Ga naar inhoud

Navigatie Pro met TV functie


JosB

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, graag jullie hulp want ik ben druk op zoek naar mijn eerste Z4 en zoek vooral op de Duitse websites (autoscout24.de en automobile.de). Je ziet daar bij de omschrijving nogaleens staan Navi Pro met TV. Die wordt in Nederland niet geleverd lees ik in de catalogus van BMW.

Mijn vraag/vragen: is Navi Pro met TV in Nederland toegestaan of is er een andere reden waarom BMW dat hier niet zo verkoopt? Kom in in de problemen bij de invoer in Nederland als mijn Z4 zo'n voorziening zou hebben? Heeft iemand ervaring met deze functie? Ik vind het zo niet terug op het Forum.

Alvast bedankt voor jullie reaktie!

Jos Barendregt

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik kan me niet voorstellen dat je de TV-functie niet kunt bestellen in NL, is gewoon een extra (hybride) tv-tuner.

In de optielijst zou het optie 601 moeten zijn. (alleen in combinatie met 609: Navi Professional).

TV is gewoon toegestaan in de auto, alleen niet wanneer je rijdt natuurlijk (voorin althans),

daarom heeft het af-fabriek systeem ook een beveiliging die daarvoor zorgt.

Link naar reactie

Waarom ze hem niet aanbieden weet ik niet, zal wel te maken hebben met het feit dat er hier nauwelijks vraag naar is. Wij zuinige Ollanders bestellen meestal weinig extra's en besteden het geld liever aan een trekhaak :wub:

Maar problemen krijg je er niet mee, heb laatst nog een E90 ingevoerd met TV functie er dus geen BPM over betaald. :notworthy:

Link naar reactie

lees optie lijst maar eens !! tv functie al jaren als extra bestelbaar. ieder land wordt de optie lijst anders samen gesteld . ff prijs lijst bij dealer halen. waarom deze functie niet te verkrijgen is omdat hij zo niet in Nederlands te zetten is en anders wel. vraag maar na!! anders alleen Duits en engels en andere gekke talen!!! behalve Nederlands

Ik kan me niet voorstellen dat je de TV-functie niet kunt bestellen in NL, is gewoon een extra (hybride) tv-tuner.

In de optielijst zou het optie 601 moeten zijn. (alleen in combinatie met 609: Navi Professional).

TV is gewoon toegestaan in de auto, alleen niet wanneer je rijdt natuurlijk (voorin althans),

daarom heeft het af-fabriek systeem ook een beveiliging die daarvoor zorgt.

Link naar reactie

Ik kan de vorig reactie niet helemaal volgen?!? :wub:

Ik heb de folder even gezocht op bmw.nl. Op Pag. 10 van de BMW Z4 prijslijst van september 2008 staat;

601 TV functie (alleen i.c.m. 609) Eur 1397, gewoon leverbaar dus en wel op alle Z4-modellen. :notworthy:

Link naar reactie

Is inderdaad leverbaar, zoniet af fabriek, danwel via een add-on module (art num 65 50 0 305 565 voor 580 EUR). Stond ook in de prijslijst van mijn 1 (heb je een multi-switch-box en een tuner nodig).

Waarom het in NL niet zo heel erg veel zin heeft, ligt aan onze zender-infrastructuur. Analoge TV is een jaar of twee geleden afgeschaft (zenders uitgezet). Er voor in de plaats is DVB-T (Terrestial) gekomen. Daarop worden Nederland 1, 2 en 3 uitgezonden (en volgens mij enkele lokale zenders, afhankelijk per regio). That's it. Als je tenmiste "gratis" wil kijken.

Wil je bijvoorbeeld meer zenders kijken, dan krijg je een soort digitenne achtige oplossing. Met een externe tuner, waarin een smartcard hoord, die geactiveerd is door je abonnement. De af fabriek TV-dingen uit Duitsland hebben die functionaliteit voor een smart card niet. Dus je blijft in Nederland met een zo goed als nutteloze oplossing in je auto zitten, die het ook nog eens alleen doet als je stil staat :blink:

Maar....volgens mij heeft Marcel wel een soort TV-in op zijn Z4 monitor gefabriekt. Daar kun je dan natuurlijk alles gewoon op aansluiten wat je wil: digitenne tuner ergens inbouwen: geen probleem. DVD speler inbouwen: geen probleem. Misschien kun je zijn member-topic er even op naslaan.

Link naar reactie

Ik moet altijd denken aan van die huisvaders met een gruwelijk saaie zilvergrijze MPV. Die na wekenlang zeuren bij z'n vrouw van die cheap-ass Halfords LCD schermpjes mocht halen. En dan monteren aan de hoofdsteunen en die dingen zelfs tijdens woonwerkverkeer aan hebben staan. Zodat elke andere leasepik kan zien dat hij vette shizzle TV schermpjes in z'n auto heeft. Want dat is fijn voor de kinderen als ze op zondag naar oma's gaan. :schater:

Link naar reactie

TV schermpjes in de auto doet me meer denken aan de gasten in de Peugeot 306 uit dit filmpje:

Maar....eerlijk is eerlijk. Onze Seat Altea XL heeft af fabriek de "TFT scherm in dak" optie:

7d87e152158966fbc1df5927b754c2cd.jpg

want Tom......

...dat is fijn voor de kinderen als ze op zondag naar oma's gaan. :schater:
....Ik spreek je wel als je papa bent van twee smurfinnen, zoals ik.. :blink:
Link naar reactie
Ik moet altijd denken aan van die huisvaders met een gruwelijk saaie zilvergrijze MPV. Die na wekenlang zeuren bij z'n vrouw van die cheap-ass Halfords LCD schermpjes mocht halen. En dan monteren aan de hoofdsteunen en die dingen zelfs tijdens woonwerkverkeer aan hebben staan. Zodat elke andere leasepik kan zien dat hij vette shizzle TV schermpjes in z'n auto heeft. Want dat is fijn voor de kinderen als ze op zondag naar oma's gaan. :schater:

Ja, die zilvergrijze Zafira MPV moest die ook van z'n vrouw kopen. Die bleef maar zeuren dat het zo'n handige auto was. De BMW folders heeft die stiekem in z'n nachtkastje verstopt. :schater:

Link naar reactie
of je stopt gewoon ff bij burgerking, krijg je je smurfinnen ook stil :P:blink:

Dat was toen die ene keer Emanuel, omdat we wisten dat jij met de :wave: 3 donuts ging draaien in de sneeuw op de BK-parkeerplaats :ok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.