Ga naar inhoud

uitdeuken zonder spuiten en bijspuiten en Master-Care


Gast ramonky1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Laat maar eens het adres weten, ik heb in mijn Roadster een klein deukje in de deur. Als dat er uit kan voor € 25 ben ik geïnteresseerd. Deze zomer een keertje, de ZZZ is namelijk nog niet ingevoerd en ingeschreven...

Link naar reactie

Er zit een deuk in mijn rechter zijpaneel, en paar krasjes. Ook op de achterbumper krasjes op de hoek. Voor dat geld rijd ik wel naar Eindhoven :fiew:...

Maar kan ik misschien meer uitleg krijgen? Ligt het aan mij of zit er iets niet-helemaal-correct-nederlands in de zinsopbouw? Begrijp het niet helemaal :kisstogether:

Link naar reactie

sorry als ik probeer iets te regelen tussen bedrijven in moet dan iedereen zeuren over mijn manier van schrijven???? lees het als een sms aub. lijkt me leuk om iets op touw te zetten en nee ben geen kantoor muts!! Weet 1 ding dat we een passie hebben die we delen. ieder op zijn manier!! maar wil horen wie er komt zodat ik iets kan plannen.

Er zit een deuk in mijn rechter zijpaneel, en paar krasjes. Ook op de achterbumper krasjes op de hoek. Voor dat geld rijd ik wel naar Eindhoven :fiew:...

Maar kan ik misschien meer uitleg krijgen? Ligt het aan mij of zit er iets niet-helemaal-correct-nederlands in de zinsopbouw? Begrijp het niet helemaal :kisstogether:

Link naar reactie
Leuk idee ramonky. Gezien de sessie op 14 maart zou ik het ergens verder in het jaar plannen.

mee eens. Idee is goed maar zou dan iets voor het najaar kunnen zijn als iedereen weer door de op 14 mrt gekochte poetsspullen heen is. :thumbup:

Iedereen is vrij om zaken te promoten.

Link naar reactie
Met zoveel vriendelijkheid zoek je het maar lekker uit met die poetsdag van je. Je kan ook normaal reageren :thumbup:

en nou had je nog zo vriendelijk je opmerking geplaatst!! (voor jouw doen dan :schater: ).........

Link naar reactie

Beste Ramon,

We weten het beslist op waarde te schatten dat een forummember iets organiseert, een etentje, tourrit, buitenlandse trip op bijv. een poetsclinic.

Je moet echter wel beseffen dat er hier al een draadje loopt waar de door jou voorgestelde ideeën

al van toepassing Zijn.

Vandaar de verwijZing van Rogér, dus Zoals Yangkie het al voorsteld, misschien op een later tijdstip in het jaar.

Om exact in hetZelfde tijdsbestek hetZelfde te organiseren in Valkenswaard is voor Emanuel & Reggie, die daar barstensveel tijd en energie insteken, op Zijn Zachts geZegd, niet leuk.

Maar nogmaals, gaaf dat je iets wilt organiseren... :thumbup:

Link naar reactie
Beste Ramon,

We weten het beslist op waarde te schatten dat een forummember iets organiseert, een etentje, tourrit, buitenlandse trip op bijv. een poetsclinic.

Je moet echter wel beseffen dat er hier al een draadje loopt waar de door jou voorgestelde ideeën

al van toepassing Zijn.

Vandaar de verwijZing van Rogér, dus Zoals Yangkie het al voorsteld, misschien op een later tijdstip in het jaar.

Om exact in hetZelfde tijdsbestek hetZelfde te organiseren in Valkenswaard is voor Emanuel & Reggie, die daar barstensveel tijd en energie insteken, op Zijn Zachts geZegd, niet leuk.

Maar nogmaals, gaaf dat je iets wilt organiseren... :thumbup:

Goh, Frido wat kun jij dat netjes verwoorden. ;) Ik dacht er bij jouw alleen flauwekul uit kon komen :schater::schater:

Link naar reactie
Beste Ramon,

We weten het beslist op waarde te schatten dat een forummember iets organiseert, een etentje, tourrit, buitenlandse trip op bijv. een poetsclinic.

Je moet echter wel beseffen dat er hier al een draadje loopt waar de door jou voorgestelde ideeën

al van toepassing Zijn.

Vandaar de verwijZing van Rogér, dus Zoals Yangkie het al voorsteld, misschien op een later tijdstip in het jaar.

Om exact in hetZelfde tijdsbestek hetZelfde te organiseren in Valkenswaard is voor Emanuel & Reggie, die daar barstensveel tijd en energie insteken, op Zijn Zachts geZegd, niet leuk.

Maar nogmaals, gaaf dat je iets wilt organiseren... :thumbup:

nogmaals lees niets over uitdeuken zonder spuiten??? niets over bijspuiten van kleine ( a4 ) grote schade?? en over verkoop van lakverzegeling en wheelprotector?? Met ze allen poetsen, eten en ouwenhoeren Dat lees ik!!?? Ik zie het anders en lees het anders? maar het zou wel aan mij liggen???

mvg

Ramon

Link naar reactie

maar gezien de reacties en het niet kijken op de www en vooral z3mroadster!! heeft dit geen zin. poetsen is 1 maar schade en deukjes is 2!! was leuk bedoeld. Jammer dat er niet goed gelezen wordt en niet de moeite genomen wordt om op site's te kijken!!

