Ga naar inhoud

Testpiloot Porsche komt om tijdens testrit


///Maikel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zou dat ook voor een Z gelden?

cimg1784mediumco4.jpg

Erg veel hoger is 'ie niet he... :( Denk dat ik het toch maar niet wil proberen, heb nu al zo weinig haar om m'n bolleke staan :sick:

Link naar reactie
Potverdomme dat ziet er niet best uit :sick:

En zo te zien heeft de vangrail zelfs niet teveel gemerkt van de klap. Ziet er nog redelijk intact uit imho...

Link naar reactie
Diep triest!

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden van de 51 jarige testrijder :sick:

Onze gedachten gaan meer de richting uit van beter zo dan je hele leven achter een kutbureau zitten van de Gemeente Nikstjerkstradeel en dan opeens dood neervallen . Hoe ging het ook alweer..... "It's better to burn out than to fade away" of zoiets. :(

Link naar reactie
Onze gedachten gaan meer de richting uit van beter zo dan je hele leven achter een kutbureau zitten van de Gemeente Nikstjerkstradeel en dan opeens dood neervallen . Hoe ging het ook alweer..... "It's better to burn out than to fade away" of zoiets. :thumbup:

Een bevriend Porsche-rijder stuurde ik ook de link met dit bericht.

Zijn reactie: "inderdaad triest, weer een Porsche naar de sodemieter"

Link naar reactie

Het is niet voor niets een PROTOTYPE. daarmee test men en daarmee kan heel wat kinderziektes hebben die met 250 + fataal kunnen zijn. (aan de vangrail te zien reed ie geen 120) Overigens vind ik het zwaar onverantwoordelijk prototypes op de openbare weg te gaan testen. Stel dat een van jullie daar in de buurt reed evt met kinderen en al.

Link naar reactie
Het is niet voor niets een PROTOTYPE. daarmee test men en daarmee kan heel wat kinderziektes hebben die met 250 + fataal kunnen zijn. (aan de vangrail te zien reed ie geen 120) Overigens vind ik het zwaar onverantwoordelijk prototypes op de openbare weg te gaan testen. Stel dat een van jullie daar in de buurt reed evt met kinderen en al.

Ik ken (toevallig) heelwat testpiloten, omdat de testbaan van Ford in België één van mijn klanten is.

Geloof me : die kerels denken over alles 3 keer na, dan overleggen ze, ze denken nog eens na en dan pas wordt iets al of niet uitgevoerd. :newblush:

Om maar te zeggen dat dit heus geen stelletje ongeregeld is, dat effe gaat "autobahn Knallen". Volgens bericht was dit ook 's nachts als wij er met onze kinderen niet meer rondrijden... En ze zullen heus wel het voetje lichten als er andere auto's in de buurt zijn.

Testpiloot wordt je ook niet zomaar, men doorloopt een hele hoop fysische en psychologische proeven vooraleer men je engageert.

En de voertuigen die men op gewone wegen test, zijn wel préproduktie wagens, maar zo close aan de uiteindelijke versie, dat het daar wel niet aan te wijten zal zijn... Meestal wordt een wagen eerst op de testbaan getest tegen "maximal security".

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.