaalmodel van de BMW Z4 (zie: http://tinyurl.com/bslopv ) Alleen met een prijs van 330 euro vind ik 'em nogal aan de hoge kant en zoeken via marktplaats, e-bay e.d. leverde niet veel meer.

Zijn er misschien mensen die een ander adres weten wat ik -buiten de veilingsites om dus- over het hoofd zie? Of misschien ook interesse hebben?

Ik hoor het wel maar alvast bedankt!

Ik heb 'm van de dealer cadeau gekregen toen ik mijn Z4M kocht. 't is helaas geen ///M maar wel heel mooi gedetailleerd en alles werkt zoals de stuurinrichting, kap, kofferdeksel en motorkap. Ik zou er zelf nooit 330 euro voor betalen maar om te krijgen is het wel leuk natuurlijk

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.