Ga naar inhoud

Barcetta club IJsselmeerrit 15 maart


Zzazkia

Aanbevolen berichten

:blink::lol: Barcetta club? :blink::blink:

Jawel, zoals een aantal van jullie vast wel weten wordt er ieder jaar door de Barcetta club een rit georganiseerd als opening van het cabrio-seizoen. Zo ook dit jaar op zondag 15 maart, vertrekpunt Lelystad. In 2007 zijn we er ook bij geweest (onze eerste rit met de Z3) en dat is ons goed bevallen. Het enige wat een beetje tegen viel was dat er best wel meer Z3-tjes (en Z4-tjes :rolleyes: ) meededen, maar dat we die nauwelijks gezien hebben omdat er geen vaste starttijd was.

Dus bij deze mijn vraag. Zijn er meerderen onder "ons" die met die rit meerijden of die door deze post ook wel interesse hebben gekregen? Misschien dan wel leuk om in forum-verband mee te rijden? Als er interesse is dan zal ik hieronder de "deelnemers" bijhouden. Aanmelden en betaling mogen jullie zelf voor zorg dragen ;)

20090315ijsselmeerp01ht0.jpg

Startpunt van de rit is het Apollo hotel in Lelystad.

Inschrijving tussen 08.15 - 09.45uur.

Verzamelen voor de start 09.50 uur. Start: 10.00 uur.

Apollo Hotel Lelystad City Centre

Agoraweg 11

8224 BZ Lelystad

Verzamelplek:

Shellstation Larserdreef 1, Lelystad

Via A6 Afrit 10 "Lelystad".

Tijd: 9.15 uur

Als er 160+ auto's meerijden is het bij de inschrijving waarschijnlijk erg lastig elkaar te vinden. Dus als je het leuk vind om met meerdere Z3-rijders mee te rijden en vooraf te verzamelen (en eventueel al vanuit een andere lokatie op te rijden met een andere Z3-rijder), stuur me dan even een PB met de volgende gegevens:

- Woonplaats

- GSM-nummer

Voor alsnog hebben het plan mee te rijden:

1. Zzazkia (Frank en Saskia)

2. han (Han en Gretha)

3. EzZzy Rider

4. coke (zijn al aanwezig op lokatie vanwege overnachting)

5. (S)toploss (Frank)

6. Jos

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey,

Wij hebben vorig jaar voor het eerst meegereden met Barcetta club, was zeer gezellig zo met al die verschillende wagens en hun eigenaren.

Helaas zat het weer even niet mee en kwam het met bakken uit de lucht.

Begin Maart wekken we de ZzZ weer uit z'n winterslaap en zijn we er weer bij. :rolleyes:

Lijkt me wel leuk om samen met alle ZZZZ en ZZZ op te rijden die meedoen.

Link naar reactie
Hey,

Wij hebben vorig jaar voor het eerst meegereden met Barcetta club, was zeer gezellig zo met al die verschillende wagens en hun eigenaren.

Helaas zat het weer even niet mee en kwam het met bakken uit de lucht.

Begin Maart wekken we de ZzZ weer uit z'n winterslaap en zijn we er weer bij. :thumbup:

Lijkt me wel leuk om samen met alle ZZZZ en ZZZ op te rijden die meedoen.

Ook wij rijden mee. We hebben ook voor de overnachting en de buffetavond geboekt. Hopen dat we het droog houden tijdens de rit op zondag. :)

Link naar reactie

Ik heb wel weer zin in een ritje. vooral deze zin van het bootjes forum intrigeert mij : De bootjes is de open sportwagen van Fiat; ongetwijfeld één der mooiste spiders van nu. Ze biedt het pure rijplezier van klassieke (Italiaanse) sportwagens uit de jaren '50 en '60. En combineert dit met de voordelen van moderne autotechniek en comfort van heden. :schater::schater:

Wil wel eens zien welke malloten dit gezegd hebben dus zet mij er maar bij

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Zojuist formeel aangemeld dus Saskia regel jij het treintje naar Lelystad? Ik kom de dag ervoor terug van wintersport dus heb even getwijfeld maar de "proletenbak" moet na een week eenzaamheid toch echt uitgelaten worden.

Link naar reactie

Bijna 160 aanmeldingen tot nu toe. :sick: Leuk om eens een echt grote rit mee te maken waarbij je die Italiaanse Dinky Toys van de weg mag duwen. Dacht dat ik met de Z4 :muur: wel "The Man" zou zijn maar ik zie in de deelnemerslijst een Donkervoort en een Wiesmann :notok:

Link naar reactie

1e post (eindelijk) ge-update :blink:.

Maar voor alsnog vind ik het aantal geïnteresseerden wel erg klein :rolleyes: . "Wij" moeten als Z3/Z4-rijders die bootjes's toch doen verbleken door onze massale opkomst. Oké, ik geef toe, verbleken doen ze toch wel, al komt er maar 1 Z3 (of Z4), maar dat neemt niet weg dat het met meerderen wel meer indruk maakt :m:.

Voor diegene die nog twijfelen:

- leuk om ook wat andere roadsters (en de bijbehorende rijders) te zien.

- daarna weer extra gelukkig zijn dat je voor een Z3/Z4 gekozen hebt... :thumbup:

- na inschrijving krijg je je route en kun je rijden (geen groepjes, staartjes), je bepaald zelf je mederijders en tempo.

- en, last but not least... Een rit rijden met mede-liefhebbers is DE manier om weer lekker in de zomerstemming te komen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
We hebben alleen niemand gezien bij de shell pomp , was wel een bp , maar ook daar niets. Helaas volgende keer misschien beter.

Wilde je inderdaad nog even een PB sturen. We hebben tot 9.20-9.25 uur gewacht, maar daarna op weg gegaan naar het startpunt aangezien we nog in moesten schrijven. Jammer dat je ons dan waarschijnlijk net gemist hebt :thumbup:. Fijn dat je het in ieder geval wel naar je zin hebt gehad :).

Was verder inderdaad een lekker ritje... beetje fris met al die wolken en de wind op de dijkjes. Maar wel de hele rit open en wat ons betreft volgend jaar weer...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.