Link naar reactie
maar gezien de reacties en het niet kijken op de www en vooral z3mroadster!! heeft dit geen zin. poetsen is 1 maar schade en deukjes is 2!! was leuk bedoeld. Jammer dat er niet goed gelezen wordt en niet de moeite genomen wordt om op site's te kijken!!

Ramonky, als jij zelf de moeite had genomen om de door Frido aangedragen link had door te lezen, dan had je kunnen lezen dat er ook daar een uitdeuker en spuiter bij aanwezig zijn en ook nog gepoetst wordt en dat het ook al heel lang geleden is opgestart en er al een heleboel mensen zijn aangemeld.

Geen sterke (re)actie dus.

Link naar reactie

Hé dat ben ik ;) Ik weet niet wat je bedoeling hiermee is om mijn naam op een dergelijke manier te gebruiken maar ik lig er niet wakker van :thumbup:

[/quoteheren met een grote mond!! wis mij ff!! lees het nog steeds nergens!! ja later erbij gezet dat wel

Link naar reactie

Ramon, ik twijfel er niet aan dat je intenties de juiste waren/zijn.

Maar ik snap het nu niet meer. Je "SMS taal", zoals je het zelf noemt, leest voor mij af en toe heel kortaf en soms aggressief. Zoals je reactie toen je op zoek was naar meer info over Xenon. Als ik hier naar boven scroll krijg ik het gevoel dat ik niet de enige ben die het niet meer snapt.

Een aantal mede forummers hierboven proberen ook aan te geven dat Emanuel en Reggie ook een soortgelijke dag organiseren. Als wat zij organiseren niet is wat jij voor ogen hebt, is het misschien verstandig om wat minder te "SMSen" maar even de tijd te nemen om wat je in gedachten hebt helder uit elkaar te zetten.

Zoals Z3Mrunner, Zedri en IvoZ3 ook al aangeven, is het goed te zien dat er forumleden zijn met initiatieven. Daar sluit ik me ook maar wat graag bij aan :thumbup:

Link naar reactie
Ramon, ik twijfel er niet aan dat je intenties de juiste waren/zijn.

Maar ik snap het nu niet meer. Je "SMS taal", zoals je het zelf noemt, leest voor mij af en toe heel kortaf en soms aggressief. Zoals je reactie toen je op zoek was naar meer info over Xenon. Als ik hier naar boven scroll krijg ik het gevoel dat ik niet de enige ben die het niet meer snapt.

Een aantal mede forummers hierboven proberen ook aan te geven dat Emanuel en Reggie ook een soortgelijke dag organiseren. Als wat zij organiseren niet is, wat jij voor ogen hebt, is het misschien verstandig om wat minder te "SMSen" maar even de tijd te nemen om wat je in gedachten hebt helder uit elkaar te zetten.

Zoals Z3runner, Zedri en IvoZ3 ook al aangeven, is het goed te zien dat er forumleden zijn met initiatieven. Daar sluit ik me ook maar wat graag bij aan :thumbup:

de eerste 2 reacties van polowonder en enzo spreken voor zich! nee alles bijhouden ( alleen het onderwerp lezen ) en maar snappen als je later hier komt. en niet het complete onderwerp met reactie leest??? sommige hebben 20 pagona's! ben op zoek naar een exit knop???? help me daar maar mee

mvg ramon

Link naar reactie
de eerste 2 reacties van polowonder en enzo spreken voor zich! nee alles bijhouden en maar snappen als je later hier komt. en niet het complete onderwerp leest??? sommige hebben 20 pagona's! ben op zoek naar een exit knop???? help me daar maar mee

mvg ramon

Ik begrijp dat je "er klaar mee bent" en graag dit topic wil verwijderen? Je hebt je eerste post waar je uiteenzette wat je voor ogen had al gewist. Je eigen keus.

Je kan een moderator vragen om hier een slotje op te doen, kan niemand er meer een post aan toevoegen of een van de reeds geplaatste posts editen. Jijzelf ook niet.

Link naar reactie
Ik begrijp dat je "er klaar mee bent" en graag dit topic wil verwijderen? Je hebt je eerste post waar je uiteenzette wat je voor ogen had al gewist. Je eigen keus.

Je kan een moderator vragen om hier een slotje op te doen, kan niemand er meer een post aan toevoegen of een van de reeds geplaatste posts editen. Jijzelf ook niet.

luktt niet als hun postbus vol zit!!!???

Link naar reactie

Nee Ruud, Ramon is behoorlijk op Zijn PIK getrapt en heeft ERG KINDERACHTIG al Zijn topics geleegd... :thumbup:

Nou Ramon, bedankt, daar doen we het tenslotte allemaal voor he?

Snap je nu nog steeds niet dat je initiatief meer dan gewaardeerd wordt?

Enige Zelf kritiek is hier nou op Zijn plaats, een goed gesprek met de man in de spiegel is van groot belang!!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.